İşte düğün günü geldi çattı.Bütün hazırlıklar tamamdı.Davetliler yavaş yavaş geliyordu. Sinem de gelin odasında benim heyecanımı azaltmaya çalışıyordu.
- Ayy Sinem. Evleniyorum kızım ben. Çok heyecanlıyım.
- Tamam tatlım. Ne var bunda heyecan yapacak. Zaten evlenecektin. Birtanem gibi laflar diyordu.
En son makyajımı ve gelinliğimi düzelttik. Galiba tüm hazırlıklar bitmişti. Kapı çaldı.
- Kim o ? dedi Sinem salakca.
-Kim olabilir Sinem. Tabi ki sevgilim ve biricik eşim gelmiştir dedim.
- Aaa doğru. Napayım kızım unutmuşum.Neyse dur da be kapıyı açmadan önce enişte beyden para alayım dedi.
- İyi tamam deyip koltuğa oturdum.
- Aaaa öyle kolay mı sandın sen kızımızı almak? Bi parayı görelim dedi Sinem.
- Ne kadar istiyorsun? dedi Çağlar sinirli ve hafif gülerek.
- 500 yeter. Gerçi Öykü'ye milyonlar bile versen vermezdim de hadi neyse dedi Sinem. Bende bu sırada gülme krizlerine girdim.Tabi birazda egom tavan yaptı.
Çağlar kapının az açılmış olan yerinden parayı uzattı.Sinem de parayı alıp cebine attı. Sonra kapı açıldı ve Çağlar'la göz göze geldik. Çağlar bana büyülenmiş gibi bakıyordu.
- Çooooook güzel olmuşsun dedi ve ellerimi tutup öptü Çağlar.
- Öhhöm öhhöm. Olan var olmayan var dedi Sinem.
-Oyy kuzu napalım. Sana göre birini bulamadık diye biz mi suçlu olduk ? Kıskanma dedim sırıtarak.
- Neyse herkes bizi bekliyor. Gidelim artık dedi Çağlar. Bende "Olur" dedim ve Çağlar'ın koluna girdim. Salona girer girmez karşımda en sevdiğim sanatçılardan biri olan Mustafa Ceceli vardı. Sırf bizim düğünümüz de şarkı söylemek için gelmişti. Bu tür bir jesti Çağlar yapmış olabilirdi. Tabi ki doğru bilmiştim. Sonra müzik başlayınca bizde dans etmeye başladık.O kadar içten ve duygusal söylüyordu ki hayran olmuştum. Müzik bitince Mustafa Ceceli gitmeden önce fotoğraf çekildik. Bu fotoğrafı evimin en güzel köşesine koyacaktım. Yaklaşık 3 saat süren düğünümüz bitmişti. Herkes kendi evine bizde Balayı için Paris'e gidecektik. Çağlar havaalanına doğru sürdü arabayı. Sonra biletlerimizi görevliye verip uçağa bindik. Yolculuk başlamıştı....İşte bizim hikayemizde böyleydi...
Merhaba ve güle güle sevgili okuyanlarım. İlk Görüşte Aşk kitabım final yaptı. Ama çocukluk aşkım kitabım ve Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar adlı kitabımı da okumanızı tercih ederim. Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar kitabı bu kitapta ki Sinem karakterinin hayatını anlatıyor. O yüzden o hikayeye ağırlık vereceğim.Ama bu kitapta özel bölüm yayınlayacağım. İnşallah onları da merak ve heyecanla okursunuz. Sağlıcakla kalın. Görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Teen FictionHikaye üniversiteye yeni başlamış olan müzik bölümü öğrencisi Öykü karakteri ile başlıyor. Tatilden yeni üniversite hayatı edinmek için İstanbul 'a dönüyor.Ama üniversitede başına neler geleceğinden habersiz bir kız. Aşk , Umut Ve Hayal kırıklığıyl...