,,Aish" zanadával jsem, když mi spadl hrnek na zem a rozbil se. Samozřejmě se to neobešlo bez zranění v podobně pořezaní. Hrnek byl tak jako tak už rozbitý předtím takže bych ho vyhodil stejně. Byl jsem nervózní protože kluci byli v New Yorku kvůli svému proslovu na U.N. Dva z nich jsem znal už od malička. Jimina a Jungkooka. Jimin měl dům hned vedle mého a s Jungkookem jsem chodil do školy než se přestěhoval do Seoulu a já zůstal v Busanu. Jakmile mi padlo dvacet odstěhoval jsem se do Seoulu taky a náhodou potkal Jungkooka v tetovacím salónu kde jsem pracoval. Od té doby jsem postupně poznával ostatní členy BTS a později jsem byl přijatý jako Trainee do nové K-pop skupiny. Měli jsme debutovat už v roce 2020, ale kvůli pitomé koroně se to odložilo až na 2021.
,,Všechno v pohodě?" slyšel jsem hlas dalšího s Trainees Hyunkiho a zvedl jsem hlavu.
,,Jo jen jsem upustil hrnek. Budu v pohodě nic to není. Je to jen malé škrábnutí" řekl jsem dostatečně nahlas a začal pomalu uklízet střepy.
,,Ukaž pomůžu ti" řekl Hyunki, když přišel do kuchyně a všiml si, jak se zoufale snažím ošetřit si poraněné prsty.
,,Au. Děkuju" řekl jsem, Hyunki se usmál a pomohl mi prsty ošetřit.
,,Jednoho dne se zabiješ s tím, jak nešikovný jsi. Buď opatrnější" řekl Hyunki.
,,A on je někdo kromě tebe, Jimina a Jungkooka kdo se naplno zajímá? Ne není" řekl jsem a opatrně zahýbal prsty.
,,Taehyung a Hobi. Děláš jim starosti pokaždé, když se ti něco stane a to ani nemluvím o tom jak se báli když jsi měsíc za sebou jedl jen tři jablka týdně" řekl Hyunki.
,,Ale prosím tě. Tae a Hobi jsou šťastný pár, co se nebude starat o někoho jako jsem já. S tímhle na mě nelez" řekl jsem a v tu chvíli mi zazvonil mobil.
,,Jungkook" řekl jsem a hovor přijal.
,,Nazdar špunte. Jak je?" zeptal se Jungkook.
,,Pořezaně. Jsem debil a upustil jsem hrnek" řekl jsem a Jungkook se uchechtl.
,,Nejsi debil. Jsi jen nešikovné pako. Musíš být opatrnější" řekl Jungkook. Musel jsem se nad jeho starostí pousmát, protože jsem byl rád že se o mě někdo stará. Rodiče mi totiž nikdy moc pozornosti nevěnovali. Moje mladší sestra vždy byla to dokonalejší dítě.
,,Já vím a budu opatrnější neboj. Jak je vám? Co proslov?" vyzvídal jsem.
,,Proslov dobrý už jsme v letadle a tak za dvě a půl hodiny budeme přistávat v Seoulu. Stavíme se u vás tak si to tam pokliďte" ozval se Jiminům hlas a hned na to smích Hobiho s Jinem.
,,Máme tu uklizeno. Postaral jsem se o to" řekl jsem pyšně.
,,Tak se jdi prospat ty pako ať nám pak neusneš až ti budem všechno říkat" řekl Taehyung a Hyunki se v tu chvíli začal smát.
,,Kdybyste Miho teď viděli. Je červený jako rajče potom co Tae promluvil" smál se Hyunki a já mu zacpal pusu rukou a hned na to jsem ucukl protože mi ruku olízl.
,,Fuj ty prase nechutný. Hyung on mi olízl ruku to je hnusný" stěžoval jsem si.
,,Poslyšte prckové nechte těch blbostí a běžte si odpočinout. My vás vzbudíme až přijdeme" řekl Jin.
,,Dobře. Uvidíme se za pár hodin. Pa" řekl jsem a potom, co pozdravili i oni jsem zavěsil.
,,Já jdu spát ty tu ukliď co není uklizené. Čau" řekl jsem a rychle zaběhl do pokoje než mě Hyunki stihl chytit.