Minä ja Iina olimme menossa ensimmäistä kertaa Måneskinin keikalle. Olimme niin innoissamme. Emme kuitenkaan osanneet odottaa kaikkea mitä voisi tapahtua. Noh, aamulla kun heräsimme olimme niin jännittyneitä että vatsanpohjasta otti. Teimme meikkimme ja valitsimme asumme. Olimme valmiita lähtemään. Menimme keikka paikalle viisi tuntia ennen keikan alkua että saisimme hyvät paikat. Päästiin ihan super hyville paikoille. ETURIVIIN!
Keikka alkoi hyvin. Keikan jälkeen jäimme keikka paikalle jos sattuisimme näkemään bändiläiset. Ketään ei näkynyt yli tuntiin ja muut luovuttivat mutta minä ja Iina ei annettu periksi ennenkuin näkisimme heidät. Oltiin kahdestaan ja kuulin Ethanin söpön naurun kikatuksen ja Victorian kertomassa ihania juttujaan.
He kävelivät suoraan meidän eteen. Emme voineet uskoa tätä todeksi. Thomas sanoi ihanalla äänellään Hei! Vastasin jännittyneesti hei! Kunnes Iina sanoo Ethanille: Venla tykkää susta. Huudan täysiä IINA ja nolostun. Ethan vain nauroi. Hän sanoi minulle ettei tarvitse hävetä. Saimme heidän nimmarinsa ja lähdimme pois. Katselin Ethanin nimmarin toista puolta ja siellä oli osoite. Näytin sen iinalle. Päätimme että seuraavana päivänä menemme katsomaan mikä osoite se oli.
Aamulla kun heräsin soitin iinalle. Lähdimme niin nopeasti ettemme ehtineet syödä aamupalaa. Kävimme nopeasti ostamassa aamupalaa mäkkäristä. Kun pääsimme osoitteeseen sen pihalla näin Måneskinin jäsenet. Menimme heidän luokseen. Ethan sanoi vihdoin te tulitte. He kertoivat että olivat kuulleet kun minä lauloin ja Iina soitti bassoa ennen keikan alkua ja halusivat kysyä haluaisimmeko liittyä bändiin. Vastattiin iinan kanssa samaan aikaan että totta vitussa.
Menimme sisälle ja aloimme harjoitella kun seuraava keikka olisi kahden viikon päästä.
Time skip:keikan jälkeen
Keikka meni hyvin. Keikan jälkeen Ethan pyysi minut juttelemaan kaksin.
VOUS LISEZ
My biggest dream
Roman d'amourEli tarinaan kuuluu minä=Venla ja ystäväni Iina. Ja tietenkin Måneskin