Uite ca a trecut si vara.Urma sa merg la o scoala noua cu profesori noi,colegi noi.Nu cunosteam pe nimeni inafara de Ava si Anna.Mi-am facut ghiozdanul si am coborat in fata casei.Ma asteptau fetele ca sa mergem impreuna spre scoala.
-Buna dimineata Alice!Ce faci?
-Neata fetelor!Bine.Eu zic sa mergem si sa nu o mai lungim cu vorba.Nu vreau sa intarzi din prima zi.
Am inceput sa radem iar mai apoi am plecat.In cele din urma ajunsesem la scoala cu cateva minute inainte sa se suna de ora.Eram in aceeasi clasa cu prietenele mele.Cand am intrat in clasa toata lumea se uita la mine ciudat.Din toate colturile clasei se auzea cate-o intrebare despre mine.M-am asezat in a patra banca de la geam.Nici bine nu ma asezasem ca auzisesm o voce de baiat.
-Buna! Eu sunt Oliv.
-Buna!Eu sunt Alice.Sunt noua pe aici.Incantata de cunostina!
-Bun venit la noi la scoala!Incantat!
Oliv era un baiat cu parul blond si cu ochii verzi spre albastru.Era unul dintre cei mai draguti baieti din scoala.Se sunase de ora.Doamna Harrison(asa o chema pe doamna de romana) intrase in clasa cu cateva minute dupa ce se sunase.Incepuse sa strige catalogul pana ajunse la mine.
-Alice Stewart?
-Prezenta!
-Bun venit la Ross School.
-Multumesc.
Orele trecuse repede.Nu ma asteptam sa ma acomodez asa de repede si sa imi fac prieteni din prima zi.Toti colegii erau de treaba.Inainte de a iesi pe usa,Oliv imi aparuse in fata.
-Buna Alice!Scuze ca te retin dar vreau sa te intreb ceva.
-Nu-i nimic.Spune.
-Ma intrebam daca ai vrea sa vi maine dupa scoala in ,,Gradina Roiala''.
-Mda...sigur.
Am zambit iar mai apoi am plecat spre casa.Cum am si ajuns m-am si apucat de teme.Deja aveam multe de facut din prima zi.Inainte de a ma ridica de pe scaun sa imi iau caietul de romana am auzit batand la usa.Erau Ava si Anna.
-Buna fetelor.Intrati!
Am luat un platou de prajituri facute in casa,trei sticle cu Coca-Cola si am urcat in camera la mine.
-Sii? Ma intrebau fetele cu zambetul lor larg pana la urechi.
-Si ce?
-Oliv!! Ce ai vorbit cu el?Ce ti-a spus?
-Pai..m-a invitat in ,,Gradina Roiala''.Ce mai e si asta?
-Woow!,,Gradina Roiala''?Se afla in spatele scolii si nu este invitat oricine.Acolo isi petrec ziua cei populari.Poate vrea sa iti spuna ceva important.Poate o sa te intrebe dai vrei sa faci parte din viata lui...spun fetele apoi scotand un chichotit.
-Annaaa!! Nu uita ca eu sunt cu Dave inca chiar daca a plecat in Japonia.
-Alice...esti sigura ca el chiar te mai iubeste? Nu ti-a mai trimis un mesaj de cateva luni.
-Poate ai dreptate sau nu.Olive e doar un coleg si atat.
A doua zi am plecat spre scoala grabita.Deja intarziasem cu cinci minute.La jumatatea drumului aud o voce cunoscuta.Era Olive.
-Buna dimineata Alice!
-Oh! Neata Olive!
-Vrei sa mergem impreuna spre scoala? spuse Olive apoi zambi.
-Ok.
Mergeam amandoi tacuti cu capul in jos.Ne grabeam sa ajungem mai repede la scoala ca sa nu intarziam la prima ora.Tot mergand de vreo zece minute ajunsesem in fata scolii.Am intrat amandoi in acelasi timp in clasa si ne-am dus fiecare la banca lui. Dupa un minut venise Ava si Anna la mine si imi puneau tot felul de intrebari legate de mine si de Oliv.Nu le-am raspuns ,insa am inceput sa rad.
CITEȘTI
NEPOPULARII
Genç KurguAlice este o fata nepopulara.Asta credea ea pana cand se muta iar viata ei se schimba radical. Parintii ei ii ascund un secret de la nastere pe care credea ca o va ajuta insa inrautateste lucrurile. Va descoperi ea cu adevărat secretul pe care l-au...