"𝙳𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝙰𝚜𝚑𝚎𝚜"
𝘾𝙯𝙚𝙧𝙬𝙤𝙣𝙮 𝙎𝙢𝙤𝙠
~Imię~
Drake
~Przydomki/Tytuły/Pseudonimy~
Królowa Ognia
Czerwona Bestia
Najmłodsza
Drake~Wiek~
Dwanaście tysięcy lat
~Urodziny~
29 Listopad
~Znak Zodiaku~
Strzelec
~Wzrost~
185 cm
(J***** Wieżowiec)
~Wygląd~
Drake wygląda na jakieś 20 lat, czyli dosyć młodo. Posiada ogniste, czerwone włosy oraz lekko opaloną skórę. Zawsze ma poważny wyraz twarzy. Do tego jak złocisty ogień oczy.
Strój do pracy
Strój na dzień wolny
~Charakter~
Drake jest opisywana przez społeczeństwo jak zimna, bezwzględna i zdystansowana. Wyrobiła sobie taką opinie podczas wojen gdy Imperium Milenium było jeszcze drobnym państwem. W walkach nie miała litości dla wrogów, była ostra i nieprzewidywalna. Jednak w nawet najgorszych sytuacjach potrafiła zachować spokój i opanowanie. Spokojnie analizowała taktyki wroga oraz układała plan. Po wojnie wciąż zachowała swoje opanowanie i zimny temperament. Niestety zachowała też nieufność do innych. Dlatego właśnie do nikogo się nie odzywa.
Jednak istnieje pewna część dnia, w której można z nią "porozmawiać". Jest to mianowicie wtedy gdy pilnuje głównej bramy do zamku królewskiego. Takie "rozmowy" wyglądają tak, że ktoś mówi do Drake, a ona słucha nie odzywając się ani słowem.
Drake jest w pełni oddana rodzinie królewskiej, a tak dokładniej to królowej. Nigdy jeszcze nie splrzeciwiła się jej rozkazom. Jej lojalność nie ma granicy i zawsze będzie bronić królowej.
Są tęż pewne osoby do których Drake jest trochę bardziej otwarta. Osoby te mają dużo cierpliwość ponieważ zaprzyjaźnienie się z tym smokiem kosztuje trochę nerwów. Jednak warto jest zdać się na test swojej cierpliwości. Drake jest wtedy miła i trochę się odzywa. Choć nadal wygląda na niewzruszoną, w głębi serduszka bardzo martwi się o tych, których uznaje za przyjaciół.
~Znaki Szczególne~
°Ledwo widoczna blizna na prawym policzku ciągnąca się od kącika ust do ucha
°Tatuaż chińskiego smoka oplatającego całą jej lewą rękę
°Jest zawsze ciepła i nigdy nie marźnie
~Orientacja~
Homoseksualna
~Zainteresowania~
°Trening
°Czytanie książek
°Muzyka
~Ulubiona potrawa~
Rybka z grilla i Kurczak na ostro
~Znienawidzone jedzenie~
Słodycze, ponieważ po nich ją mdli
~Znienawidzona Rzecz~
Nie posiada
~Ulubiony kolor~
Czerwony
~Ulubiony Smak Lodów~
Ciasteczkowe lub Chilli
CZYTASZ
~𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝘿𝙧𝙖𝙜𝙤𝙣𝙨 (𝘖𝘤'𝘴)
FanfictionTu są tylko moje Oc Ewentualnie jakieś One-Shoty z nimi Ostrzegam przez Cringem, bo pisarz ze mnie jak z Batorego komin