5.

21 1 0
                                    

Pohled Sultána Taehyunga.

Jsem Princ Taehyung jediný syn Sultakny JIsoo a Sultána Thána. Jsem princ Taehyung narodil jsem se roku 1500 nyní mi je 15 let a jsem princ Manisy. Měl jsem ještě dva bratry, ale ti nedávno bojovaly kazí sebou a navzájem se pozabíjeli teď jsem jediný následník trůnu velkého impéria, které má pod sebou mnoho dalších zemí.

Můj otec se mě snažil zabít, když mi bylo 12 let. Poslal mi otrávený kaftan a já nic netušící jsem si ho začínal oblékat, ale než jsem si ho oblékl do mé komnaty přiběhla matka zastavila mě v činnosti. Nechápavě jsem se na ní podíval a ona mi řekla že ten kaftan je otrávený. Hned jsem od mého odstoupil. Matka přikázala jedno!u sluhovi, aby si ho oblékl on poslechl. Hned jak si ho oblékl začal se dusit. Po pár vteřinách padl k zemi mrtvý.

Nyní jsem na lovu v Manise a zastavil mě posel z naší země, který vezl velmi důležité psaní. Můj sokolník se na mě podíval a já mu povolil, aby my psaní donesl. On přikývl a rozešel se k poslovi, který mu předal dopis. Sokolník mi ho hned donesl zpět. Já se skočil z koně a hned si dopis od něho převzal. Otevřel jsem tubu a dopis vytáhl ven. Tubu jsem podal sokolníkovy a otevřel dopis.

"Milý princi Taehyungu dovoluji si vás informovat že váš otec Sultán Thán ve svém vojenském táboře ve dne 15.6.5018  odešel do ráje za naším Bohem. Proto vás žádám, aby jste se co nejrychleji dostavil do hlavního města, aby se mohla uskutečnit korunovace".

Dočetl jsem si dopis a otočil se na mé stráže a sokolníka. "Vracíme se do hlavní města " Oznámil jsem. Všichni se skočili z koní a poklonili se "Ať žije náš Sultán Taehyung!" Zakřičeli a já se usmál. "Teď se světe těš teď tě budu řídit já" Pomyslel jsem si.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Můj SultánKde žijí příběhy. Začni objevovat