kapittel 7 ( tiki )

5 1 0
                                    

Det var en tidlig morgen og kirishima og bakugo gjorde seg klar til skolen som normalt. Da de gikk så snakket de egentlig bare. Men bakugo hadde en følelse om at han ville spørre kirishima.

Bakugo pov

" umm shiten hår... familien din bor på gård?"

" hm? Ja..ikke en stor altså"

" og..ehh.. jeg har vert innom hjemmet ditt... den gamle dama sier... jeg... må finne en jobb... så.. jeg lurer på..."

" selvfølgelig! Jeg tror pappa blir glad for det! Uansett så trorjeg vi kan få godt av det"

På grunn av henne så han familien hans slitt på grunn av mangel på varer. På en måte så.. føler jeg meg skyldig... siden hun sikkert har vert sammen med mange før meg og sikkert utro. Kirishima husker ikke fra da han var sint. Jeg kan kanskje spørre noen av idiot vennene hans eller idiot tryne..

...

De hadde bestemt seg for å gå til skolen. Kirishima var så rastløs at han kunne blitt koko om han ikke beveget seg litt.

" så... du nevnte den regelen? Om å bare falle for en.."

" ja.. du kan falle for menge men bare vere sammne sammen en gang. Om personen du liker ikke liker deg tilbake må du leve livet alene. Deg gjelder bare om du tilstår. Om du er stille så ingenting. "

Bakugo var bare stumm av komentaren.

" så hvorfor har dere en sånn regel? "

" bestefaren min ham var skjefen.. Han var veldig interessert i svaner og fugler. "

" f..fugler? "

Kirishima så mistenksom på han helt til han begynte å le.

" er du redd fugler?! Hahaha! Unnskyld altså men.. hahaha.."

" det... det var deku sin feil... om han ikke hadde mistet ballen så hadde ikke den gåsa angrepet meg.."

(:

Kirishima strevet. Han ville bare le.

" Slutt!  J..j..jeg mener det! Bare forsette! "

" ok ok... som eksempel svaner. De finner bare en make... når den enne dør vil den andre bli syk og dø etter hvert... Han..  det var bare noe med fugler og han som fikk han til å bli han. "

" han hørte smart ut..."

" han er død... "

" åh... jeg.. jeg vet hvor mye familien betyr for deg... jeg burde nok si kondolerer.. "

" hm.. takk.. du kommer kanskje ikke til å like dette men han ble drept samme dag som kohura.. jeg og kaminari synes det bare var så rart...

" tror du det er en sammenheng? "

" Jeg vet ikke... om det er en sammenheng så kan det vere noen som er farlig for din familie og min. Vi må vere mer på vakt."

" men... etter sykehuset så har du oppnet deg mer for meg... en grunn? "

Kirishima var taust. Det var skremmende stille mellom de to.

" Jeg...."

Kirishima sukker og ser på meg med rolige øynene.

" de spørsmålene denki spurte deg... da vi var i garderoben så skjente jeg en svak lukte.. og.. jeg ble bekymret.. bestefaren min ble drept overdose av narkotika... så når jeg skjente lukta.... du har vert I nerheten av kohura og hun døde samme dag.. så.. jeg og kaminari tenkte..."

beast around your neck Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon