ÖNSÖZ

16 3 2
                                    


         YAZAR TANITIMI

ADI : EMİNE
SOYADI : ERDOĞAN
YAŞI : 22
MEZUNLUĞU : LİSE
MEDENİ HALİ : EVLİ
YAŞADIĞI ŞEHİR: SİVAS
DİNİ : İSLAM

      KISACA HAYATI

     Akraba evliliğinden olan Emine , 5 çocuklu ailenin 4. çocuğudur. Kardeşleri 4 kız 1 oglandan oluşmaktadır.  Zamanın şanslılığına  göre okuması diğer ablalarına göre daha şanslı olmustur .. Hayatında dine önem verip,  dinin hükümlerine göre adımlarını atan bir kızdır. 8 Nisan 2021 'de nişanlanıp  ,19 Ağustos 2021' de evlenmiştir

                            **********

       Kitap Tanıtımı

      Köyde yaşayan Meryem , tüm çalışmanın azmi ile şehirde istediği karma Anadolu lisesine girmiştir. Fakat babası şehirde okuyan kız çocuklarına itinaden  Meryem' i okutmaya gönlü yoktur. Meryem, anne ve kardeşleri çabası ile babasını halasının yanında kalıp şehirde okumasına ikna olmustur fakat babasının da bir şartı vardır;

    Şehire okul okumanın yanında başka bir şey için gittiğini duyarsa ,onu okuldan alıp köy hayatına devam ettirme şartıdır,Meryem bunu büyük bir özgüvenle kabul etmiştir...

     Okullar açılıp Meryem okula devam ettiği sıralar da evdeki hesap çarşıya uymamıştır ve Meryem karşılıklı olarak Kerem adlı bir şehir çocuğuna aşık olmuştur. Bu aşktan sözüne karşı hep uzak kalmak istemiştir Fakat bu aşktan  uzak kalmayı da yenememiştir. Bir süre sonra Meryem Kerem ile sevgili olmuştur.
Bunu Meryem hep yakınlarından, arkadaşlarından bile  gizli tutmaya çalışmıştır. Üniversite hazırlık yılında Kerem bu gizledikten sıkılmıştır ve Meryem'e liseden sonra kendisiyle evlenmek istediğini söylemiştir. Artık Kerem ona dokunmak ona sarılmak istiyordur fakat Meryem Babasına verdiği sözü hâla unutmamış bu sözü tutmaya niyetlidir. Ve bunu Kerem'den saklar. Her ikisi de üniversite sınavına yine de girip okumayacaklarını sanar Kerem. Fakat Meryem öyle değildir ve üniversite sınavına girip tercihlerini de yapmıştır. Sonrasında Kerem ile karşı karşıya geldiğinde Kerem'e okumak istediğini ve evlenmemek istediğini söylemiştir Bunu duyan Kerem yıkılır ve oracıkta kalplerindeki o büyük aşkı derinlerine gömüp  birbirlerinden ayrılırlar.

     Yıllar sonra Meryem kazandığı üniversiteden çıkmış fakat mesleğine yerleşememistir . Arkadaşının bir teklifi ile özel bir şirkete çalışma isteğiyle gitmiştir.  Kapıyı çalıp içeri patronla görüşmeye gittiğinde,  Meryem donup kalmıştır...

     Lisede okumak için kalbine gömdüğü büyük aşkı Kerem,  çalışmak için gittiği o özel şirkette patrondur... Meryem ne diyeceğini bilmezken ,Kerem onu hiç ağzını açmadan yanına özel sekreter olarak almıştır. Meryem ve Kerem eski yıllardaki gibi artık yan yanadır fakat Kerem' in amacı başkaiçinde ki nefreti bambaşkadır...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM SUÇUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin