Olin ostanut mun basson muutama kuukausi sitten. Harjoittelen joka päivä soittamista ja haaveilen olevani joskus yhtä hyvä kuin Victoria.
Nyt on kesäloman puoliväli enkä ole tehnyt vieläkään mitään. Mulla ei oo oikein kavereitakaan keiden kanssa viettää aikaa. Avasin läppärini ja aloin selata tulevia tapahtumia. Kesäleirejä, keikkoja ja markkinoita oli paljon lähialueilla. Hetken selailun jälkeen silmääni osuu arvonta.
Nimetön: Laulatko tai soitatko kitaraa, bassoa tai rumpuja? Jos vastasit kyllä, tää arvonta on just sulle! Täytä ilmoittautumis lomake alhaalta ja odota. Ilmoittautuneiden joukosta valitaan yksi onnekas viettämään ikimuistoinen päivä suositun bändin kanssa!
Luin ilmoituksen useita kertoja alusta loppuun, mutta missään ei mainita minkä bändin kanssa. Arvonnan julkaisijakin on nimetön. Päätän silti katsoa mitä ilmoittautumiseen tarvitaan. Lomakkeessa kysytään ikä, puhelinnumero, sähköposti, laulaako vai mitä soittaa sekä miksi haluaa voittaa. Täytän lomakkeen ja mietin mitä kirjoittaisin syyksi haluta voittaa. Kirjoitin siihen kuitenkin vain "en ole tehnyt koko kesänä mitään.". Tiesin ettei se riittäisi voittamiseen, joten pidin hiirtä "ILMOITTAUDU" napin päällä ja mietin.
Äiti koputtaa huoneeni oveen. Säikähdin niin että painoin ilmoittautumis nappia. Katson konettani, äitiä, konettani ja vielä kerran äitiä. Äiti sanoo "Ei mun ollu tarkotus säikäyttää. Keskeytinkö jotain?"
Katson äitiä hämmästyneenä ja vastaan "et, mä vaan säikähdin". Äiti kuitenkin tulee istumaan sängylleni ja kysyy mitä olen tekemässä. Vastaan "ilmoittauduin just johonkin arvontaan mistä voi voittaa kuulema ikimuistoisen päivän suositun bändin kanssa. Siinä ei kuitenkaan sanottu minkä bändin kanssa niin mietin osallistumista, mut kun sä tulit ja säikähdin niin osallistuin siinä samalla". Äiti katsoo mua ja alkaa hymyilemään "jos voitat nii ainakin saat jotain tekemistä".Iltapalalla mietin vaan sitä arvontaa ja mikä bändi se mahtaisi olla. Olin niin omissa ajatuksissani, että vaan pyörittelin haarukkaa salaatissa. Havahdun todellisuuteen ja tajuan ettei mulla oo mitään mahdollisuutta voittaa. Osallistujia on niin paljon.
Olin saanut syötyä lautaseni tyhjäksi, vein sen tiskipöydälle. Menin suihkuun ja pesin hampaat. Huoneessani laitoin hiukseni pyyhkeen sisälle kuivumaan ja pyyhin meikin jämät silmistäni. Odottelen että hiukseni kuivuisivat vähän, sitten kampaan otsahiukseni otsalle ja letitän muut hiukset kahdelle ranskalaiselle letille, jotta aamulla hiukseni olisivat laineilla. Menen sänkyyn ja selaan Tiktok:kia hetken. Laitoin herätyksen klo 9.30.
YOU ARE READING
Dream of life with Victoria
FanfictionTäs ois tällänen Måneskin fanfic, toivon et tykkäätte! Y/n on saanut ikimuistoisen päivän suositun bändin kanssa, muttei osaa kuvitellakkaan että bändi olisi Måneskin! Luvassa on siis pientä tunteiden vuoristorataa. En osaa sanoo miten usein julkas...