PPS

304 26 4
                                    

SAYURI
,,Sayuri! Jak ti je? Mrzí mně,  že jsem nemohla přijít! "Clary mně doslova dusí v obětí. Jsou to přesně tři dny od té nehody a já jsem konečně doma, kde mi přátelé uspořádali oslavu.Snažila jsem se vymanit z jejího sevření. Musím uznat,  že mi moc nechyběla,  připadalo mi totiž,  že je tam celou dobu se mnou. Každý den mi po klucích poslala několik plyšáků,  kterých jsem se docela bála,  protože měli velké strašidelné oči. Jako by mně Clary přes ně sledovala.Přišlo mi jí docela líto potom,  co jsme s kluky uzavřeli dohodu o mlčenlivosti kvůli mně a Luhanovi. Chvilku s ním dokonce nemluvili,  ale když pochopili důvod tajnosti,  chovali se víc normálně. Blábolili,  že ho vyhodí z PPS, doteď nechápu,  co to je. ,, Na chvíli si musím odběhnout,  ale hned jsem zpátky! "broukne sladce a hopká pryč. Než si stačím užít chvilku o samotě,  praští mně někdo do ramene.,, Ty neschopná malá trubko!"Krystal..,, Co tě to napadlo,  topit se v bazénu? Byl tam hezký plavčík nebo co? Málem jsem dostala infarkt,  když mi tvůj táta volal! "To je přesně ona,  takovou ji pamatuji. Začnu ze sebe chrlit tisíce omluv,  ale ona mně jediným gestem zastaví a obejme.,, Jsem ráda,  že jsi v pohodě. "vydechne úlevou a odkráčí se vztyčenou hlavou. Zavrtím nad jejím chováním hlavou. Posadím se na pohovku umístěnou kousek od schodů k mé posteli.
,,Co tak sama,  kuřátko? "slyším známý hlas, když do sebe liji pátou sklenku džusu.,, Jongu,  ty jsi tu taky? "nemůžu uvěřit,  že u mně doma je televizní hvězda,  tak jo,  je jich tu víc,  ale přece..,, Neměl bych snad jít na Welcome Party své kamarádky? "to mně podrž. Lee Jong Suk mně právě nazval svou kamarádkou!! Snažím se skrýt své nadšení a přemýšlím o vhodném téma.,, Jak si se dozvěděl o oslavě.?"zeptám se,  neschopná vymyslet něco lepšího.,, No.. Park Shin mi to pověděla. Natáčíme spolu drama.. "to snad ne.. To mi chce jako říct,  že má nejlepší kamarádka,  hraje ve drama s ním?! Ehmnechci být hnusná,  ale trochu závidím… trochu víc…. hodněco to kecám? Nejraději bych ji za to shodila z mostu!,, Vážně? To je skvělé! "snažím se pousmát,  bez úspěchu. On si ale ničeho nevšimne a dál pozoruje ostatní kolem nás. Dělám to samé,  než si všimnu kdo k nám míří. Sehun.. Celou dobu, mého pobytu v nemocnici jsem s ním skoro vůbec nemluvila..,, Můžeš na chvilku? "Zeptá se,  ale to už mně táhne pryč od mého idola. Zapsal ses do zápisníku smrti kamaráde.. (Kdo neví,  Zápisník smrti je anime,  film. Když do něj napíšete něčí jméno,  osoba zemře.) Vede mně po schodech nahoru,  kde nikdo není. Posadí se na postel a mně strhne sebou. Čekám,  že mně něco poví,  ale on jen mlčí a nic nedělá. ,,Mrzí mně,  že jsem ti neřekla o tom,  že je Luhan můj bratr… "začnu po chvilce. Sehun se na mně jen se slabým úsměvem otočí.,, Já to věděl. Ten den,  kdy si vyběhla z mého pokoje,  si se mnou Luhan promluvil. Nebylo to nic příjemného.. Začal jsem do něj rýpat,  že se o tebe stará až moc,  tak mi to nakonec prokecl.Před kluky jsem musel dělat,  že jsem v šoku stejně jako oni,  když se to dozvěděli. "vysvětlí. Aha.. Takže on to věděl… a nic neřekl? ,,Poslyš… mám nápad…Co kdybychom spolu.., "než to stihne doříct,  někdo nás vyruší. Sehun zatne zuby a otočí se ke schodům. ,,Tak tebe jsem tu nečekala.. "zašeptám překvapeně.

