Herkese merhaba, düzenlediğimiz ilk fest olan #i_universefest ile karşınızdayız ve bundan mutluluk duyuyoruz!#i_universefest'in adı, anlamı "hayali evren" olan "Imaginary Universe"dan geliyor. Fest temamız fantastik kurgu" ve bu türü seçme nedenimiz de size daha fazla fikir çeşitliliği sağlamak. Tasarı sürecinde hem tek bir konuyla kısıtlı kalmayarak özgürce yazabilmenizi hem de ortaya çıkacak farklı kurguların daha eğlenceli bir okuma zevki yaşatmasını amaçladık.
Bu festi oluşturma sebebimiz mevcut kurgu içeriklerini zenginleştirmek ve alışılagelmedik konular yazmaktan/okumaktan zevk alan yazar ve okurlara farklı dünyaların, üzerinde mürekkepli parmak izleri bulunan kapılarını
aralamak. Yazmak istiyor ama buna bir türlü cesaret edemiyorsanız, işte! Bu
size Evren'in bir işareti! Endişelerinizi bir kenara bırakın ve ufacık bir adım atın. Biz yazacağınız kurguları okumaktan ve paylaşmaktan keyif duyacağız. Eğer siz de yazmaktan keyif
alacaksanız içinizde barındırdığınız dünyayı bizimle paylaşmaktan çekinmeyin!Biz çıktığımız bu yolda, baktığımız gökyüzünü bezeyecek olan o yıldızların her biri için çok heyecanlyız. Bize eşlik edin, ışığımızı
birlikte yayalım!Öyleyse #BTS i_UniverseFest başlasın!
KURALLAR
1. Türü fantastik olmak şartıyla istediğiniz her konuyu yazmakta özgürsünüz. İçeriğinde tecavüz, şiddet, pedofili vb. bulunan ya da sadece cinsellik üzerine yazılmış hiçbir fic
yayımlanmayacaktır.2. Fazla yazım yanlışı bulunan hikâyeler, düzeltilmesi için yazara geri gönderilecektir.
3. Hikâye içinde üyelere yahut herhangi bir gruba hakaret etmek yasaktır. Bir şahsı ya da topluluğu kasıtlı olarak aşağılama, küçük düşürme maksadıyla yazılmış kurgular yayımlanmayacaktır.
4. Yazılan hikâyelerin uzunluğu en az 4 bin, en fazla 25 bin kelime olmalıdır.
5. Çalıntı veya çeviri hikâyeler, durumun tespit edilmesi durumunda kesinlikle yayımlanmayacaktır.
6. Hikâyeler yayımlanırken yazarların mahlası gizli tutulup, fest bitiminde tüm yazarlar eserleri ile birlikte ilan edilecektir. Fest boyunca yazılan ficleri profilinizde yayımlamak yasaktır. Hikâyelerin ise belli bir yayımlanma sırası olmayacaktır.
7. Katılım bildirme tarihi 25.09.2021 - 30.09.2021 olup, katılım bildiren yazarların vazgeçmesi halinde durumunu mutlaka bildirmesi gerekmektedir. Katılım bildirme için açıklamalar kısmına ve panoya eklediğimiz form kullanılacaktır.
8. Hikâyeler e-mail yoluyla word dosyası olarak
gönderilecektir. Kabul tarihi 01.10.2021, son kabul tarihi ise 31.10.2021 olup, 31 Ekim'den sonra gönderilen hiçbir fiction kabul edilmeyecektir.Aklınıza takılan takılan şeyleri bize sormaktan çekinmeyin!
Mail: btsficfest77@gmail.com
Twitter: @btsficfest77
Curiouscat: @btsficfest77Moderatörler: yeolit gizlarity futurewrt galemedisina fairyykkoo adorekimh jiniejiniie