Tote

1.4K 83 9
                                    

》Nikon nk. Illemmalla《
Istuin sängylläni, nojasin seinään ja pelasin. Huoneeni ovi avautui yhtäkkiä ja pojat tulivat huoneeseeni. "Mitäs te täällä?" Kysyin. "Läheks ryyppää?" Tommi kysyi. "Mikä kysymys toi oikee on, tottakai Niko lähtee ryyppää." Joel sanoi nauraen. Virnistin. Laitoin pelini pois ja nousin yläs sängyltä. "No lähetää." Sanoin.

Lähdimme huoneestani ja menimme eteiseen laittamaan kenkiä jalkaamme. Juuri kun olimme lähtemässä äitini tuli eteiseen. "Mihin sä meet?" Hän kysyi. Pyöräytin silmiäni. "Mennää jätkien kaa vaa ulos henggaa ja meen varmaa Joelil yöks." Vastasin. "Aha. Teil on kouluu huome." Nainen sanoi. Huokaisin ärtyneenä. "Joo joo. Vittu moi." Sanoin ja me lähdimme.

》Time skip《
Olimme poikien kanssa jossain hylätyssä rakennuksessa juomassa. "Ollaa totee." Aleksi sanoi. Kaikki me nyökkäsimme. "Okei....Joel to vai te?" Tommi kysyi. "To." Blondi vastasi. "Ooks sä neitsyt?" Kysyin. "En. No ni sit Ale, to vai te?" "Te." Mustahiuksinen poika vastasi. "Ai ai Kaunisvesi.....eli siis....tee Joelil fritsu." Tommi sanoi.

Aleksi meni istumaan Joelin syliin hajareisin, otti blondin pojan hiuksista kiinni ja siirsi niitä sivulle, jonka jälkeen hän alkoi tekemään fritsua Joelin kaulaan. Joel laittoi kätensä nuoremman pojan perseelle. "Noni noni homot toi menee jo yli. En haluu nähä ku nussitte." Sanoin. Aleksi lopetti, kääntyi minua päin ja näytti keskisormea, jonka jälkeen hän nousi pois Joelin sylistä ja istui tämän viereen. "Ddaam Ale." Tommi sanoi hymyillen. Aleksi vain hymyili. "No Tommi to vai te?" Kysyin. "Kyl mä nyt otan ton to." Hän sanoi. "Onks sul ketää kiikaris täl hetkel vai onks sul säätöö jonku kaa?" Joel kysyi. "Ei mul ketää oo." Tommi vastasi. Nyökkäsimme. "No Niko. To vai te?" Aleksi kysyi. "Te." Vastasin. "Sun pitää alkaa säätää Joonaksen kaa ja uskotella sil et sä rakastat sitä, jonka jälkeen sun pitää jättää se." Joel sanoi. "Ootko tosissas?" Kysyin. "Ai eks pysty?" Aleksi kysyi virnuillen.

"No pystyn ei se siit oo kiin, mut kaua mun pitää olla sen kaa ja millo mä alotan tän?" Kysyin. "Ihan sama, millo vaa." Tommi sanoi. "Selvä. Jätän sen vaiks ku oon päässy sen kaa sänkyy." Sanoin ja jätkät nyökkäsivät. "Mut sit taas toisaalta täst voi tulla aika vaikeet, koska Joonas ei luota muhu. Mun pitää saada sen numero ensi." Sanoin. "Mä hoidan sen." Aleksi sanoi. "Ja mites sä sen teet?" Joel kysyi. Aleksi alkoi virnuilemaan. "Kysymäl Ollilt vaiks. Se jätkä on ihan vitun rakastunu muhu, ni kyl se nyt mul Joonakse numero antaa." "Ja mitäs jos ei anna?" Tommi kysyi. "No ei pieni tunne - peli ois pahitteeks, vai?" Aleksi kysyi."No ei pieni." Sanoin.
》《》《》《》《》《》《》《》《》
Sanoja: 409

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISDonde viven las historias. Descúbrelo ahora