,,Shine? Co tu děláš? "zeptám se,  když nás Sehun nechá osamotě.,, Yong Hwa mi to pověděl. Jsme tu dnes všichni čtyři. Patříš přece mezi naše přátele. "Nejspíš myslel svou skupinu.,,Neměli jsme čas tě navštívit.. "začne znovu výmluvně.,, To je v pořádku. Teď jste tu. Chápu,  že vám to nedovolil váš rozvrh. "Poplácám ho po zádech. S úlevou se pousměje.,,Měli bychom jít dolů. Tahle oslava je přece tvoje. "Popadne mně za ruku a táhne ze schodů.

SEHUN
Pověděl jsem Luhanovi kdo je nahoře. Nevypadal nadšeně. My dva a několik dalších kluků jsme přešlapovali u schodů. Někteří chudáci si se Sayuri nestihli ani popovídat.. Než stihnu cokoli říct,  všimnu si pohybu na schodech. Ten kluk táhl Sayuri dolů. Držel ji za ruku. Zahájili jsme naši myšlenkovou koverzaci.
Luhan-Ať z tu hnusnou pracku sundá..
Chanyeol-Mohli bychom mu ji useknout
Baekhyun-Jdu pro nůž.
Lee Jong Suk-Nerad to přiznávámale souhlasím s vámi.
Lay-Tak se hezky zhluboka nadechneme…

SAYURI
První co vidím je banda několika kluků nadechujících se zároveň,  co to má být? Vymaním se z Shinovy ruky a seběhnu dolů. Pár kluků vydechne.,, Co to tu děláte? "zeptám se vesele. Chci se přidat. ,,ALE NIC! "odpoví sborově a začnou si hledět každý svého. Jen jeden na mně dál zírá. Lee Hyun Woo..
,,Vážně?! "zakřičím nadšeně,  pár obličejů se otočí mým směrem.,,Jo.. Můj manažer mi to včera řekl.Moc se nám totiž líbily tvé fotky. "Nemohla jsem tomu uvěřit. Já,  ta nejblbější nová korejská hvězdička,  budu hrát ve svém prvním drama?! Tak nemini drama.. ,,Má tam hrát spousta lidí z naší společnosti. Ty si dostala hlavní roli,  gratuluji,  Luhan by měl hrát tvého bratra(jak výstižné) a někdo z SHINee a Super Junior tvé spolužáky. Zatím se neví,  kdo bude hrát tvou životní lásku… "uchechtne se. ,,Ale pššt.. Nikdo o tom neví….Haruno ti o tom později řekne "Zakryje si prstem rty.

CHANYEOL
,,Omyl kámo… "zasměji se., když je s kluky odposloucháváme.. Začneme se po sobě ohlížet. Kdo by to mohl být? Luhan těžko. Sehun? Baek? Já?,, Stačí,  když to bude někdo z PPS… "zarazí naše myšlenky Kai.,,Co je PPS ?"zeptá se zmateně Shin.,, POTENCIÁLNÍ PŘÍTEL SAYURI.Jeden z nás tu má zhruba 90% šanci, že se do něj Sayuri zamiluje..  "obeznámíme ho. Pak se kluci podívají mým směrem a zblednou.. Otočím se a zamrznu na místě.,,Co to má sakra být?! "procedí Sayuri přez zaťaté zuby. Dokážu si představit,  jak si ostatní v hlavě vykopávají hroby.. Já dělám to samé… a kopu hodně hluboko… ještě dál…  kopu na druhý konec světa..

How I met your father(s)Kde žijí příběhy. Začni objevovat