~ Most már minden más

608 19 7
                                    

~Harry szemszöge~

Vègűl mégis úgydöntöttem hogy elmegyek Draco-val a Szárnyasvadkanba. De figyelmeztettem hogy nem maradunk sokáig.
-Szia!nem te vagy Harry Potter?

Szólitott meg valaki amikor kikértem a következő kört.
-igen az lennék.. fordúltam a lány felé.
-Sokat hallottam már rólad.. mosolyodott el.  Kikkel jöttél?
-A barátaimmal.. biccentettem az asztalunkoz
-Hmmm.. nemtudtam hogy  egy magadfajta Griffendéles  ilyen jól kijön a Mardekárral.
- öhmm.. én.. (pirúltam el) -tudod nem kell folyton haragot tartni..

- ez is igaz.. bár nem is értem..  pont én beszelék.. anyám egy mardekároshoz ment hozzá.. nevettett.
-Te nem a Roxfortba jársz .  Mértem vègig
-Nem.. egyépként. Ella Clark.. nyújtotta a kezét.
-Szép neved van. Mosolyodtam el.
-köszi bár én nem szeretem annyira.. vonta meg a vàllát.

-Amugy bocsi hogy igy rákérdezek de az a szőke srác a sarokban Draco Malfoy? 
-igen.. honnan ismered?
- Az unokatestvérem haverja..
-És őt hogy hívják?
-Az unokatestvéremet? will-nek.
-Tessék? Kerekedett el a szemem.
-Igen.. bár Will..hàt nagyon ritkán találkozok vele èvente egyszer maximum kétszer.. tudtad hogy szerelmes Draco-ba? 
-Ő... ezt nem hiszem hogy..itt kéne.. kezdtem de Ella a szavamba vàgott.
Nem is zavartatta magát.

-Pár éve.. csúnyán összevesztek.. és Will..besokalt,amikor megtudta hogy a mardekáros titokban  lányokkal is randizgat.
Persze az ő kapcsolatuk se volt normális.. és nem azért mert két sràcról van szó de folyton marták egymást.. és hát Malfoy
hangulatingadozásairol meg ne is beszéljünk.
-Igen azzal tisztában vagyok...
-Nem Harry.. nem vagy..
-Ezt meg hogy érted?
-Úgy ...hogy Draco.. depressziós..
-Tudom hogy az volt.. Will mesélte
-Még mindíg az.. pillantott a szőkére
-Honnan veszed?fordultam hàtra
- csak nézz rà..
-Nem!! Ne állíts be olyat valakiről ami már rohadtúl nem igaz rá!  Emeltem fel a hangom.
-Oké.. bocsánat.. kortyolt bele a poharába
-Most pedig ha nem haragszol...visszamennék.. a barátaimhoz.. 

-Ki volt az a lány? Kérdezte Draco mikor leűltem az asztalhoz...
- senki.. 
-Min húztad fel magad?
-Semmin!! Hagyjuk ezt most jó? Fordúltam felé . 
-Oké ahogy gondolod  bólintott. Majd àtkarolta a vállamat.

- Azért ezt fene se gondolta volna... nevettett Crak. Miután lehúzta a felest
-Mire célzol? Kérdezte a szőke
-Ràtok. Még megkell szoknom hogy Potter és te.. de nincs bennem semmi rosszindulat ezzel kapcsolatba.
-Még szèp hogy nincs..
-Főleg  hogy Monstro is tudna mesélni.. veregette meg a fiú hátát aki fülig elvörösödött..

- Megint kit szedtél össze? Nevetett Draco
-Senkit
-Ja persze ...akkor  ma reggel miért futottam össze  az új  gyógynövénytan tanárunkkal a mardekár klubbhelyiségbe hm?
-Vàrjunk új tanár? Mivan Bimba tanárnővel? Kérdezte Harry
-Nem tudom már jó ideje egy Griffendéles csaj helyettesíti. 
Összevont szemöldökkel néztem Dracora de ő se tudott többet mondani.
-Én nem bánon..vigyorgott Monstro...
-Azt gondoltuk..forgattam a szemem.

Az este további része kimondottan jól telt. A sràcok egész jófejek voltak. És Draco is teljesen máshogy viselkedett most...mintha  sokkal...felszabadúltabb lenne...

Hajnali egy volt mire visszaértünk a Roxfortba.Majdnem lebuktunk de szerencsére sikerűlt  eljutnunk  a mardekár klubbhelyiségébe.

-Ez azért közel volt...sóhajtottam fel mikor bezártam magammögött az ajtót.
-Nyugi csak Mrs.Norris jött velünk szembe..
-Az  a dög...bosszankodtam.. -és gondolom   a gazdája is a közelebe  volt...

-Imádom amikor mérgelődsz ..  suttogta a fülembe majd óvatosan ráharapott.
hagytam hogy vègigcsókólja a nyakamat

hagytam hogy vègigcsókólja a nyakamat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

majd haladt egyre lejjebb..
-Mi olyan nevetséges Malfoy? Kérdeztem amikor fölnézett és elmosolyodott.
-Örülök hogy felizgúltál pedig mèg..allig értem hozzád
Nem szóltam semmit csak kezemmel lenyomtam a fejét. 
-Utálod ha húzom az időt mi? Pillantott rám
- Csinàld màr... gomboltam ki a nadràgomat és férfiasságomat bevette a szájába.  Elöszőr gyengéd volt majd egyszer dúrvább.. közben próbáltam halk lenni de olyan jól csinálta hogy egyszerűen nem bírtam magammal.

Folyt.köv.

Miattad MegváltozokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora