💜Usmej sa 💜

59 3 0
                                    

Vošla som do jedálne no nevidela matku a otca. Neprišli ? Sadla som si naproti bratovi, nabrali si jedlo a začala jesť. Naozaj som bola hladná ani som si to neuvedomila.

- Kedy prídu ?- Pozrela som sa na brata . Bez toho aby sa na mňa pozrel mi odpovedal . 

- Zajtra okolo obedu. Kde si dnes bola ?

- Trochu som sa prechádzala o záhrade a neskôr bola v knižnici. Ako si dnešný deň strávil ty ?

- Nič zaujímavé, len nejaké papiere. Je tu príjemne ticho, keď matka nerozpráva tie svoje narážky, aby som sa oženil.

- To máš pravdu. Prídu zajtra ?

- Poslali list, očakávajú, že sa zdržia do obeda a domov prídu krátko po ňom.

Prikývla som sa pustila sa do koláčika, ktorý som videla, ako sa pripravuje. Och vedela som, že bude vynikajúci. Brat a ja sme ho sami celý zjedli. Bola som plná a nevládala som sa ani pohnúť. No neľutujem to .  

Do izby som vošla s tým, že si pôjdem ľahnúť no neskôr som dostala nápad vyšla som z izby aby som sa mohla poprechádzať po záhrade. Mesiac osvetľoval celú záhradu pri čom sa kúpal v jazere. Ľahla som si do trávy a uprela svoje oči k nebu posiatemu hviezdami. Konečne som mohla byť sama sebou. Aké to bude, keď my nájdu manžela ? Budem si ho môcť vybrať sama ? Bude ma ľúbiť alebo to bude utrpenie . Nechcem odísť a zároveň chcem utiecť ďaleko odtiaľto. To, že my tečú slzy som si uvedomila po minútach dlhých minútach premýšľania nad mojím životom. Nikto netuší, ako je moja myseľ slabá stačí málo a zlomím sa. Bojím sa, viem, že musím byť silná tento život je krutý a slabý budú trpieť. Nikdy sa to nebude líšiť vždy to bolo je a bude také. Či je to dnes alebo o sto rokov.



Luss

Donútená žiťWhere stories live. Discover now