✯𝚝𝚞𝚍𝚘𝚚𝚞𝚎 1✯

2.8K 136 109
                                    

𝚎𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:

꧁𝔼𝕝 𝕋𝕚𝕖𝕞𝕡𝕠𝕤𝕚𝕤𝕥𝕖𝕞𝕒꧂


-- ᴀʜᴏʀᴀ ᴠᴇʀᴇᴍᴏs ʟᴀ ᴇɴᴄᴜᴇsᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴄᴏ ᴇʟ ᴍɪᴄᴏғᴏɴᴏ, ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴛᴇɴᴅʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴏʏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ғᴏᴍ- ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴅᴇᴄɪʀ, ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ ᴍɪᴄʀᴏғᴏɴᴏ..ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ᴠᴇʀʟᴀ! --ғᴜᴇʀᴏɴ ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴅᴇʟ sʀ.ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀsᴇ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀᴇᴀ ᴜɴᴏs sᴇɢᴜɴᴅᴏs, ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs sᴇ ᴛʀᴀɴsᴍɪᴛɪᴇʀᴀ ʟᴀ ᴇɴᴄᴜᴇsᴛᴀ.

ᴇʟ ᴅᴇ ʀᴀʏᴀs sᴜsᴘɪʀᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ʏ ᴀᴄᴏsᴛᴏ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴄʀɪᴛᴏʀɪᴏ ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴇɴ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ᴇʟ ᴀʟʙɪɴᴏ, ǫᴜɪᴇɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴇʀᴄᴀ, sᴇ ᴘᴇʀᴄᴀᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴀᴄᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴍᴀ́s ᴀʟᴛᴏ.

-- ᴛᴇ sᴜᴄᴇᴅᴇ ᴀʟɢᴏ, ᴛᴜʟɪᴏ? --ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴊᴜᴀɴɪɴ ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀʟ ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏ.

sɪɴ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀs.

-- ᴛᴜʟɪᴏ?.. --ᴠᴏʟᴠɪᴏ ᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀ ᴇʟ ʙᴀᴊᴏ.

ɴᴀᴅᴀ.

-- TULIO! --ɢʀɪᴛᴏ ʟᴏ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅᴏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ sᴏʙʀᴇ-sᴀʟᴛᴀʀ ᴀʟ ᴀʟᴛᴏ.

-- ¿QUE, QUE, QUE SUCEDE? ¡¿sᴇ ғᴜᴇ ᴇʟ ᴇɴᴛʀᴇᴠɪsᴛᴀᴅᴏ?! --Cᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ᴇxᴀʟᴛᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴅᴜᴄᴛᴏʀ.

-- ¿ǫᴜᴇ? Cʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ, ᴇs ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴀsᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴄʀɪᴛᴏʀɪᴏ ʏ ᴘᴇɴsᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ ᴀʟɢᴏ..ᴛᴇ ᴏᴄᴜʀʀᴇ ᴀʟɢᴏ? --ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟ ʙᴀᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄɪᴏɴ ɴᴏᴛᴀʙʟᴇ.

Eʟ ᴀʟᴛᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴄᴀʟʟᴀᴅᴏ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜɴ ʟᴀᴅᴏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴢᴄᴀ ᴜɴ ʀᴜʙᴏʀ ᴇɴ sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs.

-- ɴ..ɴᴏ ᴏᴄᴜʀʀᴇ ɴᴀᴅᴀ.. --ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴄᴏɴ sɪᴍᴘʟᴇᴢᴀ ᴇʟ ᴄᴇɴɪᴢᴏ ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴀᴇʀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ.

-- ʜᴇʏ, ᴛᴇ ᴠᴇs ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ..

Hᴀʙʟᴏ ᴜɴᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴄᴏɴ ᴀᴜᴅɪᴄᴜʟᴀʀᴇs ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴀᴍʙᴏs ᴍᴀᴄʜᴏs (ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴇs ᴅᴇᴄɪᴀ ᴀsɪ xD?)

-- ᴜʜ?! Yᴏ, Cᴀɴsᴀᴅᴏ? Yᴏ sᴏʏ Tᴜʟɪᴏ Tʀᴠɪɴ̃ᴏ, ɴᴜɴᴄᴀ ᴇsᴛᴀʀᴇ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ! Nᴏ ᴅɪɢᴀs ᴛᴏɴᴛᴇʀɪᴀs, ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ --ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ ᴇʟ ᴄᴇɴɪᴢᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ sᴜ ᴀᴄᴛᴏ, ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ.

-- ᴄᴏᴍᴏ ᴅɪɢᴀs~! Yᴏ sᴇɢᴜɪʀᴇ ʟɪᴍᴘɪᴀɴᴅᴏ, ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴄᴏsᴀ ᴍᴇ ᴄᴏɴsᴜʟᴛᴀɴ.. --ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏsᴇ ʟᴏs ᴀᴜᴅɪᴄᴜʟᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴍᴜsɪᴄᴀ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADODonde viven las historias. Descúbrelo ahora