"vittu turpa kiinni"

286 6 0
                                    

On aamu. Herään 7.30 ja lähden tekemään aamupalaa. "Joonas!! Joonas!!!" Huudan monta kertaa, mutta Joonas ei tule. Päätän ottaa jääkylmää vettä isoon ämpäriin.

Avaan huoneen oven hiljaa ja kaadan vedet Joonaksen päähän. "Mitä vittua teet?" Joonas kysyy ärstyneenä ja muka vihaisena.

Olemme juosseet pitkin kotiani jo vartin. Joonas hakee vesipyssyn, jonka löysi sattumalta kylpyhuoneesta, joka oli pikkuveljeni vanha. Porko ampuu vesipyssyllä minua ja kiljaisen.

Vaihdamme "hippaa" . Viimein tämä leikki loppuu siihen, kun Olli soittaa Joonakselle.
"Ai nyt vai?" Joonas puhuu Ollin kanssa. "En kyl ehi nyt".

Joonas lopettaa puhelun. "Vittu pitää mennä studiolle" Joonas sanoo ärtyneenä. "Hei et sä mihinkää mee! Meijän täytyy lähtee sinne mökille!" Sanon allapäin. Joonas katsoo minua ja lähtee studiolle. "Vittu me sovittii tää!! Te ootte sopinnu ton meijän jälkee!" Jatkan vielä. "Tuu mun mukaan, lupaan ei kestä ku vartti korkeintaan" Joonas sanoo ja hymähtää.

Olemme studion ovella ja Aleksi tulee avamaan oven. "Mikäs noin kesti?" Aleksi kysyy virnuillen.
"Tää mu...." Joonas ehtii sanoa kun jatkan jo: "En meinannu päästää Joonasta tänne ku oltii sovittu jo yks juttu ja tän täytyy olla sit nopee" sanon ärsyntyneenä.
"Minkäs?" Aleksi kysyy.
"Vittu turpa kiinni" sanon pyörittäen silmiäni.

"Hei jos mä menisin jo pakkaa ja meen kävelle ku täältä on nii lyhyt matka" ehdotan. "Joo" Porko sanoo ja menee studion sisälle.

Pakkaan kaikki mukaan, myös Porkolle ja lähden kävelemään studiolle.  Joonas tulee juuri sopivaan hetkeen ja juoksee vastaani hakemaan matkalaukut.

Lähdemme kohti Leviä. Matkalla olen allapäin ja surullinen. "Y/n mikä sulla on" Joonas kysyy huolestuneena.
Olen vain hiljaa ja katson puhelintani.
"Mmh..." "Y/n kerro mulle!" Joonas sanoo yhä huolestuneempana.
"Anna sun puhelin!" Sanon Joonakselle. "Öö miks?" Joonas kysyy.

Katon Porkon snapchatin ja näytän sille snp kaverin joka on: Elina<3.
"Kuka tää on?" Kysyn kyyneleet silmissäni. "Sun ei pitäny nähä tota... Tää on mun ex gf. En oo käyttäny snp ainakaan 2kk. Ja nimen sille laitoin 3kk sitte, ku oltii yhes 1kk" Porko sanoo ja ottaa kädestäni kiinni.

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Onde histórias criam vida. Descubra agora