1. Bölüm

433 12 1
                                    


“Neden buradasın anlayamıyorum. Burada kalamazsın” diye sözlerine başlamıştı Teasung. Onun sözlerini dinleyecek gibi değildi Seo… Sadece bakışlarını Teasungun üzerinde gezdirerek imalı bir şekilde ona doğru yaklaşmaya başlamıştı.


Bir kız için oldukça cesur davranışları olan Seo, ne yapacağını kimsenin anlamasına asla izin vermemişti. Bu karşısında bulunan Teasung içinde geçerliydi. Geri adımlar atan Teasung duvara yaslanmıştı. Seo gülümseyerek… 


“Nerede kalmamı isterdin?” diye sorunca “Burası olmasın da neresi olursa olsun” diye cevap vermişti. Bu sözlerin üzerine tiz bir kahkaha atan Seo kendisini geriye çekerek üzerini değiştirmeye başlayınca Teasung hemen arkasını dönmüş ve “Sen ne yaptığını sanıyorsun? Nasıl olurda bir erkeğin yanında soyunabilirsin?” diye sorusunu sormuştu. Seo arkasını dönerek kendisine bakmayan Teasunga bakmıştı. Gülümsemesi yüzünde yayılarak… 


— Arkanı neden döndün? Sen nasıl bir erkeksin?

— Ne olmuş bana?

— Burada bir kadın soyunuyor ve sen bakmak bile istemiyorsun. Bu gerçekten büyük yetenek doğrusu. 

— Üzerini giydin mi sen? 

— Dönebilirsin artık.

Teasung arkasını döndüğünde Seo çoktan yatağın içine girmişti bile. Seo'yu yatağın içinde gören Teasung ise şaşkın bakışlar ile ona bakıyordu. 

— Burada mı kalacaksın sen?

— Neden sürekli aynı soruyu soruyorsun?

— Orası benim yatağım. Lütfen… 

— Ayrıca benim de yatağım… Unuttunuz mu Bay Teasung, biz bu sabah evlendik…

Teasung gözlerini büyütmüş bir şekilde Seo ya bakarken Seo da ona göz kırparak iyice yatak örtüsünü üzerine çekmişti. Başını yastığa iyice yerleştiren Seo gülümseyerek.. "Işığı kapatta yat artık. Tabi korkmuyorsan…" dediğinde genç adam şaşkınlıkla duraksamıştı. İyice sinir olan Teasung öfkeyle burnundan soluyordu.


— Neden korkacakmışım ki?

Teasung ışığı kapatıp ağır adımlar ile yatağa yaklaşırken bir yanan da Seo nun davranışlarını tartmaya başlamıştı. Seo ise günün yorgunluğu ile çoktan uykuya dalmıştı bile… 


Yatağa giren Teasung ise bir türlü uyuyamıyor yanında rahat bir şekilde uyuyan Seo ya hayret ile bakıyordu. Gece lambasının kısık loş ışığı Seo nun yüzüne yansıyordu. Uykusunda gülümseyen Seo nun yüzüne bakan Teasung, kendisini koruması gerektiğini düşünüyordu. İçinden… “Yine ne görüyor bu kadın?” diye düşünüyordu. 


~~~~EVLİLİĞE GİDEN YOL…~~~~


Sinirli bir şekilde kafeden çıkarken karşısına çıkan Jun Gun ile çarpışınca hırçın Seo hemen gözlerini devirmişti. 


— Sen neden önüne bakmıyorsun, yol sadece senin mi?

Seo'nun sözleri ile bir adım geri giden Jun ona bakarak karşılık vermişti.

— Asıl siz önünüze bakmadınız. 

— Şuna bak hem suçlu hem güçlü. Bak bana zaten sinirliyim benimle uğraşma canım yakışıklı yüzüne yazık olur…

Bana Aşık Olacaksın "Evliliğe Giden Yol!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin