3

34 1 0
                                    

Anonim 18:24
Güzelim kaldırmışsın engeli

Kainat 18:25
Ben senin güzelin falan değilim. Sadece bi kaç soru soracağım sonra yine engel.

Anonim 18:25
Hayır ya engelleme ben sana çok sigara içmenden rahatsız oldum ve dur demek istedim kötü bişey yaptım sanki

Kainat 18:27
Al anonim

Kainat 18:27
(medya gönderildi)

Ona güzel bir haraket çekip sigaramı yakıyordum.

Anonim 18:27
Yapma güzelim kendine yazık ediyorsun

Kainat 18:28
Tekrardan söylüyorum "BEN SENİN GÜZELİN DE Ğİ LİMM"

Anonim 18:28
Tamam güzelim

Kainat 18:30
Piç

Anonim 18:30
:')

Kainat 18:32
Ne şimdi de ağlıyormusun

Mesajınız Gönderilemedi

Lannn! Ne demek gönderilemedi. Ulan sen kim oluyorsun da benii Kainatııı engelliyorsun göt herif. Yani umarım heriftir.

Kainat 18:35
PİÇ

Ya delircem kimsin sen, kim olabilirsin.. kim olabilirsin... Ama benimde adım Kainatsa seni bulacağım oğlum.

Akşam üzeri 8 gibi üzerime ince bir ceket çekip dışarıya çıktım. Biraz yürüyüş yapmak iyi olacaktı. Cebimden çıkarttığım kulaklığı çözmeye çalışırken bir mesaj geldi.
ANONİM
Yaa tabi dayanamadı hasretime

Anonim 20:07
Sana tripliyim fakat akşam akşam genç ve güzel bir kızın yalnız başına yürümesi tehlikeli değil mi güzelim?

Hızlıca etrafıma göz gezdirip tekrar telefona yöneldim

Kainat 20:08
Sen

Kainat 20:08
Sen benimi takip ediyorsun?

Kainat 20:09
SAPIK

Etrafta görünen hiçkimse yoktu. Ben geceleri seven neredeyse her akşam dışarıya yürüyüş yapmaya çıkan bir insandım ve hiç korkmazdım. Sonuçta başroller ölmezdi öyle değil mi? Ama şu an çözemediğim bir korku var içimde tüylerimin ürperdiğini hissedebiliyordum.

Anonim 20:09
Sakin ol güzelim

Anonim 20:09
Kimseyi takip ettiğim falan yok benim sadece yürüyüş yapıyordum.

Anonim 20:10
Öyle denk geldi işte

Kainat 20:11
Böyle denk gelişin ben aq. Bırak peşimi

İnternetimi kapatıp şarkı listemden "affet beni sevgilim" i açıp yürümeye devam ettim. Bu şarkıyı her açtığımda aptal Rüzgar geliyordu aklıma. Evet Rüzgar. İlk aşkım... Yaklaşık 2 sene süren bi ilişkimiz olmuştu onunla daha sonra büyük bir yanlış anlaşılma sonucu ayrıldık. Aynı okuldaydık fakat ayrıldıktan 1 hafta sonra Rüzgar okul değişikliği yapmıştı. Tabi böylesi onu unutabilmem adına benim içinde çok iyi olmuştu. Ki unuttumda. Ara sıra aklıma gelsede hemen defedebiliyorum.

Kafamın içinde kendi kendime konuşup şarkıyı mırıldanırken arkamdan gelen birinin gölgesini gördüm. Yaklaşık bi 5 dakikadır arkamdan geliyordu. Tedirginliğe kapılıp şarkıyı durdurdum. Fakat tedirginliğimi farketmesin diye kulaklığı kulağımdan çıkarmadım.
Adam hızlı bir hamleyle yanıma gelip elini omzuma attı. 'Selam bebek yalnız gibisin. Hadi gel bu yalnızlığa bizim evde bir son verelim.'
İçimi büyük bir korku kaplamıştı. Napcağımı bilmiyordum. Acaba bu adam anonim olabilir miydi. Ani bir refleksle onu kendimden uzaklaştırdım.Baya bi sendelendi fakat yere düşmedi. Tekrar kolumu sıkıp 'Haşin seviyoruz demekki bebeğim' demesiyle suratına bir yumruk indi.

Anonim/Davetsiz AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin