Az elkövetkező napok egészen nyugisan teltek. Igazából nagyon senkivel se találkoztam, csak esetleg telefonon beszélgettem.
Eme szép csütörtöki napot is így terveztem eltölteni, de a lányok áthúzták a terveimet.-Sziasztok, hát ti?-Tettem fel a kérdést egyből, miután kinyitottam az ajtót-Szia Ayumi! Neked még nem mondtuk, de a mai napra kibéreltük a suli úszómedencéjét. Van kedved csatlakozni?-Mosolygott rám Momo-Hát nem is tudom...-Kezdtem bele a magyarázkodásba-Jaj, ugyan már, biztos nincs semmi dolgod! Légyszi, gyereee-Kérleltek a többiek-Ahh, rendben, akkor egy pillanat, csak felveszem a bikinit-Adtam be a derekam-Ha van, akkor inkább úszódresst hozzál, mert mint kiderült, Mineta és Denki is erre a napra vették ki a medencét. És hát tudod, hogy milyenek-Forgatta meg a szemeit-Dehogy fogok én úszódresst felvenni. Ha már ott vagyok, kicsit napozok is. Ha ők meg nézni fognak akkor kinyomom a szemüket-Morogtam, mire a többiek csak felnevettek.
Miután sikeresen felvettem az egyik bikinimet, bepakoltam pár fontos dolgot a táskámba és letrappoltam a lányokhoz.
-Figyeljetek lányok, anyukámék egy bált szerveznek szombatra, és ha nincs dolgotok, akkor eljöhetnétek. És persze hozhattok kísérőt is-Mosolygott Momo-Én megyek!-Válaszolt szinte egyszerre Hagakure, Tsuyu Ochako és Mina-Jirou, Ayumi?-Nézett ránk kérdően-Hát igazából egy ilyen helyre kísérővel lenne jó menni, de én úgyse találnák egy fiút se, aki eljönne velem-Nevettem kínosan-Ayumi, ne becsüld alá magad. Tudod milyen sok fiú jönne el veled szívesen? Szerintem a fél suli-Nevetett fel Momo-Rendben, egy próbát megér-Sóhajtottam-Akkor ezt megbeszéltük, mindenki jön!-Mosolygott boldogan a lány.
A suliban természetesen szóltunk Aizawa tanár úrnak, majd kisétáltunk a medencéhez, ahol több fiút is megpillantottunk.
-Nocsak fiúk, mi úgy tudtuk, hogy csak ketten lesznek itt-Tettem a csípőmre a kezeimet-Oo, sziasztok lányok! Hát először úgy volt, hogy én, Denki és Mineta leszünk, de úgy gondoltam, hogy meghívom a többieket is-Magyarázta Deku-Oké, ennek örülök, legalább több felsőtestre csorgathatom a nyálamat-Tekintettem végig a bagázson, akinek a nagy része el is pirult-Nocsak nem tudtam, hogy itt több Piroska is van-Vigyorodtam el-Na gyertek lányok, üljünk le valahova-Keltettem fel őket a sokkból-Te komolyan elérted majdnem minden fiúnál, hogy elpiruljanak?-Csodálkozott Hagakure-Nagyon Badass vagy Ayumi-Nevetett Ochako-Majd ha csak fürdőruhában leszünk, akkor nézzétek meg az arcukat-Nevettem én is és lepakoltam a medence széléhez, majd lekapkodtam magamról a ruhákat, így megvillantva a gyönyörű bikinimet-Úristen milyen mellei vannak Ayuminak-Kiáltotta el magát Mineta, aminek hatására mindenki felém fordult-Drága szőlőcském, ha nem fogod be, akkor kinyomom a szemeidet és akkor nem lesz mivel nézned a nagy melleimet-Kiabáltam vissza, amitől természetesen azonnal megijedt-Ez a többiekre is vonatkozik-Néztem rájuk szúrósan-Na gyertek lányok, labdázzunk egyet-Mosolyogtam rájuk-Rendben, én hoztam strandlabdát-Vette ki a táskájából Momo az említett tárgyat-Bombaaa!-Kiabáltam és már ugrottam is a vízbe-Pont jó hőmérsékletű a víz-Intettem a többieknek, akik egymás után csobbantak bele a vízbe.
Míg a fiúk edzettek, addig mi, lányok, inkább csak labdáztunk, beszélgettünk, vagy a fiúkon legeltettük a szemünket.
-Mikor is lesz a randid Izukuval?-Vigyorogtam Ochakora, aki azonnal elpirult-Miii, neked randid lesz? Miért nem szóltál?-Ugrándozott Hagakure-Mindent tudni akarunk!-Kiáltott fel egyszerre Tsuyu és Jirou-Halkabban lányok, halkabban! Holnap délután megyünk-Motyogta a lány, miközben zavarában az úszódress alját gyűrögette-Ne izgulj csajszi, minden rendben lesz. Ha az megnyugtat, akkor elmondom, hogy Izuku még nálad is jobban izgul. Ez lesz az első randija, amire tőlem kért tanácsot-Húztam ki magam-Szóval te ennyire értesz ezekhez, mi?-Bökött meg játékosan Momo-Én? Profi vagyok ebben. De inkább arról beszéljünk, hogy nektek ki tetszik. Nagyon kíváncsi vagyok-Mosolyogtam rájuk-Ehmm, hát nekem a félévi vizsga óta kicsit tetszik Tokoyami, breke-Pirult el a békalány-Nekem Mezo! Olyan helyesss-Sikoltozott Hagakure-Nekem egy picit bejön Denki-Pirult el Jirou-Én eléggé cukinak találom Serot-Jött zavarba Mina is-Akkor még is mire vártok amúgy? Most sincsenek a medencében, menjetek oda hozzájuk beszélgetni! És te is Ochako-Néztem a lányokra-Ha valamelyik megbánt, akkor szóljatok, én majd elintézem őket-Vigyorodtam el-Már kezdek félni tőled Ayumi-Állt fel nevetve Jirou-Gyertek lányok, fogadjuk meg a tanácsát-Indult el, amit a többi lány is követett Momo kivételével-Tényleg, te nem is mondtad ki tetszik-Néztem rá-Nekem a B osztályból valaki, úgyse ismered-Legyintett zavartan-Azt mondd meg neked ki a kiszemelted!-Mosolygott rám-Ohh, h-hát nekem nincs senki-Tekintettem félre-Tudom, hogy van valaki! Na, kivele-Bíztatott-Jó, de ne mondd el senkinek se, jó?-Néztem rá szigorúan, amire a lány bólintott egyet-Shoto az...-Néztem az említett fiúra, aki éppen a padon ült elmerengve-Valahogy éreztem! Igazából, még ha nem is veszed észre, nagyon sokat flörtöltök egymással-Kuncogott-Tényleg?-Pirultam el-Igen. És rettentően sokat is vagytok együtt. Még egy csók se csattant el?-Nézett rám kérdően-Nem, még nem, pedig amúgy örülnék neki, de addig nem merek kezdeményezni, amíg nem vagyok benne biztos, hogy ő is így érez irántam. Nem akarom, hogy esetleg megutáljon vagy ilyesmi-Sóhajtottam szomorkásan-Ő is ugyanúgy szeret téged, ez látszik rajta-Mosolyodott el-Most pedig menj oda hozzá, gyerünk-Csapott vállon-Oké, oké-Álltam fel és indultam el felé-Várj Ayumi-Futott oda hozzám Iida-Hoztam mindenkinek egy kis üdítőt, vegyél te is-Mosolygott rám-Köszi Iida! Viszek Shotonak is ha nem baj-Vettem ki kettőt-Dehogy baj, ha még kérsz, akkor szólj nyugodtan-Bicentett és ment tovább kínálgatni a többieket, így én is tudtam folytatni utamat-Csak, hogy éreztessem veled, hogy milyen kedves vagyok, hoztam neked üdítőt-Adtam a kezébe az egyiket, majd leültem mellé-Aranyból van a szíved Ayumi-Csóvalta meg a fejét-Ugye? Szerintem is-Dőltem neki háttal a falnak-Figyelj, lehet egy kérésem?-Néztem rá, miközben kibontottam a narancsos hűsítőt-Amikor utoljára kértél tőlem valamit, akkor egy ruhával kevesebb lett a szekrényemben-Mosolyodott el-Majd visszaadom, ne aggódj-Forgattam a szemeimet-Szóval, Momo elhívott egy bálba, amit az anyjáék szerveznek. És arra gondoltam, nem lenne kedved velem jönni mint kísérőm? Persze, ha nem akarsz, nem kell, csak te voltál az első aki eszembe jutott-Pillantottam félve Shotora-Ohh, hát én szívesen elmegyek veled-Nézett rám, kicsit kipirultan-Ez nem volt túl meggyőző válasz-Nevettem el magam-Örülök, hogy engem kértél meg, és én szívesen elmegyek veled, csak nem annyira szeretem ezeket a puccos bálokat. Apám miatt így is sokra kell járni-Morogta az utolsó mondatot-De én tényleg nem szeretnélek elrángatni ide, ha nem akarsz-Kezdtem el mentegetőzni-Ayumi, én tényleg örömmel elmegyek veled-Szakított félbe-Oké, köszi szépen! Igazából örülök is, hogy elfogadtad, mert ha az ellenkezőjét csináltad volna, akkor Kirishimát kértem volna meg. Mármint félre ne értsd, semmi bajom Furahajúval, de semmi kedvem nem lenne vele lenni egy egész estét-Kuncogtam-Na igen, és ne haragudj, hogy ezt megkérdem, de még szokott fájni az oldalad?-Pillantott le az említett testrészemre, ahol még látszott a kés által okozott seb-Shoto, ne is foglalkozz vele, egyáltalán nem fáj! Tudom, hogy azt érzed a te hibád volt, de nem, és erről nem nyitok vitát-Néztem rá szigorúan-Rendben főnökasszony-Mosolyodott el halványan-Na, de én megyek, a többiek kitaláltak valami úszóversenyt, szóval le kell őket győznöm őket-Kelt fel a padról-Rendben, de aztán nyerjél is nekem-Fenyegettem meg nevetve.
A meccs négy körből állt. Az elsőt Bakugo, a másodikat Shoto, a harmadikat pedig Izuku nyerte, a negyedik pedig ennek a három jómadárnak lett volna a mindent eldöntő meccse, ha Aizawa le nem állította volna őket az erejével.
-Már öt óra van, szóval lejárt az idő, mindenki pakoljon össze és menjen haza-Mondta nekünk fapofával, amire mindenki hallgatott.
Mindenki összekapkodta a cuccait, és a kijárat felé vettük az irányt, majd az iskola kapujánál szétváltak útjaink. Én Shotoval sétáltam, mindenki más másfelé ment.
-Köszi, hogy elkísértél!-Mosolyogtam rá és megöleltem-Nem tesz semmit. Akkor az a bál mikor lesz?-Ölelt vissza-Szombaton, este hatkor-Válaszoltam-Akkor fél hatra itt vagyok érted. Úgy jó lesz?-Kérdezte-Tökéletes és mégegyszer köszi, hogy eljössz velem-Vigyorogtam rá-Ayumi, nem kell mindent hatszor megköszönni-Sóhajtott, de azért láttam egy kis mosolyt a szája sarkában-Rendben, rendben-Nevettem-Szia Shoto!-Köszöntem neki, amit persze ő is viszonzott-Szia Ayumi!-Mondta és már el is indult a járdán, majd pár másodperc múlva már el is tűnt a szemeim elől.