Bölüm 26

8.1K 314 41
                                    

merhaba nasılsınız? 

umarım iyisinizdir ben iyiyim.

okullar nasıl? alışabildiniz mi? 

keyifli okumlar 

Yerde diz çökmüş elinde yüzükle bana bakan Koray, arkada çalan müzik ve ben harika ortam.

Önce Koray'ın gözlerine baktım, sonra elindeki yüzüğe sonra bir kadınla bize gelen duruya bir aile olabilir miydik? Bunu başarabilir miydim? Ona tekrar güvenmek gerekti, korayla olunca huzur doluyordum korayla olunca kalbim karıncalanıyor karnımdan aşağı bir şeyler akıyordu bu aşk mıydı bilmiyorum.

Evet demek geldi içimden sonra hayır demek ama bunun bir cevabını veremdim kendime ben bile buna hazır değildim ki.

Açık ağzımı kapattım birkaç adım geri gittim, " Koray, ben." Durdum ve dudaklarımı yaladım. " ben ne diyeceğimi bilmiyorum." Ağzımdan sonunda birkaç kelime dökülmüştü Koray kaşlarını çattı.

" hemen cevap vermek zorunda değilsin, içinden ne geliyorsa onu söyle ama eğer korkun benim seni mutlu edemeyeceğimi ise senin için sizin için her şeyi yaparım ben gökçe." Hala diz çökmüş bekliyordu benim cevabımı. 

Düşünmek istedim ama bu pek mümkün olmadı ben hep mantığımla hareket ettim, fakat bu aşk dedikleri şey mantığı geçiyor bence bizim asıl sorunumuz da bu yüzden dudaklarımı araladım.

" sanırım yani galiba, içimden evet demek geçiyor." Dedim koray bir an, şaştı kaldı sonra duymadığını düşündüm ve daha yüksek sesle bağırdım.

" evet, seninle evlenirim." Koray yine gözlerimin içinde baktı ama yüzüğü parmağıma geçirmedi ışıklar açıldı havi fişekler patladı ama Koray hala olduğu yerde diz çökmüş bana yüzük tutuyordu.

Koluma omzuna vurdum ama yine tık yoktu bende onun gibi yere diz çöktüm ve dudağına minik bir öpücük bıraktım sonra kulağına fısıldadım.

" eğer hemen şimdi o yüzüğü parmağıma takmazsan kızımı da alıp gideceğim." Dedim bu sadece kendisine gelmesi için minik bir tehditti. 

Daha sonra, eski yerime döndüm ve elimi uzattım. Birkaç saniye sonra kendine geldi ve kutusundaki yüzüğü çıkarıp parmağıma taktı.

Yüzük çok güzeldi, pembe orta denilecek büyüklükte bir taşı vardı yanlarında ise kanat gibi beyaz pırlantalar kanat gibi algılamamın sebebi pembe taşın altında olmalarıydı. Bence ince zarifti ve ince düşünülmüştü Koray yüzüğü takarken, " bu yüzük bana çok sen gibi geldi masum ve melek gibi bu yüzden parmağından bunu taşı istedim." Demişti. 

Parmağımdaki yüzüğü inceldi sonra, gözlerime baktı boyum ona göre daha kısa olduğu için parmak uçlarıma bastım, dudaklarımı dudaklarına değdirdim ve minik bir öpücük kondurdum, tam geri çekilecekken Koray elini belime attı, üst dudağıyla alt dudağ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parmağımdaki yüzüğü inceldi sonra, gözlerime baktı boyum ona göre daha kısa olduğu için parmak uçlarıma bastım, dudaklarımı dudaklarına değdirdim ve minik bir öpücük kondurdum, tam geri çekilecekken Koray elini belime attı, üst dudağıyla alt dudağımı emmeye başladı. bende hemen karşılık verdim, dillerimiz birine dolanıyordu ama bu bizi engellemiyordu Koray'ın üst dudağına minik bir ısırık bırakıp geri çekildim.

Alnını alnıma yasladı ve bir süre birbirimizin ağzına soluklandık.

Daha sonra, yine bir dans müziği çalıyordu bu yüzden korayla tekrar birleştik ve dans etmeye başladık.

***

Dans bitince Koray ellimden tutu ve asansörlere doğru gittik, birbirimize bakıyorduk ama konuşmuyorduk.

Ben arada yüzüğümle oynuyordum, duru ise bu gece bir bakıcı bakıyordu Koray baş başa olalım diye yaptı sanırım.

