2.část

2 1 0
                                    

Tak jsem nedobrovolně nastoupila do auta vzala si mobil a sluchátka a pouštěla jsi písničky a jeli jsme 1 den a 3 hodiny. Většinu času jsem měla v uších sluchátka. Když jsme dorazili chytli mě za rameno a vedli mě dovnitř. Otevřela nám stará paní bylo jí tak kolem 60let. Rodiče vyplnili papíry a odjeli. Prý potřebuju naučit zákony slušného chování. Tak mě vzala do nějakého pokoje a hodila mě na postel a odešla.
Byla tam nějaká holka měla středně dlouhé špinavý blond vlasy a modré oči hubenou postavu.

"Jsem Freya"řekla a já jí odpověděla"Molly moc ráda tě poznávam".
F" tak co jsi za stvoření?"
M"stvoření co tím myslíš?"
F"Aha ty to ještě nevíš"
M" co nevím??
F" No oni tady existují nadpřirozená stvoření. Upíří, vlkodlaci a čarodějky
Všichni mají nadpřirozené schopnosti. Čarodějky umí logicky čarovat. Udělala kouzlo. Vlkodlak se za úplňku musí proměňovat,ale prokřupají jim všechny kosti v těle. A Upíří mají lepší smysly, ale nemůžou na sluníčko.
A vzniklo to takto.

"Vlkodlaci už existovali dlouho před upíry, ale vlkodlaci se schovávali v lesích,aby nikomu neublížili. Jenže jedna rodina si myslela, že když budou s vlkodlaky, tak je ti  vlkodlaci ochrání, ale zabili jednoho člena té rodiny a matka čarodějka se rozhodla, že promění celou svoji rodinu na upíry, aby se mohli bránit. Jenže když je proměnila, tak z nich udělala zabijáky. A povraždili celou vesnici.
Takže se tě ptám co jsi za stvoření?"
"Počkat oni existujou Upíří? a vlkodlaci a čarodějky? A můžou Upíří jíst česnek a zabíjí vlkodlaky stříbro? A je nějaká smíšenina mezi něčím?" Vychrlila jsem na ní všechny otázky, které mi v hlavě bloudili

Freya se na mě zděšeně podívala
"No co mám ráda fantasy knížky." Nervózně jsem se usmála
Pak přišla ta paní co mě sem odvedla, tak pojď ty drzoune. Jdeme tě naučit slušnému chování. Měla jsem nějakou hodinu, kde nám vysvětlovali, prostě slušné chování, ale ja jsem to nevnímala chtela jsem za Freyou.
Když to skončilo, tak jsem šla za Freyou.
Nemůžeš nějak zjistit co jsem za nadpřirozenou bytost?zeptala jsem se
No můžu a podala mi ruku. Najednou zača něco říkat, ale nerozuměla jsem jí. Pak se na mě podívala.

Freya
Viděla jsem, že Molly je ohnivá víla a zároveň Čarodějka a nedokáže svoje schopnosti moc ovládat, tak jí řeknu,že je jenom čarodějka moc toho o ohnivých vilách nevim, tak si to musím zjistit.

Molly
Tak já jsem čarodějka. "A mohla by jsi mě něco naučit. Prosiiiiim?"
Jistě odpověděla tě něco naučím a pak můžeme zdrhnout u téhle díry.

Plánovali jsme útěk několik týdnů a dnes je ten den D. Odsouhlasení jsme dveře od cely( pokojíčku ). A běželi jsme najednou slyšíme za námi dupání a jsou to hlídači, chtějí nás vrátit do pokojíčku, tak jsme se zneviditelnili. A běželi jsme za roh. Oni proběhli dál a my jsme běželi zpátky, protože potřebujeme do sklepa.Tam jsou rozbité dveře, kterými můžeme utéct. Byl to, kanál takže jsme se museli brodit hovnama a chcankama. Vylezli jsme z kanálu a viděli jsme ten dům hrůzy. Museli jsme se rozloučit, lepší bude když chytnou jen jednu než obě.

"Až bude po všem najdeme se slibuješ?"řekla jsem
"Slibuju" odpověděla
Obejmuli jsme se a já jsem ji dala můj náramek, který už mám od narození.
Nesundávej ho, abych tě poznala.

Řekla jsem a odešla se slzami v očích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Řekla jsem a odešla se slzami v očích.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 18, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ohnivá víla Upíří (To)Kde žijí příběhy. Začni objevovat