Cseni szemszöge
Szeptember 16.
Ma van az utolsó napom a gimiben mivel hát kirúgtak ok nélkül. A legrosszabb az egészben, hogy nem lesz érettségim ha csak nem megyek másik suliba de rájöttem, hogy most már megszabadulok az ofõmtõl aki mindent megtett azért,hogy ne tudjak leérettségizni hát elérte.. azzal hogy tantestületi intõm több is van a semmiért, nem fognak másik suliba átengedni max. azt mondják menjél javítóba.
Na de utolsó nap búcsúzhatok az osztályomtól fõleg Szandi az aki hiányozni fog vele nagyon jóba lettünk. Na meg a legrosszabb az egészben, hogy buktam az érettségit..Ati végig velem volt és bekísért az utolsó napomon és maradni akart végig nézni mi is történik az iskolában én engedtem neki nem akartam egyedül csinálni az egészet.. bár ez lehet mindkettõnk részérõl rossz ötlet volt.. Ahogy Ati meglátta volt osztályfõnökét tudtam, hogy azonnal el akar onnan tûnni, így megfogtam a cuccaimat és Ati kezét és kimentünk az iskolából már vissza se néztem csak mentünk és mentünk.. Ati megszakította a csendet köztünk.
-Szerelmem, nem kellett volna kirángatnod..! De jól tetted különben rám jön a gyomorideg..-mondta idegesen és már-már könnyezve. Én csak átöleltem és azt mondtam:
-Nem lesz semmi baj, itt leszek! Sõt örökké boldogítani foglak..!-Ati ezen csak mosolygott és megcsókolt...még mindig pillangókat tudott a gyomromban generálni a random csókjaival. Az eső is eleredt és ő csak újra megcsókolt..mit mondjak a legromantikusabb mikor az esőben csókolózol a pasiddal..
Időugrás
Este 10 óra..
Ati és én fáradtan dőltünk az ágyba de aludni egyikünk se tudott..Ati az osztályfönőke miatt én meg Ati miatt nem tudtam aludni. Majd Atira néztem és megkérdeztem miért olyan nyugtalan..
-Atus, miért vagy nyugtalan? Ennyire..-mondtam mire ő csak annyit mondott...:
- Aludjunk..most már.. holnap megbeszéljük..- mondta és én csak bámultam ki a fejemből, nem hittem el hogy ezt mondja miután elmondtam neki, hogy itt leszek neki mindig.