Medyada yeni karakter : Doruk Efe Demirarslan( Barlas'ın kuzeni) Ben bu çocuğun hastasıyım💙
Defne Yamanel
Okuldan içeri girdiğimizde kızların hepsi resmen badana yaptırmıştı erkekler ise gördüğü her kıza yavşamayı. Direk müdürün odasına çıkmıştık vee evet sınıfımız 9/B kızlarla sınıfın kapısının önüne gelmiştik elimi yumruk yapıp iki defa üst üste tıklattım 'gel' sesini duyduğumda kapıyı açtım sanırım geç kalmıştık. Hoca bayandı ve çok güzeldi. Bize bakıp gülümsedi
"Hoşgeldiniz çocuklar ben Su sınıf öğretmeninizim ve yerlerinizi ben belirliyorum her kes bir kız ve bir erkek oturacak şekilde adınız " diye sorduğunda isimlerimizi söyledik
"Defne sen Barlas ile Belinay sen Arel ile Afra sen Alaz ile İlayda sen Aras Rüya sende Bora ile evet yerleşin ve yoklamayı alayım ve Edebiyat dersimize başlayalım " dediğinde göz devirdim ve Barlas'ın yanına oturdum Arel ve Belinay birbirlerine kötü kötü bakıyorlardı hoca yoklama listesinde hepimizin ismini söylediğinde bir şok yaşadım Barlas okulun sahibinin oğluymuş ve kuzenide bizim sınıftan sınıftaymış ama gelmemiş sonraki zamanlar ise sıkıcı geçmişti .
Lavabom geldiği için kızlara lavaboya gideceğimi söyleyip tuvalete gittim bizim katlar dolu olduğu için en üst kata gitmeye karar verdim hem terasa çıkar temiz hava da alabilirdim. Lavabodan çıktığımda kızlar dersin başlamasına az bir süre kaldığı için hemen gelmemi söylediler merdivenlerden hızlı hızlı indim sınıf kapısından içeri girdiğimde karşıdan gelen kişiyi görmediğim için çok sert bir şekilde çarpışmıştık çığlık attığımda çoktan yere yapılmıştım.
Abi o ne biçim kastır,bedendir Allah aşkına kafamı kaldırdığımda bana sinirli bir şekilde bakan Barlas ile karşılaştım zaten onu gördüğüm gibi arkama bakmadan sınıftan çıkıp revire inmiştim.
*******************
Okul aynı sıkıcılığı ile bittiğinde 25 dk içinde yurda varmıştık ve ben bir salak olarak ped almayı unutmuştum ve acil durum için belden karına bağlamalı sıcak su torbası almam lazım dı. Kızlara haber verip ve bir müdüre bakınıp yurttan çıkmıştım.
Kaldırım kenarından yurda giderken maalesef geç olduğu için kısalmadan bile olsa gidemedim orada ayyaş olduğunu bildiğim için asla geceleri kısaltma yoldan veya gündüz olsa bile gitmezdim. Karşıdan karşıya geçerken bir motorun son süratle bana doğru geldiğini gördüğümde kaçamamıştım ve motor resmen ayağımın üzerinden geçmişti ayağımı hissetmiyordum zaten gözlerimin kayması ve başımı çarpmam sonucu bayılmıştım...
Selamün Aleyküm umarım beğenirsiniz okuyup oy vermeyi ve satır içi yorum yapmayı unutmayın
Sizi seviyorum ve unutmayın paylaştıkça çoğalacağız...💙💙💙
Aklımdaki okul böylee ve çok hoşşş...
Hoçakalın ve hepinize iyi günler okula gittiğim için fazla yazamıyorum kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın İçinden
Genç Kurguİki düşman aileden doğan iki düşman aşık çocuk... Biraz mutluluk biraz acı ve saf dostluk eğer okumak istiyorsanız sizi ailemize davet ediyorum..!