İlk defa yazıyorum umarım beğenirsiniz iyi okumalar..
Uyandığımda saatin 12 olduğunu farkettim okula geç kalıcaktım hazırlanmam gerekiyordu hemen giyindim saçımı yapıp çıktım. Okula doğru gitmeye başladım. Bu arada adım elizabeth ve hiç kardeşim yok.
Babam ben doğarken arabayla kaza yapmıştı şansa bak bu yüzden de babam yoktu . Yeterince zengin ve şımarık bi kızdım ama o zengin kızlar gibi değildim . Babasız büyümüştüm bugüne dek annemde evlenmeye karar vermişti. Bi üvey kardeşim olacaktı ve üvey babam. Annemden nefret etmeye başladım neden böyle bişeyi bana yapacaktı ki iğrenç küçük yada büyük bilmiyorum üvey kardeşim olacaktı iğrenç :/ neyse annem sonunda evlendi adamla hiç anlaşamadım üstelik şu zengin züppe olan oğlu gelicekti bugün..
Neyse okula vardım hemen üste çıktım tam çıkarken okulun sürtüğü olan janny bana bilerek omuz attı o kızdan hep nefret etmişimdir. Kendi isteği olsun diye her şeyi yapardı hemde herşeyi . Erkek arkadaşlarını düşünmek istemiyorum bile. " -napıyorsun sen okulun küçük sürtük kızı" dedim gülümseyerek . "- ne sürtük mü sana gününü gösterirdim ama daha önemli işlerim var" diye geçip gitti janny işte önemli işlermiş diye gülmeye başladım. Sınıfa girdiğimde jessica ,sevgilisi jason ve margeret , sevgilisi admon oturuyorlardı yanlarına gittim ." -selam" "-selam" dedi margeret ve jason gülerek "galiba birileri beni unutmuş" dedim. "-neyse ne yapıyorsunuz çocuklar" "- hiç aynı işte" dedi jessica sonra öğretmen geldi admon ve margeret sınıflarına gittiler. Ve tabiki bende. Jessica ve jason son sınıflar margeret ve admon ise lise 3 ler . Bense daha lise 2 yim küçüğüm yanii .
Neyse dersler bitti ve çıkışta jessica ve diğerlerine görüşürüz diyip eve gideceğimi söyledim. Birden yanıma josh geldi . Josh benim hoşlandığım çocuk ve galiba oda benden hoşlanıyor :) ." -naber" "-eve gidip şu üvey kardeşciğimle uğraşıcam sen " dedim gülerek oda güldü ve "-tamam üvey kardeşciğinle bi sıkıntın olursa her zaman gelirim" dedi. Neydi bu yani beni mi koruyor.
Eve geldim hemen çantamı bi kenara fırlattım ve tam salona baktım ki ne göreyim tam bir meteor karşımda duruyor oha bu mu benim üvey kardeşim içimden ben böyle üvey kardeşi yerim dedim güldüm ve bi sesle irkildim "-gülecek bir şey mi var ?" Bu ses meteor üvey kardeşciğimden geliyordu. "-hayır" dedim sessizce ve annem bu kim bakışı yaptım. "Bu üvey kardeşin daniel" . Ay ne kadar güzel bide üvey kardeşim var gerçi meteor ama :D. "-memnun oldum ben elizabeth ama ely diyebilirsin" dedim sinsice oda bende dedi . Odama çıktım her zaman ki gibi müzik şortum ve siyah batmanli bluzum huzur işte bu diye geçirdim içimden.Tam dalmıştım ki birinin kapıyı açmasıyla sıçradım. Gelen danieldi neden böyle öküzce girmişti ki. "-sen öküz müsün kapı çalmayı bilmez misin ? " "-hayır sadece şu üvey kardeşimin odasına bir bakayım dedim sizin gibilerin odaları nasılmış merak ediyordum" dedi ne demekti şimdi bu sizin gibiler derken ne kastetti . "-eğer birdaha odama böyle girecek olursan sana gününü gösteririm zengin züppe" dedim gülmeye başladım. Daniel sinirlendi ve kapıyı çarpıp gitti. Bende müzikle düşünerek uykuya daldım.