Odanın numarasına bastı Koray ama ellimi bırakmıyordu. " bence artık ellimi bırakmalısın." Diye bir fikir attım ortaya çünkü muhtemelen elim kızarmıştı, Koray bunu yeni fark etti sanırım çünkü bir anda elini gevşetti, " özür dilerim, güzelim farkında değilim." 

***

Yazarın anlatımıyla.

İlk gece 😎

Genç adam ve kadın odaya girdiler ve girer girmez asansörde yarım kalan öpüşlerine devam ettiler, genç adam dudaklarındaki kadının sırtının kapıyı çarpmasını salladı, genç kadını belinden tutarak üst dudağını emmeye başladı şuan sarhoştu ama bu önemli değildi karşısındaki kadını istiyordu ve alacaktı.

Genç kadını dudaklarındaki adamın boynuna ellerini geçirdi ve saçlarıyla oynamaya başladı şuanda adam genç kadının boyunun öpüyordu hatta minik minik ısırıklar da bırakıyordu ve karşılıklı inliyorlardı kadın bir anda bacaklarını adamın beline doladı ve kendini adama bastırdı bu hareketiyle ikisi de inledi.

Genç adam kadının kalçalarını sıktı ve boynundan göğüslerine kadar minik öpücüklerle indi kadın kafasını kapıya dayadı ve göğüslerini adama sundu, Koray gökçenin bu hareketine karşılık onu önce kendine bastırdı, " çok güzelsin." Dedi daha sonra işine kaldığı yerden devam etti ve gökçenin göğüs arasını öpmeye başladı ve hatta dilini gezdirdi.

Daha fazla dayanamam gökçe kendini koraya sertçe bastırdı aradaki kumaştan bile hissettiği sertlikle birlikte inledi ve Koray'ın küçük saç diplerini çekti.

Koray kucağındaki gökçeyle birlikte yatağa oturdu ve kucağındaki kadının dudaklarına yapıştı alt dudağını emerken diliyle damağında geziniyordu.

Gökçe bacaklarını yatağa doğru uzattı ve Koray'ın öpüşlerine karşılık verdi aynı zamanda da Koray'ın bedenine sürtünüyordu, koray gökçenin dudaklarından hemen sonra, gökçenin elbisenin fermuarını çekti ve sırtını okşadıktan sonra elbiseyi kalçalarına kadar indirdi.

Sutyeninden taşan büyük göğüslerini öptü, gökçe koraya yardımcı olmak için üzerinden hafif doğruldu ve elbiseyi üzerinden attı, ve tamamen iç çamaşırlarıyla kaldı tekrar Koray'ın kucağına oturdu ve duvarlarındaki sertliği hissedince inledi ama artık dayanamıyordu, koraya da gökçeyi iyice kendine bastırdı.

Sutyenin kopçasını çözen koraya artık yalvaran gözleriyle baktı ve Koray'ın kucağından kalkıp onu yatağa itti hemen sonra pantolonunu çıkardı ve baksırıyla kalmasını sağladı ve kumaştan görünen sertliği elliyle okşadı. Koray bu hareketiyle gökçeyi yatağa itti ve altına aldı, önce karşısındaki vücudu süzdü ve gökçenin kilodunun üstünden kadınlığını öptü ve minik hareketlerle karnına kadar çıktı. 

Daha fazla dayamayan gökçe Koray'ın kafasını göğüslerine bastırdı, Koray gökçenin göğüs arasını öptü ve gömleğini üzerinden attı hemen sonra, gökçenin kilodunun kenarlarını tutu ve bir çırpıda attı, gökçenin kadınlığına tepesine minik bir öpücük kondurdu ve ısırdı, daha fazla dayaman gökçe Koray'ın kafasını tutu ona bakmasını sağladı. Hemen sonra Koray'ın ağzına boşaldı. Koray dilini dudaklarında gezdirdi ve artık zamanın geldiğini düşünerek kendini tamamen soydu.

Artık iki bedende çırılçıplaktı ve birbirlerine doyuyorlardı. 

BÖLÜM SONUU...

yazarken kıpkırmızı kesildiğim bir bölümdü ama otelin hikayesini anlamış olun diye yaptım. 

gökçe evet dedi artık sanırım gelinlik bakmaya başlamalıyız. 

bölümü nasıl buldunuz bu arada on üzerinden puan verin lütfen. 

bu arada bir şey bahsetmek istiyorum sağlık durumum şuan pek iyi değil, hatta bedenimi taşıyamıyorum ama elimden ne gelirse yapacağıma emin olabilirsiniz belirtmek istedim sadece.

instagram açtım bu arada adı; yazmaya.geldim

sizleri seviyorum sağlıklı ve sevgi dolu kalın.


ÇOCUĞUMUN BABASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin