》Joonaksen nk.《
Nousin ylös sohvalta ja kävelin huoneeseeni. Otin puhelimeni yöpöydältä ja menin takaisin olohuoneeseen. Istuin sohvalle ja avasin puhelimeni, jolloin huomasin että Niko oli laittanut minulle viestiä, joten menin katsomaan mitä viestissä luki.》Viestit《
N. Moilanen
Oon ihan helvetin pahoillani siit mitä siel bileis tapahtu, toivottavasti sul on kaikki hyvi.Porko
Miks suutelit mua? Ja on mul kaikki hyvi.N. Moilanen
Tykkään susta, haluisin olla sun kaa niinku yhes. Sori, olis pitäny kertoo sul siel bileis, mut taisin kusta sen aika pahasti.Porko
Joo, kusit sen aika pahasti.N. Moilanen
Saisinko toisen tilaisuude? Mennää ulos tänää, vien sut vaiks elokuvii, siis jos vaa suostut olla mun kaa.Porko
Saat toisen tilaisuude, mennää vaa jonneki.N. Moilanen
Kiva, haen sut illemal, jos käy?Porko
Juu, käy.N. Moilanen
No nähää sillo.Porko
Joo.Sammutin puhelimeni. "Mitä Niko halus?" Olli kysyi. "Se vie mut elokuvii tänää." Kerroin. "Se on ihastunu suhu." Olli sanoi. Aloin hymyilemään. "Nii kai." Sanoin. "Tykkääks sä siit?" Hän kysyi. "Nikon on mukava ja näi, mut no en mä tiiä." "Eli sä tykkäät siit." "No ehk vähä." "Uuuu." "Älä jaksa." Sanoin ja löin Ollia sohvatyynyllä naamaan.
》Nikon nk.《
Sammutin puhelimeni ja nousin ylös sängystäni. Vedin kolitsihousut jalkaani ja lähdin huoneestani. Kävelin keittiöön. "Sä oot myöhäs koulust." Äitini sanoi. "Älä jaksa valittaa koko aja." Sanoin ärtyneenä. Otin kaapista särkylääkkeitä. "Mitä sun isäski sanoo nyt." Äitini sanoi. "Ei vois vähempääkääkiinnostaa et mitä se sanoo." Sanoin ja vedin pillerit naamaani, ja join vettä päälle, jonka jälkeen lähdin takaisin huoneeseeni. Huoneeni oveen koputettiin. "No mitä nyt?" Kysyin. Huoneeni ovi avautui ja isäni tuli huoneeseeni. "Taasko sä oot ollu ryyppäämäs?" Hän kysyi hiukan vihaisena. "Entä sitte jos oonki? Sul paljoo siihe oo sanottavaa." Sanoin. "Jumalauta kakara!" Hän huusi.Nostin jonkun hupparin lattialta ja laitoin päälleno, otin puhelimeni sänkyni päältä, jonka jälkeen kävelin isäni ohi pois huoneestani ja menin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. "Mihis sä kuvittelit meneväs?!" Mies huusi minulle. "No lähen vittuun täält ku en jaksa kuunnella sua tai mutsii!" Huusin ja lähdin sitten ovet paukkuen. Etsin puhelimestani Tommin numeron ja soitin sitten hänelle.
》Puhelu《
Tommi
Moi.Minä
Moi, hei tota voinks mä punkkaa pari päivää sun luo? En jaksa porukoit täl hetkel.Tommi
Juu, tietenkin voit. Joel ja Aleki o tääl.Minä
Selvä ja kiitti.Tommi
Ei mitää. Nähää.Minä
Joo, nähää.Lopetin puhelun ja laitoin kännykkäni taskuuni.
》Time skip《
Aleksi avasi minulle oven ja käveli sitten takaisin olohuoneeseen. Astuin eteiseen, suljin oven ja potkin kengät pois jaloistani, jonka jälkeen kävelin olohuoneesee ja menin istumaan Aleksin viereen. "Onks teil mitää suunnitelmii tänää?" Joel kysyi. "Vien Porkon ulos." Vastasin. "Vihdoinki se alkaa lämpee sul." Tommi sanoi. "Nii no kattoo ny mihi tää johtaa. Hyväl tuuril se ehk voiski alkaa mun kaa jo." Sanoin hymyillen. "Nii, ilmota meil sit heti." Joel sanoi. Nyökkäsin. "Et ajattelin vaa homehtuu mun huonees ja ehk kattoo jotai elokuvaa." Aleksi sanoi. "Miks et pyydä Ollii teil kattoo sun kaa elokuvaa?" Kysyin. "No ei jaksa kattoo sitä joka päivä." Aleksi vastasi. "Onks joku vähä puuttees?" Tommi kiusasi. "Vähänkö? Helvetti en saa silt yhtää." "No mee panee jotai toista." "Meninki jo, mut se oli vahinko. Olin kännis." Aleksi kertoi. "Selvä. Ite en kyl myöskää ajatellu tehä oikee mitää." Joel sanoi. "Selvä sit." Tommi sanoi.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 533
CZYTASZ
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...