》Aleksin nk.《
Istuin olohuoneen sohvalla ja viestittelin Joelin kanssa. "Aleksi?" Kuulin Ollin kysyvän, mutta en välittänyt. "Aleksi?" Hän jatkoi. Alkoi menemään hermot. Pitäis jättää toi. Ajattelin. "Al-." "Mitä?!" Kysyin ärtyneenä ja käänsin pääni Ollia päin. "A-Anteeks....hal-lusin vaan kysyy et haluuks sä kattoo vaiks elokuvan?" "En ehi. Mul on menoi." "Saanks kysyy minkälaisii menoi?" "Kuuluuks se sul?" "No ei kai." Hän sanoi hiljaa.Nousin ylös sohvalta ja kävelin eteiseen. "Mä lähen ny, ni sunki varmaa kannattais." Sanoin Ollille samalla kun laitoin kenkiä jalkaani. Olli nousi ylös sohvalta ja käveli eteiseen. "Tuuks mä huomennaki tänne...vai?" Hän kysyi. "Tota mul ei oo aikaa huomen." Sanoin. "Aa...no ei se mitää." Olli sanoi.
》Nikon nk.《
Olin kävelyllä jossain puistossa. Hetken päästä kuulin jonkun miehen huutavan; "Hei kakara tuu takas!". Pian joku juoksi minua päin ja kaatui maahan. Käänsin katseeni alas ja näin Joonaksen. "Onks kaikki hyvi?" Kysyin, josta Joonas hiukan säikähti. Säikähdin itsekkin sitä kuinka ystävälliseltä kuulostin.Autoin blondin pojan ylös maasta. "Älä vittu koske!" Hän huusi ja alkoi riuhtomaan itseänsä irti otteestani. "Rauhotu, yritän aut-." Lauseeni jäi kesken, kun joku repi Joonaksen irti otteestani, pitäen hänen hiuksista kiinni. "Ai saatana! Vitun runkkari, päästä irti!" Hän huusi. "Helvetin äpärä, anna takas ne mitä varastitki!" Mies huusi. Hetkinen. Varasti? Joonas varasti jotain? Mietin. "En mä oo varastanu yhtää mitää!" "Älä valehtele ja anna ne huumeet takas!" Mies huusi. Huumeet!? Porko käyttää huumeit?! Ajattelin. Olin järkyttynyt.
Joonas laittoi molemmat kätensä miehen käden päälle, joka piti Joonaksen hiuksista kiinni. Samalla kun Porko nosti kätensä, hänen hupparin alta tippui pari pussia missä oli jotain pillereitä. Mies heitti Joonaksen maahan, otti pussit ja lähti. Kävelin blondin luokse ja autoin hänet ylös maasta. Hän kuitenkin riuhtaisi itsensä irti otteestani. "En tarvii sun apuu." Hän tiuskaisi. "En tienny et narkkaat." Sanoin. "En narkkaa. Siin oli tarpeeks et voi kuolla." Joonas vastasi. "Yritit tappaa ittes? Miks?" Kysyin, vaikka tiesin vastauksen. "Vittu miks luulet?! Mun elämä on ollu täyttä helvettiä alusta-asti! Koulukiusaamist ykkös luokast asti! Eikä se vieläkää oo loppunu! Mutsi tehny helvetti itsemurhan ku olin neljä! Ja sit sä viel yrität raiskata mut! Ihan nii ku se hakkaaminen ois jo tarpeeks!" Joonas huusi itkien. Halusin halata nuorempaa poikaa, mutta en kehdannut.
"Haluun vaa et tää kaikki paska loppuis!!" Hän huusi. "Oon pahoillani." Sanoin hiljaa, mutta vittuako joku mitätön anteeksipyyntö mitään korjaa. Joonas on henkisesti rikki, ei anteeksipyyntö tule korjaamaan yhtään mitään. Niko älä vaa hitto tuijota siinä ku toine itkee! Mee halaa sitä! Huusin pääni sisällä. Otin askeleen lähemmäs nuorempaa poikaa. Joonas oli lähtemässä, mutta otin hänen ranteesta kiinni, jolloin hän vingahti kivusta. Vedin hänet lähemmäs itseäni ja halasin. Joonas ei yrittänyt päästä pois. Hän vain painoi päänsä rintakehääni. "Oon oikeesti ihan helvetin pahoillani." Sanoin. "E-Et tarkota si-itä." Joonas sanoi hiljaa. "Tarkotan." Sanoin, mutta tarkoitinko sitä oikeasti, siitä en ole varma.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 466
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Hayran Kurgu"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...