"عندما تنتهي الحرب سنتزوّج، وتنبت الأرض زهورًا تُشِبهك، ورحمُك سيحمل أجمل فتاة في الكون، ستُشبِهك وتحبني".
- رسالة وجدت في جيب أحد القتلى |1939|
صباح اليوم التالي ..في مطار القاهره ..حيث وصل مالك وغاليه الي بلدهم مصر ..
كان مالك وغاليه يمشون ويسحبون حقائبهم خلفهم ..وكان مالك يضم غاليه اليه بتملك وحب ويضع يديه علي كتفها ..
مالك بجديه : هما فين دول ..!! مش قالوا انهم هايستنونا هنا ..!!!
غاليه بتذمر : ولاد الغداره ونا اللي كنت معشمه نفسي في حضن مطارات بقا مع البت مها وشهد ورهف والزفته اميره ولله لا نكد عليهم ..ولا الاستاذ اخويا الفاضل ياسر ماشي يياسر والله لوريك
ضحك مالك بشده ...ليأتي صوت من خلف غاليه ...
ياسر بمرح : انا سامع لاسمح الله حد بيجيب في سيرتي ...!!
التفتت غاليه لاخيها ...ثم اتجهت اليه وتوجهه له ضربه في معدته ليتألم بشده ...
غاليه بغضب مصطنع : يحيوان كنت فين كل دا ...؟ دا خلاص كنت فقدت الامل ..وكنت برتب في دماغي ازاي انكد تنكيده حلوه عليكوا ...
ليضحك ياسر علي اخته المجنونه ..ثم يفتح زراعيه ...
ياسر بحب : خش في لحم اخوك يفوااز ....
كادت غاليه ان تحتضن ياسر ..لكن وبسرعه جذبها مالك الي احضانه هو بتملك وهو يهتف بغضب لياسر ..
مالك : انت كنت رايح تعمل ايه يحيوان ...!!!! لو فكرت تعمل كدا تاني ماتترحمش غير علي نفسك فاهم ...!!
ثم نظر الي غاليه التي في احضانه بغضب ليهتف : وانتي مستسلمه اووي ومرحبه كدا لي ..لمي نفسك احسن ماتصرف تصرف تاني ...!!!
ضحكت غاليه علي غضبه لتهتف بدلال وخوف بعض الشئ من غضبه :
اسفه يملوكي والله ..بس ياسر وحشني اووي ..ضربها مالك علي رأسها وهتف بحده :
غاااااااااليه ....!!!!كادت ان تجيب لولا قاطعها صوت ياسر بسخريه : تحبوا اجبلكوا شجره واتنين لمون !!!!! ...ومسلسل العشق الممنوع دا هايخلص امته انشاء الله ..!!
جاء صوت من خلف ياسر ...لا بل اصوات ...فقد كان الجميع يقف خلف ياسر ويهتفون بصوت واحد : حمد لله علي السلامه ....!!!!
لتتقدم شهد اولا وتحتضن غاليه بحب كبير واشتياق : وحشتيني اوووي يغاليه ووحشتني اعدتنا مع بعض واحنا بنتنمر علي الشباب ههههههه
غاليه بضحك : عمرك ماهتتغيري هههههههههه
ثم تقدمت اميره وهي تصرخ وتقول : عااااااااااااااااا وحشتيني ..وحشتيني يابنت ال اي
أنت تقرأ
(احببت قيوده)
Tiểu Thuyết Chungمهما كانت الانثي قويه،سيأتي يوم وتقع في قيود مالكها وآسرها،فلا داعي للمقاومه،فخلقت حواء من ضلع آدم.♥️