Hikaye nare alev erdenet
cengiz erdenetin abisi cenk erdenetin üvey torunu cenk erdenet narenin ananesi süveyda karahanlıya aşık olmuştur gençken ama süveydanın ailesi başka yere taşınınca aşklarıda mazi olmuştur süveyda daha önce 1 evlilik yapıp nare nin annesi leylayı doğurmuş.
Leyla 16 yaşında da babası ölüp çukura taşınmışlar cenk erdenet de o zamanlar süveydayı arayıp durmuş kocasının öldüğünü duyunca da onunla evlenmiş bu birkaç seneyi almış o sırada leyla da 18 yaşında çukurdan birinden hamile kaldı annesi de cenk ile evlenmeyi kabul etti kızını alıp başka ülkeye taşındı ama leylanın bebeğinin babası leylanın hamile olduğunu bilmiyordu leylaya göre bir hataydı yaptığı çocuğunu istiyordu ama babasını hayır böylece kimseye söylemeden çekip gittiler los angelas a taşınmışlar cenk o zaman holdingin hem sahibi hem kurucusu kardeşide yanında yardımcısıydı cenk süveydaya LA in en güzel malikanelerinden birini almış cenk amerika-türkiye arası gidip geliyormuş ama süveyda ve kızı leyla hep oradaymış taşındıktan birkaç ay sonra leyla nareyi doğurmuş nare amerikada doğup büyümüş her yaz tatilerinde türkiyeye gidiyorlarmış cengiz ve çocuklarıyla çok iyi anlaşıyormuş 10 yaşına geldiğindeki yaz annesi ananesi ve dedesiyle beraber türkiyeye her zamanki gibi tatile gelmiş uçaktan inip arabaya bindiklerinde eve giderken kaza olup annesi ananesi ve dedesi hayatını kaybetmiş ama nare mucize şekilde yaşıyordu o günden sonra nareye cengiz sahip çıkmış cenkin vasiyetnamesinde o ölürse tüm mallar süveyda kızı ve torunun olacağı yazıyordu ama o zamn nare reşit olmadığı için hisselerini cengiz devir aldı yani cengiz bu şekilde güçlü oldu cengiz nareye hep iyi davrandı onu amerikada en lüks okullarda okuttu arabalar telefonlar istediği herşey yazları onalarla da kalıyordu okulu bitince de döndü o zmanlarda zaten olaylar patlamıştı...(Hikaye bu şekilde narenin yaşayacakları iyi okumalar💖)
Nare Alev Erdenet🖤🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur 'Nare
FanfictionÇukur dizisinden esinlenerek kurgulanmıştır🖤 Nare Alev Erdenet🔥🖤