sirtaki tabakları kolay kırılır

40 5 0
                                    



Önceki bölüm gözüküyor mu bilmiyorum ama nasıl oluyorsa daha az okunması var, atlamadan okuyun aklınız karışmasın. 😽

////

Yatağına gidip zonklayan bileğine buz tutmak istiyordu morarmaya yüz tutmuş beline elini bastırırken. Karnını örtmeyen yamuk kesim tişörtü de olmayınca çıplak teni merdivene vurduğu için eti çürüyecekti, farkındaydı Erdem. Her şeyin farkındaydı evet... rezilliğinin de...

Düştüğü yerden hızlıca kalkıp acıyan sağ bileğine yüklene yüklene -ki en üst katta oturuyorlardı- eve kaçarken tam olarak ne düşünüyordu bilmiyordu. Zaten büyük ihtimalle elindeki valizlerle asansöre binecekti abi kardeş. Panik halinde ne yapması gerektiğini hala bilemeyen biriydi.

İster istemez kafasına vurmaya başladı nasıl gözüktüğünü umursamadan.

Erdemmm

Kafasının içindeki sinir bozucu ses tam da beklediği gibi geri dönüş yaptığında Erdem bozulan sinirlerini yatıştırmak için ilk defa bu sese kulak verdi.

Dağılmış virane yüreğin sirtaki tabakları gibi tıkır tıkır ediyor erdem, fazla tıkırdarsa kırılır unutma...

'Erdem, oğlum ne yapıyorsun koridorun ortasında' diye gelen annesinin sesiyle yukarı çıkan merdivenlerinin önünde öylece durduğunu fark etti. Buz torbasından damlayan sular saçlarını yolmak için kalkan ellerinin arasından kafasını ıslatırken usulca aşağı düştü ve annesine gerisingeri döndü. Tableti ile odasına yönelen kadın gözlüğünün altından oğluna bakıyordu.

'Hi-hiç annecim..' kadın odasına girmek üzereyken pıtı pıtı koşturdu parmak uçlarında ve kolundan yakaladı 'aslında bir şey soracaktım.. ne zaman dönecek eve. Onun da okula başlaması lazım'

Kadın gözlüğünü katlayarak eline aldı odasına girip cevap verirken.

'Bu hafta sonu Çınarı gönder diye mesaj attım babannene oğlum. Müsait olmazsam alırsın.'

Hafifçe kafasını sallayıp annesini onayladı, acilen kardeşiyle konuşması gerektiğinin farkında olarak merdivenlere yöneldi.

ERDEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin