Stand in pat am atins inconstient acea cicatrice cu palma tresarind,iar inima zvacnindu-mi salbatic in piept m-a facut sa scap foile in care scriam,astfel imprastindu-se prin camera ce era aproape goala.Acel zgomot provocat mi-a dat impresia ca voi fi auzit,prins si din nou dus in acea carcera neagra.Intr-un final am hotarat sa le strang.Ridicandu-ma greu si lent de pe saltea cu ajutorul unui baston cu cap de sarpe tocit si murdar,am reusit sa adun totul.Cand sa ma asez la loc,un bocanit violent sa auzit in usa.Acum eram sigur ca acele foi m-au dat de gol ca sunt aici.De odata aud o voce cunoscuta .Ma duc sa deschid usa cu rasuflarea pe jumatate taiata si cu pistolul in mana.In crapatura usii se arata Vlad .Il ajut sa intre in camera ,iar lui Mircea portarul cladirii ii multumesc ca la urcat pana aici(stau la etajul 6 asa ca nu cred ca i-a fost prea usor avand in vedere ca nu avem lift ,iar scaunul cu rotile a lui Vlad cantareste aproximativ 20 kg.
-Ce faci frate?m-a intrebat Vlad cu o oarecare doza de amar si durere in glas.
-Am inceput sa-mi amintesc cam totul despre abator,asa ca am hotarat sa scriu o carte despre asta.
-Vrei sa te ajut la detalii?
-Doar daca nu te face sa suferi in plus...
-Orice pentru fratele meu.
Astfel neam pus amandoi pe saltea si am inceput sa ne amintim indurerati de fiecare moment petrecut acolo...
Dupa ce primisem acea lovitura in cap am lesinat si m-am trezit intr-o camera ingusta ,cam de 1:2 cu un scaun si o vezioza. Intr-un moment in care imi verificam articulatiile si rana de la cap am observat ca aceasta era cusuta .Ridicand ochii la crapatura prin care venea lumina am vazut socat ca cineva cu ochii injectati si larg deschisi se uita la mine.In acelasi moment in care ni s-au intersectat privirile el a descuiat usa cu un zgomot puternic ce a rasunat in tot holul.Cand m-a tras afara din carcera cu grija fara sa ma raneasca,am observat ca de o parte si de alta a unui culoar cam de 50 de metri erau usi ca cea din care am iesit eu.Un gand funebru mi-a trecu atunci prin cap deoarece nu multe mai aveau detinuti,iar urmele de fecale,sange si mirosul de urina din cele goale aratau ca au stat acolo persoane.Acest barbat care m-a scos din camera era bine facut inalt cam de 2 metri si ceva,cu fata turtita,cu un colt galben iesind peste buza,cu ochiul drept sasiu si cu o vestimentatie de miner.Dupa ce am ajuns in capatul culuarului la o usa de metal cu un geam mat cu sarma,s-a intors catre mine si cu o figura ce incerca sa schiteze un oarecare zambet mi-a zis:
-Acum il vei intalni pe stapan.Sa stii ca te apreciaza(nu inteleg de ce);asa ca s-ar putea sa-ti fie mai bine ca prietenului tau daca respecti unele reguli:
1)Ce vorbesti sau lucrezi cu el nu vei dezvalui nici unui "cobai".
2)Nu il vei privi niciciodata in ochi.
3)I te vei adresa cu termenul de stapane,sau sire.
4)Ii vei asculta fiecare porunca indiferent de natura ei.
5)Nu vei incerca sa fugi.
;ai vazut si tu ca nu te-am legat si nu te-am ranit.Dupa mine erai deja hrana de soareci in cladirea de la suprafata.
Atunci mi-am dat seama ca sangele si carnea care mirosea cand am intrat in cladire nu era de animal.Acest lucru m-a facut sa-mi vina sa vomit,dar mam abtinut si m-am prefacut ca tusesc.
-Sper ca ne-am inteles da?Orice incalcare a regulilor va fi pedepsita pe masura gravitatii situatiei.
-Am inteles...am spus eu oarecum descurajat de soarta celor dinaintea mea.
Atunci el a deschis usa cu o cheie ruginita si m-a lasat in bezna dupa ce a inchis usa.In acel moment un rand de neoane a inceput sa palpaie greu pana a lasat sa se vada o camera cu tapet rosu,un birou din lemn de stejar si pe peretii camerei doua biblioteci imense .Pe masa si pe peretele din spatele biroului erau schite si imagini de anatomie umana,iar intr-un suport de cristal creioane ascutite si ustensile marunte pentru operatii(bisturie,pensete si pipete) .Cu spatele la mine cu scaunul intors statea asa zisul Stapan. In momentul in care am ajuns in dreptul biroului,s-a intors spre mine.Atunci amintindu-mi de reguli am plecat capul .
-Deci tu esti renumitul dealer despre care am auzit atatea !
-Probabil ca da sire...am raspuns eu intrigat de aceasta afirmatie.
-Atunci inseamna ca trebuie sa ma intelegi macar putin.
-Nu stiu sire...depinde in ce domeniu.
-Cum anume ai putea ma intelege tu pe mine?Ia un loc si hai sa vorbim.Avem toata ziua la dispozitie.
Imi arata un fotoliu de piele si imi intinse un trabuc.
-E facaut cu marfa ta prietene.Uite-ti banii si rucsacul.Camera ta e la etaj.Ti-o va arata Mortor cand vom termina de discutat.Din moment ce eu stiu totul despre tine,tu ma poti intreba orice.
-In regula sire.De ce ne-ai adus aici?
-Am nevoie enorm de tn...Sunt dependent de L.S.D.-uri si marijuana.Daca imi faci rost in fiecare luna de doza care ti-am cerut , prietenul tau si cu tine veti fi bine.
-De ce i-ai taiat piciorul atunci?!
-Ai grija la ton!Ce i-am facut lui a fost un advertisment.Il vei intalni langa camera ta la etaj.
-Ma iertati sire...La cati metri suntem sub pamant?
-Exact 154 de metri.
-Impresionant!
-Multumesc foarte mult!
-S...Sunteti veteran de razboi?am vazut ca putati uniforma de militar...
-Nazist.Fost general nazist.
-Fascinant!Va cunosc in detaliu cam toata istoria!Cum va numiti?
-Acest lucru nu il pot divulga.Dar sa stii ca tot ce a fost publicat despre nazism e mai mult cenzurat.Dupe vreo 3 saptamani de stat aici vei intelege asta.
-Imi puteti spune cate ceva?
-Iti pot spune ca totul e adevarat pana la ce faceam cu cadavrele dupa disectie.
Aceasta fraza ma facut sa ma scutur de frica.
-Nu-ti fie teama.Voi veti fi bine.
Atunci un urlet si un glas necunoscut s-a auzit din spatele usii prin care am intrat :
-Lasati-ma!Ce vreti de la mine!AAAA... Ajutor!
De odata acest glas a fost inabusit de o lovitura iar pe usa intrase Mortor.
-Ce fac cu el stapane?a intrebat acesta tarand un barbat de picior.
-Du-l la spital sa-l facem bine! zise stapanul cu un glas mai plin de viata ca inainte. John cred ca ar trebui sa mergi sus sa te acomodezi si sa socializezi cu colegul tau.Lui ai voie sa-i spui orice.In special regulile.Mortor!
-Da stapane!
-Du-l pe John la etaj ca ma ocup eu de pacient!
Pana atunci mi se parea un tip de treaba si inteligent ,dar ce era mai rau abea incepea.Mai tarziu aveam sa aflu ca exista un limbaj special pentru orice loc de tortura sau orice camera(teren de joaca,spital si multe altele).
-John hai sa ne oprim ca ma doare piciorul. Ma duc sa ma culc!mi-a zis Vlad din ce in ce mai entuziasmat de amintiri(lucru care m-a facut sa ma ingrijorez).
-Ne vedem maine la ceeasi ora?
-Normal.
Astfel m-am hotarat sa adorm si eu si sa revin la scris de cum rasare soarele.
Va multumesc de sustinere prieteni . Va astept cu sugestii ;)
CITEȘTI
Teroarea din abator
HorrorAm inceput aceasta poveste cu ideea de a aduce in prim plan imaginea abatorului ca si casa de tortura.