SINIR: 350 OY / 599 YORUM (PÜÜ YORUM SINIRINA BAK...)
BEEENN GEELLDDİİİMMMM
EVET, UZUN ZAMANDIR BÖLÜM GELEMİYOR ÇÜNKÜ ÇOK YOĞUN BİR DÖNEMDEYİM. BİR DE YENİ ÇALIŞMAYA BAŞLADIM, ARTIK YAZARINIZ BİR İŞ KADINI SDKSDHSFHD BU YÜZDEN GERÇEKTEN ÇOK AZ ZAMANIM OLUYOR VE BEN O ZAMANLAR DA KİTAP YAZABİLMEK İÇİN ADETA SAVAŞ VERİYORUM. AMA GÖRÜYORUM Kİ VERİLEN EMEĞİN BİR KARŞILIĞI YOK, BEN DE YAZMA HEVESİNE DAİR TEK ZERRE KALMIYOR.
BÖLÜMLER GEÇ GELİYOR, EVET AMA BU BENİM ELİMDE OLAN BİR DURUM DEĞİL. BEN DE İSTERİM GÜNDE 10 BÖLÜM ATAYIM AMA İNANIN BANA HAYATIN AKIŞI İÇERİSİNDEYKEN BU PEK MÜMKÜN OLMUYOR ARKADAŞLAR. ELİMDEN GELDİĞİNCE HIZLI BÖLÜM ATMAYA, YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. ÇOĞU KİTABIN YARISI YAZILMIŞ DURUMDA, KALAN KISIMLARINI DA YAZMAK İÇİN NE GEREKİYORSA YAPIP BÖLÜMLERİ PAYLAŞACAĞIM.
KÜÇÜK BİR RİCAM VAR, SİZLER DE BENİM YANIMDA OLDUĞUNUZU GÖSTEREBİLMEK ADINA YORUM YAPIP OY VEREBİLİRSENİZ HARİKA OLUR. KENAN'A GELEN YORUM SAYISINI GÖRDÜKÇE ELİM AYAĞIM TİTRİYOR RESMEN DKDSHFKSHF UMARIM BOLCAAAA YORUM GELİR BOLCAAAA...
HER NEYSE UZATTIK YİNE SDFKJDG
KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM CANLARIM ♥
ÖPTÜM XOXO
BÖLÜM İTHAFI BENİM CANIMIN YARISI @Gamzecngz00 BEBEĞİM İÇİN. KENDİSİ DE BİR İŞ KADINI OLDUĞUNDAN MÜTEVELLİT PEK BURALAR DA YOK AMA OLSUN, DAİMA YÜREĞİMİN TAAAA EN DERİNİNDE. (DİĞER AŞKLARIM GİBİ, KÜSMEYİN PLS) SEN BU PLATFORMUN BANA KATTIĞI EN GÜZEL İNSANLARDAN BİRİSİN, İYİ Kİ SEN İYİ SİZ BEBEĞİM ♥♥
▬▬▬
O N | Vicdanın Azabı
1 Hafta Sonra
Bu öpücük ile neşter kesiğiyle ayrılmış yollarımız yeniden kesişecek sanmıştım. Ne kadar yanıldığımı daha ertesi gün anlamıştım. İstediğim tek şey bizim için umuttu. Çünkü insanın umuttan başka tutunacak dalının olmadığını son iki yılda çok iyi anlamıştım. Fakat yanılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Davası
ChickLitHer gece hayalini kurduğum o güvenli kolları beni belimden kavradı. Bana siper olurken arkasını silahı ateşleyen adama döndü. O kurşunun ona sırtından saplandığını adeta işittim. Kurşunun bedenine saplanma kuvvetinden dolayı sarsıldı. Gözlerim ilk v...