14

326 16 7
                                    

"Ee napıyoruz?" dedi eymen. Sabah göktuğun evine kahvaltı yapmaya gelmiştik Onlara aynı evde kalmayı teklif etmiştim çünkü 4 kişi ayrı evde kalmak saçmalığın daniskasıydı, arkadaştık ve farklı evlerde kalıyorduk bu cidden saçmaydı bu yüzden bir karar verip birimizin evine yerleşicektik.

"Benim evim büyük 3+1 odalarıda oldukça geniş, holün karşısındaki odaya ebony geçer tabi sorarız ona bakar karar veririz." dedi göktuğ.

"Haklısın arka odaların birinde kaan'la ben kalabiliriz, olurmu kaan?" diye sordum kaana dönüp kafasını olumlu anlamda salladı ve gülümsedi.

"Siz ne iş?" dedi göktuğ tek kaşını kaldırarak.

"Çağana bir şans verdim, bunu hak ettiğini fark ettim şuan sevgiliyiz sanrım." dedi gülümseyerek gülümsedim ve başımı omzuna yaslayıp boynunu öptün.

"HEYT BE SONUNDA AMINAKOYİM, 11 YILDIR ÇIKIYORSUNUZ GERİZEKALILAR!" göktuğun bağırmasıyla yerimden sıçradım.

"SHİT! (SİKTİR)" dedi ebony oda korkmuştu.

"Dengesiz herif ne bağırıyorsun kız korktu."

"Sorry.." dedi göktuğ ebony e bakarak başını salladı oda, bizi anlamıyordu ama... Anlıyor gibiydi işte.

"Tamam bugün dışarı çıkacağım ben bunaldım biraz iyi gelir bana siz napıcaksınız?" diye sordum masadakilere.

"Kitap almaya gideceğim ben bitti kitaplarım da" dedi kaan ona cidden hayrandım odasının bir köşesi kitaplarla doluydu ve hepsini 2 şer kez okumuştu hatta daha fazla.

"Kaan bir kitap buldum ben çok güzel ondan alsana bende okuyacağım." dedim gülümseyerek gülümsedi ve yanağımdan öptü.

"Adı ne?" diye sordu merakla.

"Uçurtma avcısı" kaşlarını çattı ve önüne döndü.

"Okudum ben o kitabı var bende veririm sana, dedemin kitabıydı bana vermişti 10 kez falan okumuşumdur ezberledim artık" dedi ve güldü.

"Dedeninse verme ben alırım yeni." dedim gözlerine bakarak kaanın dedesi biz eskişehire geldiğimiz yılın 3. Ayı vefat etmişti bizi çok sever sürekli arayıp soraradı, anlayacağınız mal yazar yüzünden hepimizin ailesiyle sorunu vardı

Ben naptım lan

Sus hep senin yüzünden.

Tamam.

" Sorun değil al oku." dedi itiraz istemiyormuş gibi.

"Baban ne dedi?" ha

"Neye ne dedi lan anlamadım." gözlerini devirdi göktuğ.

"Ya 5 kişi olduk ya ona ne dedi." hassiktir ben onu unuttum.

"Lan ben onu demeyi unuttum. Dur yazim hemen." dedim telaşla.

"Salak." dedi göktuğ.

Siz: Pişt
Peder çevrimiçi
Görüldü
Yazıyor...

Peder: Efendim?

Siz: Şey biz 5 kişi oldukta...

Peder: Oğlum kişimi topluyorsun napıyorsun?

Siz: Ya benimm sorunum değilki, bir kişi daha katıldı ha bide benim kedim var onu almazlar demi uçağa.

Peder: Yavrum götür veterinere, baksınlar almazlar uçağa.

Siz: Ben senin yavrun değilim iki yumuşak davrandık diye cıvıma.

Peder: Sen çok zorluyorsun beni bak. Fransızca biliyorsun demi?

Siz: ZUHAJDKSKSLMSMX benmi zorluyorum aaaaa.

Siz: Bana öğrettiğin tek iyi şey olabilir evet biliyorum.

Peder: Evet sinirlerimle oynama.

Peder: İyi biliyorsan, denis çağırıyor güle güle pazartesi mutlaka istanbulda ol her nerdeysen, istanbulda evine gittiğimde o lise okumaya şehir dışına gitti dediler.

Siz: Hiç için acımadımı orayı görünce?
Peder yazıyor...
Çevrimiçi

Peder: Acıdı.

Siz: Annemi özledim ben..

Peder: Anneni bende özledim, fakat geçmişe dönsem yine aynı şeyi yapardım sanırım.. Ben homobiktim çağan gözim döndü ikinizide çok seviyordum ciddiyüm.

Siz: Sen benim hayatımı mahvettin.

Peder: Özür dilesem yerini tutamaz ben cidden pişman oldum.

"Bebeğim neden ağlıyorsun?" diye sordu kaan ağlıyormuydum?

Siz: Senin bir sözün vardı. "Keşke demek hatalarını düzeltmez" cidden doğruymuş pişman olman bir şey değiştirmez sen benim annemi öldürdün gözümün önünde.

Peder: Çağan... Sus lütfen.

Siz: Ceza bile almadın, hapise girmedin.

Peder : Girdim.

Siz: Kaç yıl?

Peder: 4

Siz: Baba ben annemi istiyorum! Bana annemi geri getiremezsin değilmi yapamazsın! Sanırım deliriyorum...

Gözümden akan yaşların haddi hesabı yoktu ayağa kalktım ve balkona doğru yürüdüm. Arkamdan sarıldı kaan bana.

"Bebeğim noldu?" diye sordu boynumu öperek.

"Annemi istiyorum!" dedim ve hıçkırmaya başladım beni kendisine çevirdi ve sımsıkı sarıldı.

"Kurban olduğum" dedi ve anlımı öptü.

"Bekle" dedim ve babamın ne yazdığına baktım.

Peder: Annen harika bir kadındı onu cidden çok özledim, bu söylediklerim bir şey ifade etmiyor olabilir farkındayım. Ama  annen ve sen benim için çok değerliydiniz o gün hiç aklımdan çıkmıyor, sana sahip çıkacağıma bunları yapmam çok iğrenç . Farkındayım... Fakat dediğin gibi keşke demek hatalarımı düzeltmez..

Siz: Bunun farkında olman çok güzel peder şimdi izninle, bilet bakmam gerek.

Peder: Görüşürüz :)
Görüldü.

"Kaan istanbula gitmemiz gerek, uçağa ordan bincez." kafasını salladı ve telefonunu çıkarıp otobüs bileylerine bakmaya başladı.

Kafamı balkon demirine yasladım ve gözlerimi kapattım

Seni çok özledim canım annecim seni çok özledim umarım beni görüyor ve duyuyorsundur. İntikamını alacağım onun düğününü mahvedeceğim gerisinde ne bok yapıyorda yapsın umrumda olmayacak. Seni seviyorum...

***

SONUNDA GELDİM AMK

ÖZLEMİŞİM BURAYI VE SİZİ

khaleessiiii konuşma tarzını çok seviyorum ve

bulutnicknameve senide

mavigollge senide

Hadi bb

𝙺𝙰𝚁𝙳𝙴𝚂̧ ~𝙶𝚊𝚢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin