Capitolul II:
Pov'Sasu:
Pff!!Iar a venit timpul sa merg la scoala,ce repede s-a dus saptamana in care ma ocup de spectacole si emisiuni... Cum asa?Eu am numai o data pe luna o saptamana stabilita pentru concerte,emisiuni si contracte.Iar in afara acelei saptamani eu ma ocup de scoala.Exact dupa cum v-am spus sunt in clasa a 11-a si-mi place foarte mult scoala... Gata cu vorbitul degeaba ca este 7:00,iar la 8 fix trebuie sa fiu la scoala ... Din nou aceeasi rutina zilnic,oare n-o sa se mai schimbe si viata asta?Cand?Si cum?Doamne Dumnezeule nu mai rezist fara rozalia mea,de ce trebuia sa plece?De ce?Daca ea mai era inca langa mine sa ma sfatuiasca si sa-mi fie alaturi ca-nainte totul ar fi fost super.Dar din pacate eu sunt un baiat care este faimos,dragut,inteligent,popular ... ehh asta spune lumea sau mai bine spus colegii si prietenii.Dar numai eu stiu ce-i in sufletul meu;tare mult as vrea s-o revad s-o simt aproape... Mda ... viseaza Sasuke,viseaza... Ce frumos este sa visezi cu ochii deschisi nu?
Deci dupa cum spuneam ma dau jos din patul cu asternuturi albastre,merg in baie unde imi fac un dus caldut,ma spal pe fata si pe dinti.Nu dupa mult timp ies si ma indrept spre un sifonier de unde imi iau uniforma,care este alcatuita din pantaloni negrii,camasa alba,sacou si cravata... Urasc uniforma deoarece mie imi place sa port ceea ce vreau,nici cand merg la o petrecere sau la concerte nu merg la patru ace pf!Ma imbrac cu uniforma,imi iau geanta si ies din camera.Merg in bucatarie unde incep a-mi prepara un mic de jun.In bucatarie culoarea care predomina este maro si un galben spalacit. Termin de facut micul de jun,ma asez la masa si incep a manca... Dupa ce termin,ies din casa si intru intr-o masina decapotabila neagra,imi pun ochielarii de soare pe ochi si pornesc spre scoala.
Ajung in fata liceului,parchez masina si cobor din aceasta.Ma indrept cu masi marunti spre intrarea in scoala,cand de-o data cineva imi sare in spate si acea persoana era Ino pe care n-o pot suporta de loc si mai este si obsedata de mine... ea se uita la mine ca la un trofeu,ea crede ca-s un trofeu care trebuie castigat neaparat ca altfel n-ar putea traii.
Ino este o colega de a mea,are parul blond,ochii albastrii precum cerul senin... Este una dintre cele mai pitipoance din scoala sau poate chiar din oras sau din tara.Ea este prietena cu inca doua fete,care zici ca sunt ca niste papusi care numai Ino le poate controla... Pfff!!Cateodata imi vine sa urlu ca un nebun.Hai sa lasam descrierea asta despre Ino,ca mai am un pic si vomit.
O dau pe Ino jos de pe mine in cea mai mare graba si merg spre clasa,fiindca mai era un pic si de suna... Prima ora este dirigentia,intr-un fel sunt fericit ca nu sunt asa de stresat de dimineata,iar in alt fel nu sunt fericit pentru ca o sa ma plictisesc la ora.Intru-n clasa si ma indrept spre banca mea.Banca mea este ultima de langa ferestra.In clasa se afla treizeci si doua de banci de culoare maro deschis,doua table,o catedra care seamana cu bancile,pe jos exista parchet lamilat,geamurile si usa sunt termopane de culoare maro.Clasa este spatioasa si primitoare... Ma asez pe scaun si-mi bag o casca in urechie,deoarece vroiam sa ascult niste muzica pana vine profesorul.
Ma uit pe fereastra si observ cum florile de cires sunt purtate de vant,care-mi incanta privirea si ma face tot odata trist si parca fara vlaga... Florile de cires si perioada aceasta a primaverii ma fac sa ma simt de parca mi se sfarseste lumea... Gandurile mi sunt intrerupte de domnul diriginte si care in acelasi timp este profesorul de istorie... Are parul alb,ochii negrii si este imbracat intr-un costum negru,camasa alba si cravata neagra.El are in jur de treizeci si unu de ani si este un dirig si un profesor super!A da,era sa uit sa va zic ca-l cheama Kakashi Hatake...
-Buna ziua!spune acesta.
-Buna ziua!spunem in cor.
-Pana sa incepe de a discuta despre problemele si plangerile voastre,tin sa va anunt ca de azi veti avea o noua colega.Va rog sa va comportati foarte frumos cu ea,s-a inteles?Sa nu avem problema,clar??si spunand acest lucru striga catre usa.Hai intra!
Usa se deschide si-si face aparitia o fata cu parul roz bombon,cu ochii verzi precum cele mai pretioase smaralde ... O analizez din cap pana-n picioare simtind cum inima-mi bate cu putere,vrand parca sa-mi iasa din piept... Dar de ce oare?
-Te rog sa te prezinti un pic.Spune Kakashi.
-Pai... Ma numesc Sakura Haruno am saptisprezece ani,sunt zodia balanta si sunt o fire mai calma,prietenoasa... Imi place sa-i ajut pe cei din jur si sa-i vad fericiti desi... eu nu prea sunt ... de cativa ani!Spune aceasta zambind...
-Bine Sakura,uite te poti aseza acolo in spate... langa baiatul brunet.Spune el.
Aceasta da doar un pic din cap si se indreapta catre banca mea.Sa aseaza pe scaun in liniste... Eu inca o analizez pe rozalie.Stai asa... par roz,ochii verzi si dupa descriere ei care spunea ceva de genul"place sa-i ajut pe cei din jur si sa-i vad fericiti desi... eu nu prea sunt ... de cativa ani!",dintr-o data ma ridic in picioare ca ars... Toti se sperie si se uita la mine ca la un ciudat... Dar nu-mi pasa,si incep a ma adresa rozaliei:
-Sakura... Imi pari cunoscuta... Spun eu.
Ea se uita la mine mirata si ma analizeaza si ea din cap pana-n picioare si face si ea ochii mari si se ridica si ea in picioare uitandu-se in continuu in ochii mei si-mi spune:
-Tu esti!Tu esti brunetul meu!Spune ea punandu-si mainile la gura incepand sa planga ...
-Rozalia mea!In sfarsit ne reintalnim!!!Spun eu si o iau in brate de fata cu toti si tot odata plangand...
Sfarsitul capitolului II