Za dva dny to bude přesně týden od odjezdu do Anglie. Jedeme 7. 6. - to je neděle v brzkých ranních hodinách. To je okolo té třetí čtvrté hodiny. Věřte mi moc se tam těším ale tu cestu asi nedám. Jede se tam dvacet dva hodin! To je úplně úžasný. Je mi špatně i když jedu na tábor tři čtvrtě hodiny a tam pojedeme dvacet dva! Asi umřu, ale hlavně že tam nějak dojedu...
V neděli ráno máme sraz u školy na parkovišti, nabalíme kufry do autobusu, učitelka zkontroluje pasy a vybere vstupné do muzeí a na London Eye... A pojedeme. Projedeme Německem a Francií kde se večer ubytujeme v hotelu. A ráno na nás čeká zase autobus. Dojedeme k trajektu a poplujeme do Anglie. Budeme bydlet v Torquay. To je město obklopené mořem a i Angličané sem jezdí na dovolenou. Je tam i Primark! Už se těším, že si něco s kamarádkama koupíme.
Už se nemůžu dočkat, ale jsem vynervovaná už teď. Dokonce se mi o tom už zdá! Už si musím začít balit věci ať potom nezjistím, že mi něco chybí. Bojím se, že něco důležitýho nechám doma a bude mi to chybět... A ještě k tomu jsem nemocná a pokazil se mi mobil takže jsme ho reklamovali a akorát doufám, že mi ho do té doby vrátí. Nevím co bych dělala. Sice mi dali náhradní, ale i tak. Těším se až tam budu všechno fotit. To snad všichni chápete ne? Zítra nám dají čas odjezdu a všechny podrobnosti... (Tohle byla ta nudná část, ale budu psát v Anglii a po cestě. Chápu tohle vás asi nezajímalo, ale nějak jsem to uvést musela. Takže se spíš těšte na další díly. ;) )