41.#gone

48 5 19
                                    

Έτρεξα με vampire ταχύτητα . Δεν ήξερα που να πάω μιας και το σπίτι των Mikaelsons είναι άδειο . Πήγα στο μοναδικό μέρος που βρίσκω πάντα την ησυχία μου . Ευτυχώς έφτασα μετά από ένα μισάωρο γιατί συνέχεια έκανα στάσεις για να απαλύνω τον οδυνηρό αυτό πόνο .

Άρχισα να κρυώνω αλλά στην παρούσα φάση ποναγα με αποτέλεσμα να μην με επηρεάζει τοσο πολύ το κρύο . Δεν μπορούσα να ηρεμήσω ούτε και από τον ήχο του ποταμιού που έρεε . Ένιωθα όλο μου το σώμα να σπάει σε μικρά κομμάτια . Το κάθε κόκκαλο να σπάει συνεχώς χωρίς διακοπή.

??: Veronica ??

Άκουσα μια δυνατή φωνή πίσω μου .
Γύρισα πίσω και τον είδα . Ήταν ο Damon μόνος χωρίς τα παιδιά. Δεν ήταν κοντά μου , ήταν πολύ πίσω

Veronica : Πως π- πως έφτασες εδώ ;;

Damon : Είσαι καλά ;;

Με ρωτά καθώς έρχεται με vampire ταχύτητα κοντά μου , βάζοντας το χέρι του στο μάγουλο μου .

Veronica : Καλά αλλά εσύ πως ήρθες εδώ ;; Με ακολούθησες ;;

Damon : Όχι όχι δεν σε ακολούθησα . Ξέρω ότι έρχεσαι στο δάσος συχνά.

Veronica : Μα πως ;; Δεν το έχω πει σε κανέναν .

Damon : Το ξέρω αλλά σε εμένα ναι .

Veronica : Μάλιστα .

Κοιτώ το έδαφος και βάζω πίσω τα μαλλιά μου ενώ εκείνος κοιτά άλλου .

Damon : Το ξέρω ότι είσαι θυμωμένη μαζί μου και υπερβάλλεις λόγω ότι είσαι βαμπίρ τώρα αλλά στο έχω πει πολλές φορές το έκανα για το δικό σου καλό . Δεν ήθελα να μάθεις ότι το έμαθα εγώ πρώτος από εσένα ή γιατί πήγα αυτό το ταξίδι .

Γυρνω πίσω και κοιτώ άλλου μιας και είμαι νευριασμένη μαζί του .

Veronica : Damon ?!?

Damon : Συγγνώμη εντάξει . Εξάλλου δεν φταίω σε κάτι . Για εσένα το έκανα αλλά και πάλι εσύ πάντα θα είσαι θυμωμένη μαζί μου . Συνέχεια πρέπει να είμαστε τσακωμενοι για διάφορους χαζούς λόγους και συνεχώς εσύ θα κρατήσεις αυτά τα νεύρα. Δεν το ήθελα εντάξει ;; Στο είχα πει ότι δεν το ήθελα αλλά εσυ --

κοίτα τον ουρανό και ύστερα εμένα που είχα κουλουριαστει από το κρύο και από τον πόνο .

Damon : Πρέπει να φύγουμε ΑΜΈΣΩΣ

Veronica : Δεν μπορώ.... Πονάω...

Damon : Veronica δεν γίνεται να μείνουμε εδώ . Είναι επικίνδυνα .

Veronica : Φύγε χωρίς εμένα άλλωστε έτσι γίνεται κάθε φορά..

New Girl In Mystic FallsKde žijí příběhy. Začni objevovat