𝙿𝙾𝚅: Katsuki BakugoMam na imię Katsuki Bakugo chodzę do U.A ćwiczę tam swoje quirk aby zostać bohaterem. Wszyscy mnie podziwiali za moją moc wybuchów a najbardziej za mną łaził Deku taki zjebany brokuł którego do teraz nienawidzę trzymam z nim i All Might'em sekret o jego mocy choć nie chce mieć z tym nic wspólnego.
Klasę 1 skończyliśmy dość szybko
więc zaczęły się wyczekiwane wakacje oczywiście cała klasa nie chciała na nie jechać więc poprostu zostali w budynku tak zwanym dormitorium w którym nasza cała klasa mieszka. Jestem najbardziej wkurwiającym typkiem w klasie dziewczyny jak mnie widziały stały i się bały a chłopaki krzywo się patrzyli . Wszyscy mnie mieli na oku abym nic nie zrobił abym przypadkiem kogoś nie zabił co wkurzało mnie na 100% i miałem ochotę ich wszystkich wytrzepać za te ich czupryny nie wyczesane.//ℕ𝔸ℝℝ𝔸𝕋𝕆ℝ//
Wszyscy na ostatnich lekcjach 1 roku szkolnego w U.A z klasy 1-A wstali z krzeseł i ruszyli z biegiem do szafek aby przebrać buty jedyni którzy szli najwolniej nie w biegu to Shoto i Katsuki.
Shoto to osoba o niezwykłym darze a raczej 2 darach a dokładniej moc ognia i moc lodu. Dziewczyny uważają go za najbardziej atrakcyjnego w całej klasie a nawet i szkole inne nawet starają się go poderwać nie tylko przez wygląd ale też przez to że jest synem bohatera nr.1 dlatego chciały być w gazetach i prowadzić wywiady.
POV: Shoto
Jestem shoto mam 16 lat mój dar już znacie. Mam na prawej stronie twarzy bliznę o której ciężko mi się gada ale zrobię wyjątek.. Jak byłem mały matka patrzyła na moją prawą stronę z obrzydzeniem nie chciała patrzeć na moją prawą stronę kiedy usłyszałem że rozmawia z kimś przez telefon zajrzałem do niej i się odezwałem ,,Mama?" spojrzała się na mnie z diabelnie przerażającym wzrokiem kiedy woda w czajniku się zagotowała wzięła ją do reki i zrobiła najgorsze co mogła zrobić..Wylała ją na moją prawą stronę oka i patrzyła się na mnie z wielkim obrzydzeniem do prawej strony. Mimo to kocham ją ale nie patrzę na nią tak samo jak kiedyś. Pomijając matkę mam jeszcze ojca który obecnie jest bohaterem nr 1. Kiedy był jeszcze na stanowisku bohatera nr 2. Tak bardzo chciał pobić All Might'a że poślubił w miarę też śliną kobietę aby stworzyć dziecko które w końcu pobije All Might'a i zostanie bohaterem nr 1. Kiedy za 4 razem ciązy Rei w końcu przyszedł na świat przyszły bohater nr 1. Kiedy tylko zbadali i ujawnili moją moc ojciec nie odpuszczał i zmuszał do ćwiczeń na poziomie 13-14 latka.
-------------------------
To dopiero prolog więc w tym momencie będzie pisać kolejny rozdział ❤ ps. Sorry za błędy 👍
CZYTASZ
Odpuść i żyj na nowo..👑 | BakuTodo |
ActionUwaga książkę pisałam na szybko i odrazu mówię że nie mam zbytnio na nią weny ale postaram się aby było tam conajmniej 20-30 rozdziałów o ile będzie mi się chciało ❤