Wyobraźcie sobie sytuację...
Jesteś zwykłą siedemnastoletnią dziewczyną z wielkim talentem do pisania przeróżnych opowiadań, które doceniają rodzice i inne otaczające Cię osoby. Masz wielki talent, ale boisz się, że nikt ze świata Internetu tego nie doceni. Czytasz inne opowiadania (o Lexy i Marcinie), inspirujesz się. Wymyślasz w głowie swoje własne scenariusze dotyczące ich historii.. takie uczucie jakbyś tworzyła książkę wyłącznie w swojej głowie.
Z każdym dniem coraz bardziej chcesz pokazać innym co potrafisz, ale nie jesteś pewna czy dobrze zrobisz.. Pytasz innych co myślą o twoich planach. Wszyscy dodają Ci motywacji i mówią, że początki zawsze będą trudne, ale ostatecznie na pewien czas porzucasz pomysł napisania książki.
Lecz przychodzi ten jeden pewien dzień w, którym wszystko się zmienia. – 19.08.2021!
To właśnie tego dnia zakładasz konto na Wattpadzie i po prostu zaczynasz!
Tworzysz tytuł i okładkę książki.. masz chwilę zawahania, ale robisz to.. najzwyczajniej w świecie zaczynasz pisać pierwszy rozdział..
Początkowo polubienia powoli przybywają co nieco Cię dobija.., ale nie zamierzasz się poddać!
Mijają kolejne dni, kolejne rozdziały są publikowane, kolejne polubienia przybywają, a miejsca w przeróżnych rankingach na hashtagach również zarysowują swoją wyższość.
Aż w końcu książka wbija upragnione 100⭐!
Jesteś niezwykle z siebie dumna i przeszczęśliwa.. co daje Ci jeszcze większą motywację do pisania i publikowania kolejnych części.
W końcu po jakimś czasie tuż za rogiem czai się magiczna liczba tysiąca wyświetleń, która w przeciągu następnych dni staje się rzeczywistością...
I tak do dzisiaj mijają Ci wieczory - herbatka, Wattpad i głowa pełna pomysłów co może wydarzyć się dalej i jak potoczą się losy głównych bohaterów.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
❣MOI DRODZY❣
Z okazji miesiąca od publikacji 1 rozdziału jestem Wam po prostu bardzo wdzięczna za wszystko co robicie: liczne gwiazdki, gromkie wyświetlenia - niby małe rzeczy, ale dla mnie z perspektywy pisarki (o ile mogę tak to nazwać😂) to nie tylko mały gest. To wręcz powód dla, którego się uśmiecham i z radością piszę dla Was kolejne części naszej historii.
Wiem jednak, że gdybym naprawdę miała się tu rozpisywać to nie wiem czy starczyłoby na to miejsca, a chcę aby ktoś to jednak przeczytał.
I tak jak powiedziałam to ostatnio mojej przyjaciółce w szkole tak tu przytoczę Wam moje słowa: "Ty nawet nie wiesz jak mnie to cieszy, że w mniej niż miesiąc udało mi się tyle osiągnąć, ja się po prostu tego nie spodziewałam. Jakiś czas temu miałam jeszcze około 100, potem może z 300 wyświetleń, następnie około 500, a jeszcze później 1k, a teraz zaraz będzie dopiero pierwszy, rozumiesz pierwszy miesiąc całej książki a ja wbiję 2k!"
Także tak jak pisałam wyżej dziękuję jeszcze raz wszystko!
Za te wszystkie wyświetlenia i gwiazdki! Po prostu za wszystko!
JESTEŚCIE NAJLEPSI! KOCHAM WAS SO SO MUCH!!💓
CZYTASZ
✨NOWY POCZĄTEK✨ - LEXY I MARCIN
Romance19.08.2021r - 21.11.2021r Akcja książki rozpoczyna się kłótnią Lexy i Marcina, która jest na tyle emocjonująca, że dziewczyna opuszcza projekt i tym samym zostawia tutejszych przyjaciół... Ale czy na długo? Czy jej ponowny powrót do stolicy na urod...