🌑~4.Bölüm: Enkaz ~🌑

34 3 0
                                    

Tuhaflıklar dolunayı
Keyifli okumalar..
Medya: fırtına& bölüm müziği

✨Eğer ki fırtına kendilerinden bir can alırsa, gözlerini ve yüreğini büyük bir gazap boyayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eğer ki fırtına kendilerinden bir can alırsa, gözlerini ve yüreğini büyük bir gazap boyayacaktı.

Buz gibi olmuş tenini küçük dikenler misali rahatsız eden pek çok şey hissediyordu Bianca

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Buz gibi olmuş tenini küçük dikenler misali rahatsız eden pek çok şey hissediyordu Bianca. Neredeydi? Ne olmuştu? Gözlerinin üstünde tonlarca ağırlık varmış gibi açılmıyor, ellerini ve ayaklarını hissedemiyordu. Korkmamak için dişlerini sıktığını hissettiğinde, biraz olsun rahatlamasına fırsat tanımayan yeni yeni etkenleri karşılamış vücudu ise resmen çığlık atıyor gibiydi; Her kemiği sızlıyor, eklemlerinden çenesine kadar her yeri sanki uzun bir dövülme faslından çıkmışcasına zonkluyordu.

Ağır göz kapaklarını çevreleyen kirpiklerini zorlamaya başladı Bianca, bir şekilde bu durumdan sıyrılmalı öncesinde ise bir şeyler görmeliydi. Üstünde de aynı gözlerinde olduğu gibi büyük bir ağırlık vardı. Bedeni belki de bu yüzden hareket edemiyordu. Üstüne bir şey düşmüşse yanlış bir hareketi kendisi için daha kötü sonuçlar doğurabilir, hatta bulunduğu durumu daha acılı hala getirebilirdi. Sonunda zorladığı kirpiklerini küçük bir açıyla açabildiğinde bulunduğu durumu anlamdıramamıştı, kısık bakışları yetersiz geldiğinde kırpıştırdığı kirpikleri gözünün önüne inen hayayı uzun bir zaman yok edememişti. Bianca başka bir düşünceyle bu görüntü bozukluğundan da ürkmüştü. Kafasını bir yere sertçe çarptıysa veyahut gözünü etkileyecek herhangi başka bir şey olduysa bu çok kötü olurdu diye düşünmüştü. Yinede görüntüsünü etkileyen şeyin sıkışıp kaldığı yerin boğukluğu olduğunu anlaması kısa sürmüş, sıkıştığı yerdeki koyu atmosferin etkisinde olduğunu anlamıştı.

Bu yüzden kafasını oynatma riskine girmeye karar verip düz bir şekilde yukarısı olduğunu tahmin ettiği yöne döndürmüştü. Pozisyon olarak düştüğü yerde sırtüstü yatıyordu fakat kafası yan dönmüştü, yukarı olarak düşündüğü kısma döndüğünde kısık bir şokla dolan bedeni dudaklarından çıkan şaşkın iniltiyi engelleyememişti. Bianca çıktığı teras kısımının çökerken yaşattıklarını tam bu sırada hatırlamıştı. Mr.St.James kendisinin ani hareketi sonucunda onu sımsıkı kavramış, Bianca'yı korumak için neredeyse üstüne kapaklanmıştı. Bianca şimdi kendi üstünde bilinçsizce yığılmış, koruma amaçlı kollarını omuz girintisine soğuk birer nesne gibi bırakan Anthony St.James için endişelenmişti. Kendisinden uzun olan adamın kolları sayesinde ezilmekten kurtulmuş, düştüğü yer ve üstlerine yığılan diğer şeyler arasında bedenini korumuştu. Kendisinin yüzünü göremiyordu, üstüne adeta bir tuzak misali kapanmıştı. Bianca için etten bir sığınak oluşturmuştu. Hayatını tehlikeye atmış, üstelik bunu hiç düşünmeden gerçekleştirmişti.

Tuhaflıklar Dolunay'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin