ANDROMEDA YILDIZ TOHUMU NEDİR?
Andromedan Starseeds çok sevecen, güzel ve zeki bir yıldız ırkıdır. Çoğunlukla 12. boyuta kadar daha yüksek boyutlarda yaşarlar.
Enerji frekansları o kadar yüksektir ki, enkarnasyonun kolaylığını ve insan formunda 3B olarak muhafaza edilebilecek ruh enerjisi miktarını etkiliyor gibi görünmektedir.
Bu nedenle gezegende çok fazla Andromeda Yıldız Tohumu yoktur. Şu anda Dünya'da 1 milyondan az olduğu söyleniyor.
Karşılaştırıldığında, şu anda burada enkarne olan milyonlarca Pleiades Yıldız Tohumu var.
Andromedan Yıldız Tohumları genellikle mütevazi hayatlar yaşasa ve kendilerine çok fazla dikkat çekmese de, Dünya üzerinde önemli bir rol oynarlar.
Onların enerji seviyeleri, varlıklarıyla başkalarını derinden etkileyebilir. Andromeda Yıldız Tohumları sadece burada bulunarak galaksiler arasında yeni galaktik enerjisel yollar açar. O kadar güçlüler ki ondan sıklıkla korkuyorlar ve bu içsel güçle ne yapacaklarından emin değiller.
Andromedalılar özgürlük arayanlar, gezginler ve sistem avcılarıdır. Arka planda kalan, genellikle sıradan görünen ancak gezegendeki tüm farkı yaratan destekleyici rollerde kalan bir tür sessiz savaşçıdırlar. Onlar fazla egoya sahip olmayan ve sadece yardım etmek isteyen gizli kahramanlardır.
Andromeda Yıldız Tohumları Kökeni
Andromeda Yıldız tohumları, komşumuz ve en yakın galaksimiz olan Andromeda Galaksisinden (Messier olarak da bilinir) kaynaklanır. Yaklaşık 2,5 milyon ışıkyılı uzaklıkta, sarmal şekilli bir gökadadır.
Bilim adamları, Andromeda Galaksisi ve Samanyolu Galaksisinin şu anda birbirine doğru hareket ettiğine ve yaklaşık 4 milyar yıl içinde çarpışmalarının beklendiğine inanıyor.
Andromeda Galaksisi o kadar parlaktır ki bazı karanlık gecelerde Dünya'dan çıplak gözle görülebilir hale gelir.
Bu çeşitli galaksi aynı zamanda Pleiadesliler, Siriuslular ve Lyranlılar'a da ev sahipliği yapmaktadır.
Andromeda Yıldız Tohumu Misyonu
Andromeda yıldız tohumu misyonu, insanlığın bilinç evrim yolculuğunda gelişmesine yardımcı olmaktır.
Andromedalılar, diğer birçok Yıldız Tohumu gibi, tarihimizin bu önemli döneminde gönüllü olarak Dünya'ya gelip yardım etme çağrısını duydular.
Barışı yeniden kurmaya yardım etmeye ve daha yüksek titreşimlere geçişle gezegeni desteklemeye geldiler.
Gezegenimiz çoğunlukla Reptilian yıldız tohumları ırkı tarafından yönetilip köleleştirildiği için bu zorlu bir görevdir. Andromedalılar ve Sürüngenler pek iyi anlaşamazlar çünkü Andromedalılar tamamen özgürlükle ilgilidir.
Andromedalıların bireysel görevi yıldız tohumundan yıldız tohumuna değişir, ancak genellikle insanlara öğretileri veya ruhsal çalışmaları yoluyla rehberlik ederler.
Yüksek zekaları, bilim projelerinde başarılı olmalarına da yardımcı olur.
Birçok Andromedalı, 9'dan 5'e kadar rutinle mücadele eden sanatçılar veya serbest çalışanlardır. Yeniliği ararken hayatları boyunca birkaç kez işlerini ve evlerini değiştirme eğilimindedirler. Bu onların daha fazla insana ulaşmalarını ve Andromeda yıldız tohumu amaçlarını gerçekleştirmelerini sağlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ TOHUMLARI
SpiritualYıldız tohumlarının ne olduğunu merak ediyor musunuz? O zaman sizlere vereceğim bilgilere bayılacaksınız, keyifli okumalar!