Pierwsze dni były piękne.
Wspólne mieszkanie, wspólne plany i spędzanie czasu.
Z czasem Paweł zaczął wychodzić częściej, wracać później.
Lena zaczynała nudzić się w wielkim domu.
Myślała często o tym co robi Adam i Monika.Paweł obiecał dzisiaj , że pójdą na zakupy razem.
Lena zaczęła się szykować .
Każdy powód był dobry żeby być razem .Paweł-gdzieś się wybierasz?
Lena - No jak przecież mieliśmy iść razem na zakupy?
Paweł- kurcze zapomniałem , mam spotkanie służbowe. Umów się może z Moniką?
Lena - No dobra to poczekam z kolacją .
Paweł- zjem na mieście.
Pocałował ją w policzek i wyszedl .
Lena była trochę w szoku.
Nie tego się spodziewała , nie tak wyobrażała sobie wspólne mieszkanie.
Zadzwoniła do Adama I poprosiła, żeby wpadli do niej.Niedługo potem zakochani i bardzo szczęśliwi, przyjechali.
Przywieźli chipsy i cole .Adam- co jest siostra? Uśmiechnij się troszkę.
Lena - nudzi mi się tutaj strasznie.. jak Paweł jest to jest ok , ale ostatnio prawie wcale go nie ma i wraca też dopiero gdy już ledwo co mam oczy otwarte.
Monika- no to my kochanie chyba wstrzymamy się ze ślubem .
Adam - No co ty skarbie , jak w pracy jesteś to już bez ciebie żyć nie mogę.
Lena patrzyła na swoją ulubiona parę I troszkę im zazdrościła.
Wiedziała jedno , miała idealnego brata.Adam- to jak moje piękne panie ? Może jakiś film ?
Monika- No właśnie to mieliśmy w planach . Mam coś bardzo świetnego !
Lena- No nie pamiętam kiedy oglądałam coś dobrego .
Adam - o nie Moniuś znowu Trzy metry nad niebem ?
Monika - Lena powiedz , że nie oglądałaś?
Adam - oglądaliśmy już to z 5 razy...
Lena - nie oglądałam a o czym to ?
Monika- No nie wierzę, jak mogłaś tego nie oglądać.
Najpiękniejszy film z najpiękniejszych. Kocham go .
Zawsze oglądałam takie filmy z nadzieją, że kiedyś coś podobnego mi się przytrafi . Chodzi o miłość nie o jakieś zle rzeczy oczywiście. I zdarzyło mi się coś jeszcze piękniejszego.Lena - jak coś złego to nie chce oglądać.
Monika- nic złego. Sama zobaczysz.
Adasiu kochanie nie chcesz oglądać 6 raz ?Adam - z tobą mogę oglądać codziennie kochanie jesli chcesz. Dobry film więc przeżyje.
Obejrzeli razem film . Na koniec, dziewczyny płakały .
Adam był twardy chociaż oczy miał troszkę zaszklone.Bo filmie ubrali się i pojechali do miasta.
Monia pomogła wybrać Lenie jakieś eleganckie stylizacje. Ponieważ martwiła się, że może dlatego Paweł nie zabiera jej na kolację służbowe itd .
Próbowała pomóc, nic nie mówiła ale współczuła Lenie bo z Adamem przeżywała wspaniałą miłość a na Leny twarzy coraz częściej widziała smutek i rozczarowanie.Adam - to jak moje kochane dziewczyny. Wracamy?
Moniko pamiętasz, że obiecałas mamie, że pomalujesz jej włosy .Monika - jakbym mogła zapomnieć o naszej kochanej mamusi .
Lena - jak miło patrzeć na Wasze szczęście.
Mieli już wsiadać do auta by odwieźć Lenę i wracać do domu , kiedy zobaczyli z daleka Pawła jak otwiera drzwi od samochodu jakiejś dojrzałej kobiecie , blondynce a potem sam do niego wsiada.
Lena zobaczyła taki dziwny zarys gdy wsiedli , jakby Paweł ta kobietę całował. Po chwili poruszyła głową jakby chciała wytrzasnąć ten obraz ze swojej głowy.
Adam na nią spojrzał.Adam - wszystko w porządku? Co to za kobieta?
Monika - nie kojarzej jej ..
Lena , wszystko ok ?Lena- tak ,wszystko ok ale zawieź mnie już proszę do domu . Zmęczyłam się trochę tymi zakupami.
Adam - mam nadzieję, że cię nie zdradza .
Lena- No nie , przestań przecież mówiłam wam że ma ważne spotkanie.
Adam - nie wiem , przepraszam ale ja mu nie ufam
Monika nie powiedziała nic. Cały czas obserwowała Lenę i było widać, że nie jest zachwycona. Monika zaczynala mieć dziwne przeczucia..
CZYTASZ
W POGONI ZA MIŁOŚCIĄ
RomanceHistoria zwykłej dziewczyny, o zwykłych marzeniach - o wielkiej miłości o rodzinie ,którą los ciężko doświadcza. Opowieść o braterstwie , przyjaźni, oddaniu, złej miłości...miłości? Czy Lena będzie szczęśliwa?