Част 11

1K 65 5
                                    

Тази целувка ни беше нужна. В нея имаше страст и болка.
Заспахме прегърнати. След това имахме среща с Крис, Кат, Ели и Дани. Отидохме на дискотека.

****

- Кво става момчета?
- Нищо, къде се изгубихте с Кари?
- Ъм..нищо..ние..такова..
- Оо направихте ли го?
- Не не сме! - започвах вече да се ядосвам.
- Нещо си се променил преди не те интересуваше момичето и искаше само секс от нея!
- Хората се променят! Тя различна! Наистина ми пука за нея!
- Радвам се за теб! Но само да я нараниш... - Крис вече беше сериозен.
- Спокойно, това няма да стане!

ГТН Кари

- Хей Кат! Как мина с Даниел? Заедно ли сте вече?
- Не...аз не знам дали ме харесва!
- Оо Кат, аз говорих с Крис и той каза, че Даниел постоянно му говори за теб! - брей май пропуснах много.
- Да, но Ели, защо той сам не ми каже!
- Знаеш ги момчетата, правят се на голямата работа.
- Хайде момичета, да спрем да говорим за момчета! Днес си е нашата вечер! Нека се забавляваме! - опитвах се да не показвам, че съм наранена от случилото се днес, но аз съм силна и ще продължавам да се усмихвам.
- Аз ще поръчам нещо за пиене! Какво искате?
- За мен един Джак Даниелс и една малка бира.
Изгледаха ме очудено. Аз попринцип не пия защото не държа на алкохол, но на кой му пука днес ще се забавлявам.
- Добре...Кат ще дойдеш ли с мен да вземем питиетата?

Те се отдалечаваха и аз останах сама на сапарето. Момчетата бяха на бара. Реших да потанцувам. Обожавам танците. Опитвах се да премина през потните тела на останалите докато намеря място на дансинга. Пуснаха една от любимите ми песни "Dance without you", затворих очи и се оставих на музиката.
Изведнъж зад мен дойде някой и ме прегърна. Помислих, че е Кейдън. Но когато се обърнах беше един едър и висок мъж. Не се изплаших и просто се отдръпнах от хватката му. Но той ме хвана за ръцете още по - силно. Тогава го ритнах там където ще го заболи доста. Той падна на земята и му казах повече да не ме закача. Да може да съм момиче и сега да бях сама, но мога да се справям с такива отрепки.
Отидох до бара където се надявах да видя Кейдън, но там бяха всички освен него. Сигурно е отишъл някъде. Изпих два шота на екс и се върнах на дансинга.
С мен дойдоха и момичетата беше ни много забавно, а аз май се напих. Но беше страхотно. Само Кейдън да беше при мен.
Момичетата казаха, че ще излезнат на навън, защото вътре е много задушно. Отново бях сама.
Усетих как някой ме хвана за ръката и ме заболя. Оф пак ли тоя.
- Май не искаш да имаш деца!- вече бях ядосана.
- Хайде секси, нищо няма да ти направя. Само ще се позабавляваме!
- Явно не се отказваш лесно!
- Оо хайде де! Ела с мен!
- Никъде няма да ходя с отрепка като теб! - май го ядосах.
- Така ли мислиш! Искаш ли да видиш на какво съм способен.
Той ме хвана през кръста и ме понесе на някъде. От силната музика никой не можеше да чуе писаците ми. Очевидно останали са доста пияни и никой нямаше да ми помогне.
Заведе ме в тоалетната. Там нямаше никой. Ритах, виках, но никой не ми помогна.
- Спри да викаш! Кучка! - той лежеше върху мен и се опитвах да го избутам, но той бе по - силен от мен.
- Млъкни! - удари ми доста силен шамар. - Сега ще стане забавно.
Той откопча колана си както и дънките си. Знаех накъде отиват нещата.
- Кейдън..Кейдън! Помощщщщ! - виках с цяло гърло. Докато момчето върху мен ми удряше шамари. Лицето ми параше. Сълзите горяха кожата ми. Мислех, че това е края. Продължавах да получавам шамари за всеки един от моите викове за помощ.
Изведнъж той стана от мен.
- Ах ти копеле! Как смееш да удряш момиче!
Видях Кейдън. Зарадвах, че е тук.
Започна да го бие с юмруци. Мислех, че ще го убие. Той не спираше да го удря. Досега не го бях виждала такъв.
- Кейдън..недей ще го убиеш! Кейдън!
Опитах се да го издърпам, но без успех. - Кейдън, спри моля те! Заради мен!
Очевидно ме чу и спря да го удря.
- Извади късмет, че тя ме спря! Иначе щеше да си останеш инвалид, боклук!
Тръгнахме си от там. Не казахме нищо на останалите.
Кейдън ме качи в колата му и тръгнахме на някъде.
- Къде отиваме?
- В болница! - стискаше здраво волана и по кокалчетата му имаше кръв. Не знам дали беше негова или на онова момче.

Мнения? Коментирайте, за да знам дали да продължавам или Ви е безинтересна!? :)

Love, gun and other drugsOnde histórias criam vida. Descubra agora