Gyorsan elrepült ez a kilenc hónap, míg a kis pocaklakó bent pihizet és növekedett. Ebben a kilenc hónapban igazából nem sok minden történt. Visszamentem az egyetemre befejezni ezt a félévet. A baba még csak 18 hetes körül lehetett mikor életem szerelmével december 19.-én kimondtuk egymásnak a boldogító igent a templomban. Az egész esküvő és lagzi Angliában volt, hogy ne a nagy Norris famíliának kelljen elutaznia, mert az én családomból csak 6 ember jött, plusz Veronika és Marci. A pilóták közül is szinte mindenki eljött, és szűken 200-an buliztunk egy nagyot. Lando tanúja Max, a legjobb barátja volt, míg nekem nagy döntést kellett hoznom, hogy Veronika vagy Marci legyen. De végül megegyeztünk, hogy Marci lesz a tanúm, míg Veronika lesz az első pici keresztanyja.
Aztán eljött életem egyik legfontosabb pillanata, mikor 2022. május 15-én hajnalban megszületett a kisbabának. Egy egészséges kislány született és hála égnek Lando gyönyörű mosolyát örökölte. A nevén nagyon sokat gondolkoztunk, de végül arra jutottunk, hogy lesz egy magyar és egy angol keresztneve. Így lett a picinek a neve Janka Elizabeth Norris. A kis családunk pedig átköltözött egy nagyobb kertesházba és Lando anyukája pedig folytonos vendég nálunk. Mindenben segített az elején, ami hatalmas segítségnek bizonyult. Végülis 4 gyereket felnevelt és egyengedte az útját, hogy elinduljanak a nagybetűs Életbe irányába.
Őszíntén mondom, hogy nem is alakulhatott volna jobban a történetünk.Sziasztok hát elérkezett ennek a történetnek a vége. Először is köszönöm szépen mindenkinek aki olvasta a történetemet. Ténxyleg fantasztikusak vagytok. A második pedig, arra gondoltam, hogy ha szeretnétek kérdezhettek a történet egy-két lehetséges folytatásáról. Akár úgy, hogy a kérdéseket maguknak a szereplőknek teszitek fel.
Ui: Csak azért gondoltam erre, hogy ha valami felmerül bennetek fel tudjátok tenni és én szívesen megválaszolom.
ESTÁS LEYENDO
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanficNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...