Olemme kastajaisissa ja tulimme juuri sopivaan aikaan.
"Sori mulla tuli vähän kiire, mutta tässä on mun poikaystävä, Joonas Porko" sanon pahoitellen.
"Hei" Joonas sanoo hymyillen.
"Moro! Ootko Blind Channelista? 15- vuotias pikkusiskoni kysyy.
"Joo, oon mä" Joonas sanoo ylpeänä.*Skip kastajaiset*
Lähdemme Joonaksen luo.
Matkalla pysähdymme kauppaan, Joonaksen tahdosta.
"Sitte käyt äkkii" sanon naurahdellen.
"Joo joo ei kestä kauaa" Joonas sanoo.Saat Ollilta viestin "Mispäin oot? En saanu Joonasta kiinni nii aattelin kysyy sulta"
Y/n:"ollaan lähös Joonaksen luo"
Olli:"aateltii jätkien kaa, että tulisit meijän bändiin, jos osaat soittaa soittimii?"
Y/n:"osaan mä. Soitan kitaraa ja bassoo"
Olli:"tuu jonain päivänä näyttää sun taidot"Lupaudun, jos pääsisin ylihuomenna.
Samalla hetkellä Joonas tulee.
"Mun pitää mennä harjotuksiin ylihuomenna" sanon.
"Mihin??" Joonas kysyy ihmeissään, koska ei tiedä, että soitan mitään ja ei tiedä tästä äsköisestä tapahtumasta mitään.
"Blind Channelin. Olli ja jätkät oli miettiny, jospa tulisin bändiin soittamaan kitaraa. Olli oli yrittäny saada sut kiinni mut ei saanu" sanon innoissani.
"Aa...mul oli puhelin äänettömällä, mutta se ois kiva, jos pääset" Joonas sanoo.Joonaksen luona
Katsomme leffaa 2,5h.
"Mua väsyttää, kello on vasta 20.30" sanon aivan uuvuksissa.
"Syyän sit iltapala ja käyää iltapesulla ja mennää nukkuu" Joonas sanoo.*Skip iltapala*
Menen suihkuun ja olen siellä 15 minuuttia. "Joko ois mun vuoro?" Joonas kysyy naurahdellen ja tylsistyneenä.
"Joo sori" sanon nauraen.
Tulen suihkusta pois ja otan pyyhkeen ja menen laittamaan vaatteet.'mun on pakko tehä Joonakselle joku jekku' mietin ja vien kaikki Joonaksen vaatteet ulos nurmikolle.
Hetken kuluttua Joonas tulee luokseni etsimään vaatteitaan.
"Missä vitussa mun kaikki vaatteet on?" Joonas naureskelee ja esittää vihaista. Joonas katsoo minua epäillen, että olisin piilottanut ne.
"Miks mua katot" sanon vakavana ja menetän pokkani.
"Vittu tuo ne takas, älä oo lapsellinen" Joonas sanoo muka vihaisena ja tulee luokseni ja kutittaa minua.
"Okei okei ne on ulkona' sanon ja nauran melkein kuolleena.
Juuri kun Joonas lähtee hakemaan vaatteitaan ulkoa pyyhe päällä, vedän pyyhkeen Joonakselta pois ja lähden juoksemaan ulos ympäri pihaa ja Joonas tulee perässäni ilman vaatteita.
"Nyt vittu missä ne vaatteet on??? Kaikki naapurit näkee!" Joonas nauraa ja sanoo nolostuneena.
"Ei kukaan näi pimeel nää. Hyvä jos näkee katuvalot" sanon ja juoksen edelleen ympäri pihaa Joonas perässäni.Vihdoin Joonas löytää vaatteensa ja minä vain käkätän kuin varis.
"Tän mä kostan sulle" Joonas sanoo hymyillen ja tulee suukottamaan otsaani.Menemme nukkumaan.
ESTÁS LEYENDO
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanficsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022