Uyandigimda telefonumun sarji bitmisti bugun cumartesiydi her zaman ki gibi sinema ya da yuzmeye gidicektim ya da jesslerle takilirim bilmiyorum. Telefonumu sarja takdim ve actim. Oha josh dan 25 arama . Hemen aramam lazim acaba noldu bisey mi var uff meraktan olucem neyse aradim. "-merhaba josh aramissin ozur dilerim telefon kapaliydi ve uyuyordum ve saat sabahin 8 i " dedim gulerek "- sadece sey benimle gelir misin bugun diyecektim" dedi "-gelirim de nereye gidicez beyfendi " "- orasi surpriz gelince gorurusun canim saat 10 da gorusmek uzere seni almaya gelirim" dedi "- tamam optum" dedim telefonu kapattim ne josh bana surpriz mi yapicak kesin beni seviyo diye dusundum neyse kahvaltiya indim . Daniel oradaydi yine meteor olan hani . Gulmeye basladim.
"-Gunaydin anne josh beni almaya gelicekmis ama nereye gidicegimizi soylemedi galiba sinema falandir yani" dedim imali imali. "-Tamam canim ama gec kalma" dedi annem. Hemen kahvaltiyi bitirerek dusa girdim. Sonra sortumu ve ustune yarim superman tisortumu gecirdim saclarimi duzlestirip acik biraktim makyaj ve iste tamam harika olmustum.
Asagi indim josh gelmisti. "- hosgeldin" "- hosbulduk ely co cok guzel olmussun" dedi kekeleyerek. Galiba utanmistim. "- abartma sadece sort ve tisort" dedim. Neyse ciktik arabaya bindik.
Arabaya bindik ve nereye gidecegimizi gercekten cok merak ettim. "-nereye gidecegiz" "-bekle ve gor" dedi josh gulerek gulumsemesi o kadar tatliydi ki bir an ona bakinca eridim sanki. Neyse sonunda gelmistik burasi josh in eviydi. Ama burasi senin evin dememek icin zor tuttum kendimi ama soyleyemedim. İceri girdim jessica ve margeret icerdeydi tabiki jason ve admon da oradaydi. "-siz burada ne ariyorsunuz cocuklar" "- bugun dogum gunun aptal" dedi margeret. Dogum gunu mu ama ben dogum gunlerinden nefret ederim.
Gecen sene basimdan gecenler:
Dogum gunumdu tam 15 yasimda olucaktim. Josh tan once ki sevgilim var tabi adi jacob yakisikli mavi gozlu sarisin bi cocuk gercekten iyi niyetliydi.
Asagi indim hersey hazir olmustu pasta susler ve diger seyler. Annem onceden dogum gunu hediyemi birakmisti. Baktim sanirim yine i phone klasik iste dedim icimden acmadim. Sonra jacob a mesaj attim
Ben: " dogum gunumu unutmadin degil mi bitanem seni seviyorum 1 de burda ol optum deniz mavisi gozlerinden :) "
Herkes gelmisti jacob haric aradim bircok kez aradim gelmedi mesajima da cevap vermemisti zaten. Neyse kutlayalim dedim. Her sey calan telefonla berbat oldu arayan polis ti "jacob bi kac dakika once kaza gecirdi ve hayatini kaybetti" o an kendimi oldurmeyi bile dusunmustum. Hayatim bir telefonla berbat olmustu dogum gunum lanete donusmustu. Dogum gunum 2 olum demekti babam ve simdiyse sevgilim.Simdi: gozlerim dolmustu bir sesle irkildim josh ti seslenen ee nasil buldun dedi aglayarak lavaboya kostum her zaman yaptigim seyi yapicaktim kapiyi ardimdan kilitledim. Hemen jilet bicak ne varsa istiyordum olum beni cagiriyordu. Ve jilet buldum hemen bileklerimi kestim duydugum son sey joshun bana seslenisi ve kapiyi kirmasiydi.