LÜTFEN HAYALET OKUYUCU OLMAYIN BEBEKLER 🥰
BÖLÜM ARALARINDA YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİNN 👻
İyi okumalar 😘
Hafif bir karın ağrısıyla uyandım. Saat daha sabah 6'ya geliyordu. Kalktım ve odamdaki camı kapattım. Ayaklarıma çorap geçirip tekrar yatağıma yattım. Uykum kaçmıştı haliyle bende telefona bakıp birazcık oyalandım. Dün sahilde Rafe'in çektiğim resmini gördüm galerimde.
Rafe bana kalırsa çok iyi biriydi. Beni kısa sürede kendine bağlamıştı. Her istediğimi yapıyor, hiçbir zaman beni üzmüyordu. Dün JJ ve diğerlerini görünce biraz üzülmüştüm fakat sorun JJ veya bir başkası değildi. Olanlarla birlikte arkadaşlarımı da kaybetmiştim neyse ki yanımda Rafe vardı.
Yataktan kalkmam çok zor olmuştu ama Kalkıp kendime güzelce bir kahvaltı hazırladım. Saat neredeyse 10'a geliyordu. O sırada kapı çaldı. Evde kimse yoktu annem sanmıştım ta ki kapıda John B'yi görene kadar. Bir hışımla içeri girip
John B- Sen hasta mısın ? Ya da kafana bir şey mi düştü ? Rafe ile sevgili mi oldun şimdi ?
-Evet ? Bundaki sorun ne tam olarak ?
John B biraz yumuşamıştı.
John B- sen benim kız kardeşim gibisin. Sana zarar gelmesini istemiyorum sadece.
Bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim.
Biraz daha dil döküp gitti. Çok ön yargılılar. Başta bende öyleydim yalan söylemeyeceğim ama tanıdıkça öyle biri olmadığını anladım. Çalan telefonumla kendime geldim. Arayan Rafe'di
R-günaydın sevgilim
-günaydın
R-bu akşam ormanlık alanda film izlenecekmiş. Gitmek ister misin ?
-Bence süper olur.
R- hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gideceğiz.
Deyip telefonu kapattı. Aslında hali hazırda bir kahvaltım vardı ama yine de Rafe'i kırmayacaktım.
Yaklaşık 15 dakika sonra Rafe gelmişti. Bende arabasının yanına gidip bindim. Biner binmez elini yanağıma koydu. Yavaşça baş parmağını çeneme getirdi ve beni kendine yaklaştırdı. Daha sonra dudaklarıma hafif bir öpücük vererek geri çekildi.
R- bugün harika bir gün olucak öyle hissediyorum.
Diyerek arabayı sürmeye başladı. Geldiğimiz yer eskiden çalıştığım restorandı. Evet babam Tom ile konuşup işime son verdirmişti. Burada çalışmayı seviyordum, fakat bana biraz yük oluyordu zaten 3 hafta sonra okullar açılacaktı.
Bir masaya geldik. Rafe hemen arkama geçip sandalyemi geriye çekti. Ben oturunca da ileri doğru itti. Daha sonra karşıma oturdu.
Bir garson bize menüyü getirdi. Rafe bana bir kaç alternatif sundu. Ben omleti tercih ettim, pekte aç değildim zaten.İçimde kötü bir his vardı. Ne zaman böyle hissetsem başıma kötü bir şey geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
FanfictionHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...