Petikém, hát élsz?

246 26 2
                                    

Másnap reggel a fiúk egy része elég másnapos volt, viszont muszáj volt felkelniük mert Bálint nem hagyott nekik más választást.

-Fiúk, ha nem keltek föl, odamegyek - írta Bálint a közös messenger csoportukba.

-Én itt vagyok, mivan? - Válaszolt neki Barnabás.

-Tovább kéne írni a számot, csomó ötletem van, kéne megint egy próba.

-Oké, már csak fel kéne éleszteni a többieket.

-Én élek - írta Zsombor.

-Szuper, már csak a banda másik fele kell - válaszolta Barnabás.

-Felhívom Attilát - írta a már türelmetlen Bálint.

-Én Giorgiot - válaszolt Barnabás.

-Akkor én Petit - írta végül Zsombor.

Bálint fel alá járkálva várta hogy Attila felvegye a telefont. Nem is kellett sokat köröznie.

-Mi van? - Szólt bele mély, fáradt hangon Attila.

-Nézd a csoportot! - Mondta Bálint.

-Jól van, várjál.

-Ok, na szia - baszta rá a telefont Bálint.

Barnabás még ágyán feküdt mikor Giorgiot tárcsázta.

-Mit akarsz Barni? - Szólt bele a másnapos Giorgio.

-Bálint most írt a csoportba hogy írjuk tovább a dalt és menjünk próbára.

-Kurva jó, várjál, csak alig élek.

-Jól van, csak ne aludj vissza, írj ha már élsz!

-Jó, szia.

-Cső.

Zsombor barátnőjével kávézott, miközben Petit hívta. Viszont a fiú nem vette fel, de ez Zsombort nem nagyon izgatta, ő elvolt barátnőjével. Csak beírta a csoportba hogy:

-Nem veszi föl.

-Én itt vagyok - írta Attila.

-Én is - folytatta Giorgio.

-Oké, mikor találkozzunk? - Kérdezte Bálint.

-Petivel mi lesz? - Írta Attila.

-Mondtam, odamegyek - válaszolt Bálint.

-Megyek veled én is - ajánlotta föl Barnabás.

-Akkor már menjen mindenki, nem? - Kérdezte Attila.

-Nem rossz ötlet - válaszolt Bálint.

-Délben a terem előtt? - Vetette föl Barnabás.

-Oké, ne késs Giorgio! - Írta Bálint.

-Jó, jó - válaszolt az előbb említett, de mindenki tudta hogy úgy is késni fog.

Delet ütött az óra, amikor a négy fiatal, Bálint, Barnabás, Attila és Zsombor Giorgiora vártak, Attila éppen gyújtotta a második cigarettáját, amikor Bálint feldobott egy ötletet:

-Nem indulunk el Peti felé? Giorgio úgy is onnan jön.

A másik három odaállt Bálint mellé, jelezve, hogy indulhatnak. Már javában tartottak Péterhez, amikor Barnabás telefonja elkezdett csörögni.

-Bazdmeg, Gyuri az - nézett rá a dobos telefonjára - Szervusz, mi van? Ahj bazdmeg, elindultunk Petihez, azt hittük innen jössz. Oké, szia. - rakta le a telefont.

-Most mi van már? - kérdezte Bálint.

-Sárától jött, azt mondja várjuk meg - válaszolta Barnabás.

-Szuper  - örvendezett Bálint.

Pár perc múlva már meg is látták az arra suhanó Giorgiot.

-Helló - mondta lihegve a bajszos, mikor odaért.

-Na, mostmár indulhatunk? - Kérdezte Bálint.

-Mehetünk - bólintott Giorgio.

Nem sokára Péter háza előtt is voltak.A kapu ki volt támasztva, szóval egyszerűen bejutottak Péter lakásának ajtajához.

-Most mi legyen? - Kérdezte Zsombor, miután pár másodpercig csak az ajtót nézték.

-Barni, neked nincs kulcsod? - Kérdezte Attila.

-Ennyire nem furcsa a kapcsolatunk - mondta Barnabás, majd odaballagott a csengőhöz és megnyomta.

Vártak körülbelül egy percet, és miután látták hogy nem történik semmi, megnyomták a csengőt mégegyszer.

A lakás belsejében az éppen ágyából kimászó Pétert láthatjuk, aki az első csengőszóra csak azt hitte hogy halucinálta. Felvett egy éppen földön lévő pólót, majd kinyitotta az ajtót.

-Petikém, hát élsz? - Köszöntötte Attila.

-Fogjuk rá - válaszolt a másnapos fiú.

A többiek elmesélték neki a fejleményeket, Péter pedig elment átöltözni, majd a hat fiatal együtt indult a próbatermük felé.

kárszon kóma blúzWo Geschichten leben. Entdecke jetzt