Panicky jsem vytrhla hadičky z ruky....a všimnu si ještě jednoho lůžka vedle Finnicka...bylo ale prázdné a povlečení pokrčené...Finnick stále ležel a byl v bezvědomí....cítila bych se provinile kdybyh ho probrala z morfionového spánku.....nechala jsem ho být a šla jsem pomalími a kulhavími kroky ke dveřím ....vešla jsem dveřmi do velké místnosti kde seděla a tupě zírala na stůl...na židli seděla Katniss....
,,kam to jedeme ?" Vydere se ze mě chraptivím hlasem ....
,,nevím ...řekli mi ať tu počkám" Katniss se chovala pozoruhodně klidně....co to s ní udělali ?...sedla jsem si k ní ....nalila jsem si sklenku vody která ležela hned kousek od mojí ruky i se džbánem....
,,mám strach..." Povzdychne Katniss a oči upřeně pořád směřují do skleněného stolu....
Dojde do místnosti mladá dívka v bílém obleku s bloňďatými vlasy svázané do drdolu a měla zápisník....,,kde jsou všichni ostatní!!" Vylítla jsem na nohy a zuřivě si stoupla vyzívavě před blondýnu...
,,Jsou v pořádku...spíš jak se to vezme v jakém pořádku..." Řekne a nepřátelsky se usměje...
,,áááá slečna Dark..." Došel vysoký hnědovlasý muž s pronikavě sekavíma zelenýma očima....
,,kdo jste ? A co tu dělám ?" Nechala jsem si furt ten zuřiví tón...
,,já jsem Drake a tohle je má asistentka Willow" kývne vysoký muž a usměje se ...
,,a jedeme do Kapitolu slečno Dark" řekne a ruce si dá do kapes.
Slova mi furt nedocházela až se za nimi zavřeli dveře ....,,jedeme do Kapitolu" v hlavě mi zněla tato věta ...jako bych nevěděla na moment co to znamená....
,,moment..........mi jedem do Kapitolu !!!" Zakřičela jsem a rozběhla se ke dveřím kde před chvilkou odešel Drake a Willow .....bouchala a kopala jsem do dveří tak dlouho....že jsem byla vysílená.....rukama jsem se opřela o dveře a oddychovala ...vyčerpáním mi ruce sjeli dolů ze dveří a já jsem si před ně lehla jako poranění pes....všechnu svou energii jsem vyplítvala na dveře na kterých není škrábnutí....bezdůvodně mi začali téct slzy....
,,kde je..Peeta?" Trochu jsem se vzpamatovala a šeptala protože hlasivky jsem měla tak vykřičené že jsem měla pocit že jsem avox....
,,kde je ?" Trochu hlasitěji řeknu....
,,je po všem.... "Ozve se za mnou klidný ale lehce utrápený hlas...
,,C-Cože ?" Otočím se a lehce se opřu o dveře....
,,je po všem ...konec Lariso.." Zopakoval Finnick.....a opřel se o rám dveří....
,,Je to moje vina......."Katniss šeptne a pořád neodtrhává pohled ze stolu....Ucítila jsem ve vnitř polechtání....a najednou sebou vznášedlo trhlo.....otevřeli se dveře a vešli mírotvorci....obklopili mě 4...drželi mi ruce za zádama a hlídali mě....otevřeli se dveře ....slunce mi zářilo do očí a já šilhala pohledem abych zaostřila krajinu.....zavřela jsem oči a představovala si krásnou krajinu lesů....otevřela jsem je a pohled mě bodl jako nůž....Kapitol.....ty samé budovi mě obklíčili a já se cítila jako zajíc v kleci....jsem zpátky....na místo kde jsem se nechtěla vrátit....procházeli jsme cestou ohraničenou mírotvorci....lidé mě vyčítavě projížděli pohledem a mrtvé ticho se strašidelně šířilo..... Dovedli mě až k sídlu prezidenta a na pódiu které bylo postavené s vlajkami kapitolu....trpce jsem polkla a pouta které mám na rukách mě škrtí a cítím jak mi odumírají ruce....
,,tohle jsou naši 3 výherci hladovích her!!!! " Ozve se Drake na balkóně nademnou....
Katnissin pohled a můj se střetli...udiveně se ohlížela na mě a pak na Finnicka....
Potlesk byl hlučný a mě bolela hlava .....odvedli nás znovu do vznášedla a zamkli mě na samotku ....ruce jsem měla křečovitě ztvrdlé...došla doktorka a injekcí mě uspala...těžké víčka se mi zavírají a propadám do spánku....
ČTEŠ
Hunger games- Larisa Dark
FanfictionHunger Games trochu jinak...tohle je příběh holky z Kapitolu co chce jít do hladových her...mladé Larise se to podaří a ve hrách potká slavnou dvojici Katniss a Peetu, co když ale to vše skončí jinak než čekáte ? Peeta možná udělá něco, co změní nap...