Uzun bir aradan sonra, sonunda kendi ülkem olan Kore'ye dönüyordum.
Nasıl mı?
Uzaktan katıldığım seçmeleri kazanmış, en iyi gruba girmiş ve şuan ise uçaktaydım. Havaalanına varmıştım bile!
En iyi gruptan kastım, Bts'ti bu.. Tabi onların benden, daha haberi yok.. Umarım haberleri izlediklerinde benden nefret etmezler...
***
O sırada Bts
Namjoon, "Ne!? Haberler doğru mu Pd'm!" Dedi bağırarak, ve hemen Jin onu sakinleştirmek için ayağa kalktı.
Seojin, "Sakin ol.. otur" dedi ve kolundan tutup, koltuğa oturtturdu.
Namjoon telefonu kapattıktan sonra, üyelere kafasını salladı ve telefonu masaya bıraktı.
Jimin, "Ne yani, şimdi bizden habersiz bizim gruba biri giriyor. Bundan bizim haberimiz yok, ve ayrıca bu kişi bir KIZ?" dedi bağırarak.
Jungkook, "Off, bir kızın bizim grupta ne işi var!? Gidip konuşalım!"
Haseok "Oturun lütfen.. belki kız iyi biridir.."
Yoongi "Güldürme beni! İyi biri olsaydı, bir erkek grubuna değilde kız grubuna katılırdı!"
Taehyung "Yoongi haklı! Ben bu üyeye karşıyım ve hep de öyle kalıcam!"
***
Her neyse.. şirketle sözleşmeyi imzalamak için şirketin önünde indim ve daha sonra, beni çeken kameraları umursamadan hemen içeri girdim.
Yukarı kata çıktığım da, Pd'm beni güler yüzüyle karşılamıştı. Bende ona gülümseyerek, koltuğa oturmuştum.
"Hemen imzalayalım? Nasıl olur?" Dediğim an gülmüş, ve hemen sözleşmeyi çıkarmıştı.
Pd'm "İyi seçimdi Mi rae.. Bu gruba katılarak, hayatının en büyük şansını yakaladın!"
"Sağolun Pd'm! İmzaladım!" Dediğimde ikimizde kahkaha attık ve ben ise daha sonra, yurda gidip üyelerle tanışacaktım.
Heyecan.. ve biraz da korku..
Benim için özel ayarlanan arabaya bindiğim de, daha da heyecanlanmıştım.
Telefonumun çalması ile, hemen çantama yönelip çıkardım ve açtım.
"Efendim abla?" Dediğimde, ilk önce bir kahkaha, sonra bir çığlık ve sonra da benim adım.
Ablam "Yaa! Çok mutluyum! Kore'ye gelmişsin!" Diye bağırdı ve, yine bağırdı..
Hiç düzelmeyecek..
"Evet abla, sağ sağlim vardım.." dediğimde, yine kahkaha attı.
Ablam "Neden bizim gruba katılmadın ama?" Diye sordu.
Evet.. ablam.. Kendisi Blackpink grubundan Jennie olur. Canım ablam.
"Hmm.. alınma ama Bts'i daha çok seviyorum" dediğimde yine çığlık attı.
Ablam "Olsun! Sen Kore'ye döndün ya! Sorun yok!" Dedi ve yine bağırdı!
"Abla yeter ama! Kulak zarım patladı!" Dediğim an sustu ve.. yine çığlık attı..
Ablam "Seninle aynı şehirde olduğumuzu bilmek bile çok güzel!" Dedi ve! Yeter ama, yine çığlık attı..
"Kapatıyorum abla!" Dediğimde bana, "Dur bir dak-" derken, suratına kapttım. Pişman mıyım?
Hiçte bile.
Yurdun önüne geldiğimiz de derin bir nefes alıp, arabadan indim ve daha sonra kapıya doğru yürüdüm.
Kapıyı çaldığım da, bir süre sonra kapıyı Jimin açmıştı. Beni gördüğü gibi, yüzü düşmüştü.
Ne yani? Beni tanımadan benden nefret mi etmişti?
Namjoon, "Kim gel-" derken, beni gördü ve daha sonra onunda yüzü düşmüştü ve "Hoşgeldin.. geç içeri" demişti ama..
Ama bu sözcükler, gerçekten çok soğuktu..
İçeri girdiğimde, yine o soğuk havayı hissetmiştim. Hepsi, bir ağızdan hoşgeldin demişti, saygısızca bir şeydi bu..
"Anladığım kadarıyla beni istemiyorsunuz.." dediğimde, hepsi bana dönmüş ve
Taehyung "Nerden bildin?" Dedi, kalbim kırıldı tabi ama, ne de olsa beni tanımıyorlardı.
Haseok "Iııı, adın Mi rae değil mi? Haberler de öyle yazıyordu.. Sana alışmaları için biraz zamana ihtiyaçları var.." dediği an, ben hemen kafamı sallamış ve soru sormuştum.
"Ne kadar bir zaman bu?" Dediğimde, sinirle ayağa kalkan, ve dibimde duran Taehyung'a baktım.
Kafamı kaldırıp, onun yüzüne baktım ve o ise bana, "Hiç bir zaman!" Diyerek bağırdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye 2 || KTH
FanfictionMi rae, uzaktan katıldığı seçmeleri kazanmıştı. Ama kimse onu istemiyordu. Ablasına kalsa, kendi grubuna gelmeliydi..