》Ollin nk.《
Kävelin Joonaksen ovelle ja pimpotin. Oven tuli avaamaan Joonaksen isä. "Onks Joonas koht valmis?" Kysyin. Hänen isänsä katsoi minua hiukan allapäin. "Onks käyny jotai?" Kysyin. Mies päästi minut sisälle. Otin kenkäni pois ja seuraskn häntä Joonaksen huoneeseen, jossa näin Joonaksen nukkumassa todella rauhallisen näköisenä. Huomasin myös lasinsiruja lattialla ja yhdessä niistä oli verta. Joonaksen kämmenen ympärillä oli sideharso ja hänen kaulallaan oli myös sideharso. "Y-Yrittiks se..?" Kysyin hiljaa. "Joo." Hänen isä vastasi. "Annoitko sil rauhottavii?" Kysyin ja hänen isä nyökkäsi. "Eli se ei varmaan tuu kouluu tänää?" "Ei, säki voisit jäädä tänne. Ni sitku toi Joonas tosta herää, ni ois varmaan kiva ku kaveri olis siinä vieressä." "Nii." "Mä ilmotan sun äidil et laittaa kouluu viestii." Joonaksen isä sanoi ja lähti sitten huoneesta, sulkien oven perässään. Laskin reppuni lattialle ja kävelin lähemmäs Joonaksen sänkyä. Istuin sängyn reunalle ja aloin silittämään Joonaksen hiuksia.》Time skip《
Tunsin kun Joonas alkoi liikkumaan, joten käänsin katseeni häneen. Hän avasi silmänsä. "Mi-itä tapah-htu?" Hän kysyi. "Yritit tappaa ittes, ni isäs anto sul rauhottavii." Kerroin. "Ai.....kui s-sä siin oo-ot? Eik-ks sun pitäi-is olla koulus?" "Jään mielummi kattoo et sul on kaikki hyvin, ku et istuisin koulus." "Mul on k-kaikki hyvi." "Yritit tappaa ittes nyt varmaa kolmatta kertaa. Sul ei oo kaikki hyvi." Sanoin. Joonas nousi istumaan. "Miten vaa, eiks sul oo mu-uuta tekemist?" Hän kysyi. "Ei oikee ja isäs käski mun kattoo sun perää, ku se lähti käymää kaupas." "Ei mun perään tarvii kattoo, en tee itteleni mitää." "Etpä." Sanoin. Joonas nousi ylös sängystänsä ja alkoi pukemaan, jonka jälkeen hän lähti huoneestansa. Nousin ylös ja menin hänen perään."Aiotko seuraa jokast mun liiket?" Hän kysyi. "Tietenki, mitä helvettii luulet et pystyisin elää itteni kaa, jos antaisin sun tappaa ittes?" "Mä en tapa itteäni." "Luuletko et uskon sua." "No et usko." "Nii. Hei mihi sä ny meet?" Kysyin, kun Joonas lähti kävelemään pois päin minusta. "Vessaa." Hän vastasi. Kävelin hänen perässä. "No et sä ny tänne mukaan voi tulla." Joonas sanoi. "Ihan hyvin voin. Ollaa käyty vittu samaa aikaa suihkus ja kylvyski, ei oo mitään mitä en ois jo nähny." Sanoin, Joonas pyöräytti silmiänsä.
》Joonaksen nk.《
Katsoin vessan peilikaappiin, enkä nähnyt siellä isäni partateriä. Huokaisin ja suljin kaapin. "Mitä etit?" Olli kysyi. "En mitää." Vastasin. "Jos etit partaterii, ni ne ei oo tääl." Olli sanoi. "No en ettiny niit." Sanoin ja lähdin vessasta. Kävelin olohuoneeseen ja istuin sohvalle. Olli tuli istumaan viereeni. Laitoin telkkarin päälle, menin netflixiin ja laitoin sieltä jonkun elokuvan.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 417
YOU ARE READING
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...