38. Bölüm

8.2K 412 72
                                    

Selam nasılsınız iyisinizdir umarım. Uzun zaman oldu bölüm gelmeyeli . Hepinizden özür dilerim. Bir ara çok yoğundum sınavlar okul gibi gibi şeyler o yüzden hiç yazmamıştım.

Birde artık ne yazacağımı bulamıyordum . Yani yazma isteği yoktu çünkü beğeniyor musunuz beğenmiyor musun bilmiyordum sizde yorumlarda birşey söylemeyince bende şöyle bir algı oluştu bölümler beğenilmiyor diye o yüzden de yazmaya ara vermiştim.

Zaten bir kaç bölüm sonra final yapacağım gibi kitabın yarım kalmasınıda istemiyorum o yüzden tadında bitsin istiyorum.

Bir önceki bölümlere oy vermediyseniz oy verebilir misiniz.

LÜTFEN ÜST TARAFI OKUYUN

Keyifli okumalar

Beynim artık iflas etmiş durumda . Beynimin içinde bir sürü ses var. Ve bu sesler ben dur demediğim sürece susmayacaklardı .

Yerimden doğrulup hızla ayağa kalktım. Oturduğum yerin üstüne çıkıp en cırtlak sesim ile konuşmaya başladım.

" YETER YAAA !! Susun eğer biriniz den bir kelime dahi duyarsam hiç birinizle konuşmam özellik Güney senden , Ateş ile tartışmayı kesin !! " dedim.

Sakince inip tekrar eski yerime oturdum. Hepsi sesiz bir şekilde boş buldukları yere oturdular.

Oh bee beynimdeki sesler sustu. Yan tarafında hareketlilik vardı. Kafamı çevirip ne olduğuna baktım. Güney yavaş bir şekilde gelip oturdu.

Kafasını omuzuma koymaya çalıştı. Çalıştı diyorum çünkü arada parmaklıklar vardı. Evet biz hala nezarethanedeydik. Zaten ne zaman kurtulduk ki !!

Güney elini parmaklıklar dan geçirip saçlarımın uçlarına doladı hem saçlarımın uçları ile oynuyor hemde masum masum bana bakıyor.

Offff işte böyle yaparsa Açelya nasıl sinirli kalsın ki !!

" Güzelim benimle de mi konuşmayacaksın ?" dedi.

İç çekip " böyle yaparsan konuşurum belki" dedim.

Ben neden bu kadar yumuşak biri oldum ki ? Eskiden olsa asla yumuşamazdım yaşlandın be Açelya

Güney saçlarımın uçlarını öpüp " özür dilerim güneşim kimse ile kavga etmek istemezdim ama sinirlendim " dedi.

Yan gözle baktığımda melul melul bana baktığını gördüm. Yutkunup Güney' e doğru döndüm.

" Biliyorum ama kavga etmenizi de istemiyorum iyi geçinin istiyorum " dedim. Güney gamzelerini gösterecek kadar gülümseyip " bize birşey olmaz sen canını sıkma " dedi. Kafa sallayıp demirliklere kafamı koydum.

Uykum gelmişti. Kendimi yorgun hissediyorum pek birşey de yapmadım aslında ama yorulmuştum işte

Yaşlandın be sende

Sus sen sadece uykum geldi.

Gözlerimi kapattım . Nasıl olsa uzun süre buradaydık.

Duyduğum son ses ise bu oldu . " Seni seviyorum " .

......

Boynumda ılık ılık bir rüzgar yada nefes hissediyorum. O kadar rahatlatıcı ki bir o kadar da ürpertici . Boynuma konun küçük öpücükler hissediyordum. Gözlerimi yavaş yavaş açtım , ilk önce hemen etrafa taradım. Hala nezarethanedeydik ama kimse yoktu .

Ah tabi birde boynuma konun öpücüklerin sahibinden başka . Yavaş yavaş kafamı çevirdim. Kafasını boynuma gömmüş bir adet Güney vardı.

Yutkunup " sevgilim " dedim. Boynumdaki öpücükler durdu. Kafasını hafif geri çekti. Şimdi yüzlerimiz hizalanmıştı.

Yeni Umutlar Mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin