Tanıtım- 0

2 0 0
                                    


Hayır dedim ''Hayır gidemezsin. Tam parçalarım yapışmak üzereyken beni bırakamazsın, yere çarpamazsın'' Duygusuz gözlerle baktı bana, duygu geçişi aradım gözlerinde bir umut.

''Babam bıraktı beni, sen de bırakamazsın. Ya alkol ben seninle bıraktım? Tekrar başlama ihtimalim bile mi korkutmuyor seni?'' Güldü. Dalga geçer gibi.

''Neden korkutsun? Kimsin ki sen? Hem baban bile bırakmış ben mi bırakamayacağım?''

''Yapma sen değilsin bu.'' Ayaklarım taşımıyordu artık bedenimi. ''Ben hep buydum sen görmedin''

5 ay önceki acılarım bir anda geri yüklendi. ''Ben hep buydum, seninle evliyim diye rol yapmak zorunda kaldım'' Titredim.

''Yapma'' dedim acıyla. ''Yapma acıyor.'' Transta gibi hissediyordum kendimi.

''Bıktım senden ve çocuklarından. Yüksünüz bana. Gidin, ölün.'' Gözlerim karardı, sendeledim.

Buğra bir an için telaşla adım attı ama durdurdu kendini. ''Ya ne yaşadık ki biz, ben sana bir şey mi vaat ettim? Ne bu halin?'' Cümleleri kulağıma boğuk boğuk gelirken.

''Allah hepinizin belasını versin. Bıktım sizden paramı yiyorsunuz.''

Bilmiyordu, herşeyi anlattığım adam şu an bu cümleleriyle beni nasıl etkilediğini bilmiyordu. Neden yapıyordu bunu?

''Neden bunu yapıyorsun?'' Güçsüz çıkan sesimle sordum. ''Çünkü sıkıldım senden.'' Devam etti. ''Senden ve psikolojik problemlerinden sıkıldım. Bir günlük bir ilişkiydi ve orda bitmeliydi.'' Başım dönüyordu. Tutunacak bir şeyleri yokladı elim. Geriye doğru sendeledim. ''Anlamıyor musun kızım, ben senin psikoloğun değilim. Bunun dertlerini benimle aşamazsın.''

Son duyduğum cümle buydu. Sonrası karanlık.

Bu Rüya, karşısındaki ise Buğra. Buğra acı içinde büyümüş bir erkek, Rüya ise bir anda kendini kabusun içinde bulan bir kadın. Nasıl denk geldiler nasıl bu hale geldiler bunu yazar bilir. Eğer sizde bilmek istiyorsanız aileme hoşgeldiniz.

Selaaaaam. Aslında artık elimi ayağımı hikaye yazmaktan çekmiştim fakat bu hikaye benim için çok çok özel. Eğer bunu okuyorsanız hikayeme denk gelmişsiniz demektir. Buraya kadar gelmişken de bir yorum bir beğeniyi eksik etmeyin. Şimdiden çok teşekkür ederim.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sönen YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin